![]() |
Gebruik jij gel,haarlak,wax,of brylcream ?
ik ben eindelijk eens een rilaxte gel tegengekomen een of andere gel van nivea...
en voorhoeveel geld spuit /pomp/wrijf/masseer/aai/kietel/ jij in je haar ? Hmm euro of 6 a 7 denk ;) |
inderdaad na een tijdje begonnen me tepels stijver te worden en na 2 weken had ik al CUP A!
dank je |
Ik gebruik Wax en gel.....wax om het in model te brengen en gel om het weer een beetje losjes te krijgen maar wel dat het in model blijft zeg maar.....
|
Ik gebruik geen van alle... :eek:
|
Ik gebruik niets, me haar wordt er vet van en gaat pluizen..
|
wax denk ik dat het heet, of gel ik weet het niet, van dat witte klevrige spul :eek:
|
helemaal nix.
|
Citaat:
|
ik gebruik etos gel.
|
Ik gebruikte altijd wax mar hiermee smeerde ik mn hoofdhuid dicht waardoor mn haar begon uit te vallen.
Sinds een week gebruik ik Twist, iets van de kapper wat speciaal voor krulhar is :) |
Gum, Gel, en een bus haarlak.
|
gel en haarlak
|
wella new wave
|
Afentoe gel... maar liever niet :)
|
gel en haarlak
|
Wella Shine Gel ofzo geloof ik...
|
kheb 4 verschillende soorten gel, ik gebruik momenteel alleen de goedkoopste :)
de rest is allemaal van die zogenaamde supergel :o |
gel, €4.50 ongeveer :)
|
ik smeer meestal wat mouse in mn haar... of haarlak, of wax... vanalles :)
|
Citaat:
|
Ik gebruik tegenwoordig alleen maar wax!
Maja.. voor hoeveel ik erin smeer.. weet ik veel :) per week maand jaar? Niet zo heel veel denk ik trouwens.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mousse of hoe het ook heet, moes dus. Verder niets, mijn haar pluist anders zo.
|
fructis style pssschit spray ofzow?!
|
gebruik gelwax en aai me haar omdat t met liefde moet behandeld worden vind ik
|
gel-lak ofzow hete dat, new wave, ultrastrong en spuit er meestal een 5e van die bus in me haar (denk aan spikes etc)
|
H E M A !!!!!!!!!
Ik heb die blauwe hema gel, werkt perfect in combinatie met haar spray |
ik gebruik alleen van dat soort spul als ik me haar opsteek (dat is maar zelden) en dan andrelon mousse en spray.
|
Mousse (ongeveer 5 euro), gel, L'oreal (ook ongeveer 5 euro) en haarlak dat mn moeder betaalt en ik dus geen prijs van weet..
Krijg je met kort haar dat je een beetje druk wil hebben zitten, dat moet er bij mijn futloze haar veel in :o |
Wax, water en gel (klein beetje dat het blijft zitten in het goede 'model'), maarja wax is echt een must, Gel is echt vies :)
|
Ehmz.. Wax, gelwax, gladmaakspul, krulmaakspul, wax..wax.. Tsja. Voor hoeveel? Geen idee, daar is m'n moeder voor.
|
Een of andere super strong groene gel, dan beweegt m'n haar ook niet meer de hele door :)
|
mijn haar is altijd puur natuur
|
Ik gebruik soms haarlak. Maar meestal gebruik ik nix!
|
geen van allen
maakt m'n haar dr nie mooier op en gelukkig heb ik het neit zo nodig |
g'woon deen-gel g'loof ik .. of appie heijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |