![]() |
Aan welke woord heb jij een hekel ?
Je hebt van die woorden dan denk je jezus .. wat een Pieeep woord of ben ik dan de enige ..
Ik heb een hekel aan het woord kaas>?? ja en jullie .. wat zijn voor jullie de domste , rarste woorden ? P.s ik verveel me kon niks beters bedenken als topic .. |
ach zoveel
|
'kapot' of 'omnin' (?)
Alsin: "het is echt kapotkoud" "Dat is echt omnin (?) lau/duur." Bah. |
Kwab = ranzig woord
|
toppertje
|
Citaat:
|
een vriendin van me zegt altijd hoo es...
heeeeeeeeel irri |
Belg
|
Duchtig.
Heerscht. |
Giga-....., vooral met de harde Gooise en de zachte Brabantse 'g'.
|
iets met kanker
dus zeg maar zoals Rosi zegt, maar dan met kanker... "aah ik was kankerrot" yegh, geen woorden voor |
boeie daar heb ik echt zo`n hekel aan he!!
k had een meisje in de klas en dan als je dan een heel verhaal tegen haar verteld had of zo dan kwam er op het einde uit boeie oooo had ik zo`n hekel aan he! en toen vertelde zei een keer iets wat ze leuk vond ik zo van jah boeie... vanaf toen heb ik haar nooit meer boeie horen zeggen...:p |
'Vet'. :(
|
nog eentje vergeten...
man.. weet je wel man .... neej man .... wat nou man .... blablabla weet je wel?:( |
respect,ik heb niks tegen de betekenis ofzo. Maar m'n leraar NE heeft het dit jaar te veel onnodig uitgesproken en nu kan ik het niet meer aanhoren.
|
'Verantwoordelijkheid' in de zin van 'het is mijn verantwoordelijkheid' als m'n vader weer eens vindt dat ik iets niet kan doen omdat hij zich er verantwoordelijk voor voelt.
Ik ben zelf ook een type met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, dus ik vind het echt heel irritant. Maar ja, dat zullen mijn kinders (als die er ooit komen) ook wel gaan vinden.. ;) Verder vind ik die letterlijke vertalingen uit het Engels ook zo vreselijk irritant (roeleren, zuigen, neuk op etc.), dat kan heel dom klinken |
duchtig
waaar slaat dat op? |
Citaat:
|
die hele (wannabe-)nigga-taal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mazzel, als groet
|
'ho es'... das echt een woord van: jo, ik ben stoer dus ik zeg dat. Geldt ook voor 'Duh'
|
Citaat:
idd |
rrulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz *kots*
|
Citaat:
|
Meer een uitdrukking:
'Ik irriteer me eraan'. ZO VRESELIJK FOUT! |
Citaat:
Vin'k mooi taalgebruik, taalgebruik uit de jaren-'50 enzo. :) |
al het semi-leuke gewauwel
|
Citaat:
|
Citaat:
alles in die trant |
'Das echt wel kaas!'
aaaaaah!!! enne.... alle uitspraken van leraren die erop neerkomen dat t allemaal je eigen schuld en 'verantwoordelijkheid' is enzow. :mad: |
'vet' valt wel op ja :/
En gisteren in de trein sprak 1 of ander vaag meisje mij steeds aan met "weet je wel" .. "echt flex" .. "trippuh" .. "ik praat te veel he?" .. *krijgt nog medelijden met zichzelf* :( |
Citaat:
|
ik vind 'jeetje mina' uit een mond van een jongeren echt zoooo stom..
|
True en iets met een schledwoord (ziektes ofzo)
|
Citaat:
omnin lau? wtf??? kapotkoud? LOL |
omnin = onmin? :confused:
|
toppertje ,stappen wat een nichten taal.
|
lekker ding
|
als puzzel uitgesproken wordt als 'puusel'
of douchen als 'doese' 'wazaaaaaaaaa' 'flex' |
omnin heb ik ook weleens gehoord ja..
waar het vandaan komt, geen idee. |
als je gaat schelden met kanker
alsin: kankerlijer dat vind ik niet leuk ehm ook woorden als, doch en deugd : dat doet mij een deugd :rolleyes: of met de dood iemand doodwensen ofzo ook niet leuk bubaaj |
De zinsnede 'Ik geloof in God, dus..' vind ik serieus eng. En ik irriteer me mateloos aan mensen die woorden als 'skills', 'ill', 'sick', 'lauw' en 'dissen' gebruiken.
|
kanker, strak, tjoooooooooo! :rolleyes:
weet juh wel ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
als iemand tege me zegt "laiverd" daar ken k eeeg niet tegen!
"tjooooooow" nigga-praat bwaaah |
Citaat:
|
ouwe
als in "vet relaxed ouwe" muahaha heel t zinnetje iz kut eigluk :> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |