Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Als jij een brief naar de koningin zou schrijven... WAT (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427818)

Frida 21-04-2002 12:50

Als jij een brief naar de koningin zou schrijven... WAT

zou je haar vragen? Wat zou je haar vertellen?:D

Qamra 21-04-2002 12:55

"Vanmorgen draaide ik me laaste duppie ooooooooooom.. En toen zag ik uw gezicht en dacht kom, ik schrijf die beatrix een brief, hoogheid lees hem alsublief.. Als u hem uit heeft nou dan weet u wel waarom.."

Harrie Jekkers :D

Qamra 21-04-2002 12:56

En verder zou ik gaan smeken om 1/4 van d'r salaris :D

Blubje 21-04-2002 12:57

nix, ze leest ze tog nie :D

naja okayz...ehm wanneer ze eindelijk die walgelijke hoedjes van dr ritueel gaat verbranden ofsoow:confused: :D :p

Frida 21-04-2002 13:02

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:

naja okayz...ehm wanneer ze eindelijk die walgelijke hoedjes van dr ritueel gaat verbranden ofsoow:confused: :D :p

aghneuuuuuuuh dat mensje heeft stijl :o :p ;) :D

Qamra 21-04-2002 13:07

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
nix, ze leest ze tog nie :D

Dat moeten we zien!! Trix, max, lex, claus en wie nog meer.. euhm.. doe maar margriet.. in een pentagram rond een vuur.. trix die d'r hoedjes onder begeleiding van een spreuk het vuur in flikkert.. lol!! :D

de abt van sion 21-04-2002 14:52

Zorg alstublieft dat er na de verkiezingen een kabinet komt dat een einde maakt aan de Tweede Fase.
Alstublieft, alstublieft, alstublieft.

wicce 21-04-2002 14:56

waarom zit je daar nou nog, doos :mad: oja, hoe kan ik et vegete, voor et geld :mad:

^AmArU^ 21-04-2002 15:02

Citaat:

de abt van sion schreef:
Zorg alstublieft dat er na de verkiezingen een kabinet komt dat een einde maakt aan de Tweede Fase.
Alstublieft, alstublieft, alstublieft.

Daar kun je ook zelf voor zorgen. Word de veranderaar. Je hebt de aanleg ervoor. Ik heb zelf ook plannen het onderwijs te hervormen, retorica, taalpurisme etc invoeren :D

Snees 21-04-2002 16:35

hoi queenie,

treed asap af en maak een einde aan de monarchie!! :mad: onze centjes verspillen he? :)

kusjes snees :D

ps: doe de groetjes aan claus, maxima en w.a!

Noortjuhh 21-04-2002 18:43

Dag mevrouw Beatrix!
U mag weleens oprotten van die troon! U bent mij, en de rest van de maatschappij veel te duur, doe eens wat nuttigs met uw geld ipv op wintersport enzo ..

en neem een andere kapper!

Groeten van het-meisje-dat-een-7-haalde-op-haar-SE-Nederlands-op-een-betoog-tegen-de-Monarchie

Gothic 21-04-2002 18:44

Kunt u een date regelen met de oudste zoon van de koning van Engeland? :D

Xia 21-04-2002 18:58

Beste Mevrouw Hare Majesteit de Koning, (voor het plebs ook wel gewoon: Trix)

Als Prinses kon U nog lachen, waar is Uw glimlach nu gebleven? Bent U het lachen verleerd naar mate U Koningin was? Liever een lachende prinses dan een zuurpruimende Koningin.

Met vriendelijke groet,

Marleen
Nog net geen Koningin der Nederlanden (Wim-Lex zag mij niet staan)

*Ik neem aan dat de rolloog hier wel duidelijk is* :)

Lethalis 21-04-2002 18:59

"Wat schuilt er achter uw masker?"

Rosa! 21-04-2002 21:19

Dag mevrouw de koningin, Beatrix

U lijkt me werkelijk een lieve vrouw, maar u zou toch eigenlijk iest aan uw kapsel moeten doen. Het kan duidelijk vlotter en ik denk dat heel Nederland het wel met me eens is. Danku :)

daag liefs Rosa

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.