![]() |
vind jij jezelf verwend?
...en wat vind je van verwende persoontjes? Ik vind dat ik niet echt verwend word, niet zo dat het negatief wordt ofzo in ieder geval. Ik kan echt helemaal niet opschieten met verwende lui, hep ik zoon hekel aan.
|
verwend? eerder lui.
mijn nichtje, die is verwend. en die haat ik. |
Mij is vanaf het begin al aangeleerd dat ik iets moet doen als ik iets wil bereiken. Natuurlijk krijg ik ook wel ens wat, maar mensen die zo'n beetje alles krijgen vind ik triest...
|
Ik weet dat ik verwend ben :o
|
Citaat:
|
Nogal
Ik weet dat ik naar beneden zou moeten lopen om nog een biertje te pakken, maar zelfs daar ben ik te lui voor. :o |
tja, verwent..
ligt eraan wat je onder de normale behoeften van een mens definieert |
Ja en nee
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik trouwens ook hoor :o |
OP sommige vlakken misschien :confused: Maar ik denk dat ik in een tussenvak zit waar ik geniet van toegeving en verbod :p
Ik ben niet erg verwend iig , Ik vind mijn broer erger verwend... |
Ja, eigenlijk wel. ik heb mijn hele leven al zo'n beetje alles wat ik nodigheb, als je dat dan vergelijkt met wat al die kindertjes in 3e wereldlanden hebben, dan ben ik beswel verwent.
|
ik ben wel verwend denk ik, moet wel thuis bv een aantal dingen doen maar ik heb het zeker niet slecht.
|
Citaat:
|
ik ben niet echt verwend, naja kwa kadootjes enzo van ouders, ik krijg alleen uitgebreid dingen met kerst en verjaardag enzo, gewoon int jaar krijg ik gewoon bijna nooit wat .. kmoet alles zelf kopen .. en daarom vind ik het ook niet eerlijk dat een vriendin van mij gewoon alles krijgt als ze zelf blut is (wat ik niet snapt want ze krijgt alles) :mad: maarja ben dus gewoon jaloers. En lang niet alle verwende mensen zijn eikels..
|
ben wel verwend ja :o
maar kan ook net zo goed zonder... je hebt ze veeeel erger, ik haat van die superverwende trutjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja , een beetje toch wel :(
|
wel verwend, niet verwaand (denk ik)
|
Ik hoef idd weinig te doen thuis.. lui ben ik niet, moet zelfs voortdurend iets ondernemen anders word ik gek..
|
Op Lifestyle zeggen sommigen personen dat ik verwend ben..Vind ik zelf van niet..
Verwende personen zijn over het algemeen best aardige mensen denk ik..Ik bedoel..In de omgeving waar ik woon wonen best veel verwende personen..Maar ze zijn best aardig.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |