![]() |
Grote Roddeltopic
Jaja, daar gaan we dan...
Wat hebben jullie te roddellen... Wist je dat? wicce wil graag een romantisch diner met Tampert bij de McDonalds bij het Leidscheplein in A'dam uiteraard....en vervolgens mij kaarslicht bowlen :o Jullie hebben 't uiteraard niet van mij :) |
Citaat:
|
Wist je dat ik een geheim dubbelleven leid? ;)
Geintje :D |
Citaat:
|
ooooooo, stout! ik vertel jou nooit meer een geheimpje!!! :(
nou, dan weet ik ook nog wel wat leuks te vertelle aan de mensjes hier: wist je dat: doc eigenlijk dat wijf is (ja dat met dan schitterende witte SM pakje en hoge hakjes) dat regelmatig over de dam skate met een wit konijntje in de armen???!!! jajaja, tis em echt! Je hebt em/er vaswel es gsien :D :rolleyes: :p |
Citaat:
...Miss_Kazzz en x-spekkie-x niet weten wat Doc wel wist? :D |
Citaat:
...secreet stiekem vreemdgaat? ...het broertje van secreet irritant is? :p |
Wist je dat...
-Unexplained 9 persoonlijkheden heeft? -Bikinie-meisje graag jongens test? -blacklion de vriendin van Unexplained heeft afgepakt? -ik gek ben van de marine? -ik één keer een paar uurtjes geband ben geweest? -dat ik ondanks allerlei pogingen toch niet ben overgelopen naar s.be? -dat zelfs de beheerder van s.be mij heeft gevraagd om forumbaas te worden daar? -dat ik dat aanbod geweigerd heb? -AlBundy nu beheerder is bij s.be? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Aan de andere kant begrijp ik de reactie van Pim ook wel, maar goed. Dit gaat eigenlijk niemand een ruk aan.. Ik irriteer me alleen aan dat 'afgepakt'.. Citaat:
|
Wist je dat...
-ik eigenlijk heel lief ben -Chimera echt vreselijk is -Ratsja graag schuine moppen vertelt -Secreet graag vreemdgaat |
Citaat:
Citaat:
|
Wistje dat FA een grote Conjo is?
|
wist je dat EC het gloeiend heet heeft :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis ook best wel burgerlijk eigenlijk, De kantine
|
Citaat:
|
- Chimera IRL zwaar :cool: is
- Internationalist de grootste überconjo-ronjo van allemaal is :cool: - Unex een gaaf huis heeft :D - Fleet Admiral 500 meter bij mij vandaan woont en ik hem nog nooit ontmoet of gezien heb |
Citaat:
|
ff denken, wist je dat er 2 beheerders een topic hadden gepost op dating...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar misschien zat er een grappig verhaal achter ofzo :) |
Citaat:
|
nare man hele interessante gesprekken heeft met feline over de telefoon?
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wist je dat er gewoon iemand op het forum rondzwerft die mij eerder kende dan jullie? :eek:
|
Citaat:
Wisten jullie dat... Paul soms wat moeite heeft met spellen? Nee, dit is heel flauw. Sorry. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wist je dat:
- simon IRL twee hoofden heeft? - dat er zelfs FB's zijn met meerdere nicks die ze op oneigelijke manier gebruiken (IMHO dan)? - Doc eigenlijk Lee Towers is? - Unexplained en ik, volgens hem, beter af zijn met TBS? - Crazy Jaap altijd netjes afscheid neemt :rolleyes:, waaruit betrokkenheid enzow blijkt? :o - Secreet welk kan discuseren maar dat ze echt gemeen, hard en onmenselijk is? :) - Ik regelmatig iemand van het forum neuk? :o - Dat ik volgens mij één van de weinige ben die én Amaru én FA geweldige lui vind. Dit is btw een hint richting die twee, dat ze altijd op meetings moeten komen waar ik ook kom :cool: - Nare man de enige braaf studerde conjo ronjo is |
Citaat:
Dan zijn het er dus twee ;) Misschien je moeder? |
Citaat:
|
Citaat:
*schrik* :eek: |
Citaat:
Maar goed,het is zo lang geleden,iets van 10 jaar.... Maar tis wel ff raar dat iemand op dit forum vroeger bij mij in de klas heeft gezeten,ik was net zo blij dat niemand mij kon hier :p |
Citaat:
Goh wel erg jong :p |
Citaat:
Nu moet ik toch goed gaan oppassen met wat ik schrijf whaha :D :D |
Citaat:
Zulke persoonlijke dingen zet je hier toch ook weer niet neer? |
Citaat:
Hiervan schrik je nog meer, je moeder is ook op scholieren :eek: |
Citaat:
Dat is op zich best wel eng :) na ja, ik zie wel. Ik heb hem een mailtje gestuurd :) |
Citaat:
Goh,Marc's moeder is 19 en Marc 21?Hoe doe je dat?:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |