![]() |
Als jij een brief naar de koningin zou schrijven... WAT
zou je haar vragen? Wat zou je haar vertellen?:D
|
"Vanmorgen draaide ik me laaste duppie ooooooooooom.. En toen zag ik uw gezicht en dacht kom, ik schrijf die beatrix een brief, hoogheid lees hem alsublief.. Als u hem uit heeft nou dan weet u wel waarom.."
Harrie Jekkers :D |
En verder zou ik gaan smeken om 1/4 van d'r salaris :D
|
nix, ze leest ze tog nie :D
naja okayz...ehm wanneer ze eindelijk die walgelijke hoedjes van dr ritueel gaat verbranden ofsoow:confused: :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zorg alstublieft dat er na de verkiezingen een kabinet komt dat een einde maakt aan de Tweede Fase.
Alstublieft, alstublieft, alstublieft. |
waarom zit je daar nou nog, doos :mad: oja, hoe kan ik et vegete, voor et geld :mad:
|
Citaat:
|
hoi queenie,
treed asap af en maak een einde aan de monarchie!! :mad: onze centjes verspillen he? :) kusjes snees :D ps: doe de groetjes aan claus, maxima en w.a! |
Dag mevrouw Beatrix!
U mag weleens oprotten van die troon! U bent mij, en de rest van de maatschappij veel te duur, doe eens wat nuttigs met uw geld ipv op wintersport enzo .. en neem een andere kapper! Groeten van het-meisje-dat-een-7-haalde-op-haar-SE-Nederlands-op-een-betoog-tegen-de-Monarchie |
Kunt u een date regelen met de oudste zoon van de koning van Engeland? :D
|
Beste Mevrouw Hare Majesteit de Koning, (voor het plebs ook wel gewoon: Trix)
Als Prinses kon U nog lachen, waar is Uw glimlach nu gebleven? Bent U het lachen verleerd naar mate U Koningin was? Liever een lachende prinses dan een zuurpruimende Koningin. Met vriendelijke groet, Marleen Nog net geen Koningin der Nederlanden (Wim-Lex zag mij niet staan) *Ik neem aan dat de rolloog hier wel duidelijk is* :) |
"Wat schuilt er achter uw masker?"
|
Dag mevrouw de koningin, Beatrix
U lijkt me werkelijk een lieve vrouw, maar u zou toch eigenlijk iest aan uw kapsel moeten doen. Het kan duidelijk vlotter en ik denk dat heel Nederland het wel met me eens is. Danku :) daag liefs Rosa |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |