![]() |
kalenders
heb je op je kamer een eigen kalender, waar je dus ook dingen op schrijft? of gebruik je alleen je agenda voor dat soort dingen?
Ik vind t best handig af en toe, alleen heb ik nu zo'n dagkalender en ik loop nu al 2 weken achter geloof ik... wekkalenders zijn veel handiger. En de allerbelangrijkste dingen schrijf ik in de huiskamer op de kalender, daar kijk ik veel vaker op. Verder mn agenda, maar die gebruik ik echt weinig. |
geen kalender, geen agenda..
Ik onthou het wel.. |
ik heb m'n agenda om dingen in op te schrijven en er hangt een kalender van 5 jaar geleden in m'n kamer, maar die heeft hele mooie foto's
|
Er hangen 2 kalenders in mn kamer, eentje is intussen weer een paar jaar oud dat ie qua datum en dag weer gelijk loopt met dit jaar :D
Maar daar schrijf ik nooit wat op. 'Huishoudelijke mededelingen' staan in de agenda in de woonkamer en voor de rest heb ik mn eigen agenda en mn hoofd.. :) |
ik kalk alles op mijn hand in de hoop dat ik er aan toekom voordat het er weer vanaf is gesleten
|
heb alleen m'n agenda..
|
er hangt er wel één aan mijn muur, maar dit meer als decoratie
mijn agenda gebruik ik wél echt |
wel een tatjanakalender... staan alleen tieten op en geen afspreken.. verder op m'n werk een agenda (exchange-server).. en ik had een psion maar die heb verkocht (gebruikte em toch niet)
|
schoolagenda, voor de belangrijke dingen op school
andere dingen onthoud ik wel, ofwel maak ik 'n herinnering in m'n gsm (handig joh! :D) |
gebruik alleen mn schoolagenda... en mn hoofd :)
|
Citaat:
|
Ik wel een mooie kalender :), maar die gebruik ik niet als kalender. En mijn agenda gebruik ik ook niet, zelfs niet op school, ik onthoud gewoon alles :confused: :D
|
1tje van Robbie Williams :D
|
k heb alleen nog een agenda. nier beneden hangt wel een scheurkalender, maar die loopt altijd 4 dagen achter.
|
Agenda ja, is mijn heilig eigendom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |