![]() |
Wie had jij op een tijd heel graag willen meeten
maar uiteindelijk toch maar besloten om het niet te doen?..
Ik zojuist tijdens het tanden poetsen .. Heavinly en Denise84 niet echt een reden .. alleen maar omdat t beter is zo .. |
Stipje :o
Ik wilde echt graag zien wie achter die naam zat, maar ze kon niet.. Dus eigenlijk niet eens van mijn kant dat het niet doorging. |
uhh.. kep nooit zo snel de neiging iemand te meeten.. iedereen die ik wilde meeten hebbik al gemeet, en heb van sommigen wel errug spijt. Naja, doe het niet zo snel meer.
|
Citaat:
en ik dacht trouwens dat het niet expres was :( |
~Golvend Badeendje~ :p
|
Citaat:
|
AlBundy totdat die sukkel de verkeerde bus nam :rolleyes:
spacegirl.. euhm ja.. wel meer mensen maar die kunnen jullie niehiet... |
geen id eigenlijk...
|
Ik weet het niet. In principe niemand.. omdat het 'beter' is ofzo? :confused: Je kan toch ook gewoon met mensen omgaan zonder dat er iets verandert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kim en kat, zou verder hun namen van het forum niet weten. Hoor giga veel verhalen over die 2, Kat heb ik al eens ontmoet, btw.
|
Ja...
Iemand van het forum wil ik graag (weer) zien... :( |
Citaat:
neejjj,ik had t geprobeerd .. maarja .. verhaaltje ken je al .. en of ik nog naar die hippie meeting ga weet ik niej heur .. |
Citaat:
|
lmd.... fruitmand :o
in eerste instantie ging het van haar kant niet door, maar ik heb nooit meer de moeite willen nemen om nog eens iets af te spreken |
haha.. best cool dit topic, zie waar we nu zijn :D
(ik heb martin ontmoet ;)) |
Citaat:
voor de rest: kben nog nooit teruggekomen op 'n dergelijk besluit ;) |
Citaat:
|
Ik zou een hele tijd naar de L&R meeting gaan, omdat ik o.a. ~Dark Voice~ en Soullar en MeCute graag wou meeten. Maar toen werd ik ziek en mocht de deur dus niet uit van mijn ouders. Ik heb ze nu nog steeds niet gemeet. Ik hoop dat het nog wel een keer gebeurd! :) :o
|
Stoneface, totdat ie me zo serieus begon te nemen (n)
|
Citaat:
Nee, ik wilde jou gewoon niet ontmoeten... Of ik had geen reden om jou te ontmoeten oid... *twijfelt of hij er een :o bij zal zetten* |
Citaat:
|
niemand.
K msn niet veel met mensen van het forum en waarschijnlijk zou ik het dan nog niet doen omdat IRL het tegen kan vallen. |
Citaat:
Huh?? wij gaan nog taart eten hoor!! ;) waarom is het beter zo?? (ik spreek je idd nooit meer..) |
G-Sus Girl !
|
niemand..
|
roosjes
|
Ik denk dat zo'n meet tot flinke teleurstellingen zal leiden, mischien zou ik teveel van die anderen verwachten, en zij van mij... Er zijn wel een paar mensen uit mijn klas die hier forummen, da's wel handig, maar de anonimiteit van dit forum zal voor velen heel plezierig zijn :D
REIE |
toen ik een tijdje terug talon en gonzo nog vaak sprak wou ik wel meeten.... maar inmiddels heb ik daar totaal geen behoefte meer aan!
|
Hellowkittiej!
|
alle FB's :D
misschien krijg ik dan minder snel slotjes :o |
ook iemand van het forum maar ben vergeten hoe ze hier heet, maar dat zal er nu nooit meer van komen waarschijnlijk
|
Niemand. Ik ben niet zo'n meet-iemand, vind het niet bepaald nodig ofzow. Maar na zo'n 1.5 jaar chatten met Demon of Fire gaan we elkaar als het goed is volgend jaar ofzow meeten.. als we wat dichter bij elkaar wonen (y) :D
|
Vielup :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |