![]() |
Jonge of oudere ouders??
Heb je oude of juist oude ouders?!!
Wat vind jij een mooie leeftijd voor kinderen... :confused: |
ik vind ze toch wel tamelijk oud.. maar ik ben de jongste, men broer is 20, misschien valt et mee.
mammie is 50 en pappie is 57 ik vind 28 wel een goeie leeftijd, of 30 |
moeder=45
vader=? (ken ik niet, naja, een beetje) maar mijn moeder ziet eruit als 25 en men denkt dat ze mijn zus is ze is wel modern bovendien |
Mn moeder is 56 en mn vader is 62 :eek:
Heb er nooit problemen mee gehad.. Mooie leeftijd voor kids? Tussen de 25 en 30 ozo :) |
pa is 53 en ma 48
kvind ze wel oud, ik had liever dat ze eind 30, begin 40 waren.. |
goh bekende topic.. had ik ook al geopend..
maar ja.. uhm, mijn moeder zit er tussenin ofzo, was 30 toen ze mij kreeg |
mijn moeder is 43, en mijn vader 50...ik vind het wel goed..ik denk niet eigenlijk dat het vaak aan de leeftijd ofzo ligt hoe ze zijn enzo, maarja..
ik vind tussen de 25 en 35 wel een goede leeftijd om kinderen te krijgen.. |
mijn ouders zijn allebij 48, vinnik wel best.
ik vind rond je 30ste wel een leuke leeftijd om kids te krijgen. |
Toen ik geboren werd waren mijn ouders nog jong. Jonger dan de meeste andere mensen die kindjes krijgen.
|
mijn moeder is 49, mn vader 51 en mn stiefvader is 43...
|
mn moeder is eh....39 en mn vader is 43. vind ik best wel jong, het heeft z'n voordelen en z'n nadelen!
|
vader 47 moeder 46 geloof ik
vind het wel goed maar als je ouders te oud zijn lijkt het me neit zo fijn meer (zeg mar 60 ofzo, sjaa die mensen die op hun 45 nog aan kinderen beginnen vind ik wel een beetje laat) |
Mama: 47
Papa: 47 Ben wel tevreden daarmee.. Voor mn zusje (5 jaar jonger) is het alweer een stuk ouder. |
Ze schommelen zo tussen begin vijftig en eind vijftig. :)
Geen problemen mee eigenlijk... (dat komt pas als ze er niet meer zijn en ik pas vijfenveertig ben..) |
oude
|
Mijn moeder is 47 en mijn vader 50, ik vind ze niet jong en ook niet erg oud. Ik ben wel het eerste kind en dan lijkt het snel weer oud.
|
mijn moeder is 52 en mn vader bijna 48, ik heb er geen last van want ze zijn niet ouderwets, ik vind het wel gezellig zo :)
en zelf zou ik het liefst rond mn 30e kinderen krijgen |
Citaat:
moeder:41 vader: 48 |
vader 52, moeder 52
|
M'n pa was 30 (naja, op 1 maandje na) en m'n moeder 27 toen ik geboren werd. Ik ben de oudste thuis.
Ze zijn nu dus 44 en m'n ma 41, valt wel mee, ergens tussenin (alhoewel m'n moeders ideeen eruitzien als eentje van 60 ofzo) |
jonge, ze zijn allebei 40
ik wil ook wel wat jonger kinderen, de eerste in elk geval uiterlijk op m'n 30e vind ik leuker, kan je ze langer meemaken en hebben ze niet zo'n oude moeder, maar ook een beetje een moderne Tuurlijk kunnen ouders moeders ook modern zijn, maar met jonge moeders gaat dat toch makkelijker... |
Ik zelf ben 15 en me pa is 53 en me ma is 50 ik vind ze best oud maar ik heb dan ook oudere zussen 29 en 26. ( ze zijn ook al opa en oma ja me ouders dan he) :p
|
oude ouders, vind ik. (47 en 48 jaar)
Zelf zou ik denk ik kinderen willen op mijn 29e ofzo, ongeveer ook zo oud zijn als mijn ouders. |
ouder dan 35 moet je geen kinderen meer nemen dat vind ik dan
tussen de 23-30 vind ik een mooie leeftijd |
Mijn moeder is 45 en me vader 52
Maar me zus is 22 dus me ma was bijna 23 toen ze me zus kreeg. Dus oude ouders heb ik niet. Ik vind ze niet oud. Kga nog vaak genoeg leuke dingen doen hoor lekker naar de bios enzo. Ik vind eind 20 wel een mooie leeftijd voor kinderen |
mijn moeder is 48, vader 56. ik ben 15.
ik wil op mijn 25e en 27e een keendje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |