![]() |
Het forumlied
Dit lied, door mij en Myself! gemaakt, verhaalt van de geschiedenis van scholieren.com. Het is een combinatie tussen een lofzang en een klaaglied. Wellicht vinden jullie het ietwat melig (en eigenlijk is dat ook zo), maar we wilden eht jullie niet onthouden.
(ben benieuwd hoe lang dit overleeft onder het strenge oog van de forumbazen :) En S.com forum was zo groot, zo wijds, zo mooi., Niemand werd er behandeld als een vlooi. Voorwaar, ieder was er vol geluk En hiermee eindelijk ik mijn geweldig stuk* ooit was er een forum, Algemeen Gebabbel werd het genoemd maar door een zekere Jon, was het tot samenvoegen gedoemd De Klaagmuur kwam erbij en De Kantine werd de nieuwe naam Maar AG is de echte faam (is dat goed Nederlands??) Daarna ging het snel slecht met al iedereen ging weg, het raakte in een vrije val zonder de steun der forummers en het plezier verloor het al zijn waardigheid en vertier De geschiedenis leek te verdwijnen 'Mijn' forumpje was niet langer het mijne! Tranen van verdriet werden geroerd Ach, met s.com ging het zo beroerd! Eh.. Helaas is s.com nooit meer terugkeerd naar de plaats waar het was gesitueerd vroeger; velen zijn weg en zijn het vergeten maar voelen nog altijd de aanwezigheid, gezeten in hun luie stoel; en wij zijn ook blij want de lente is er, en al spoedig is het mei! Ook zonder s.com zijn zij gedompeld in vrolijkheid Want AG was dan voor hun niets meer dan een mooie tijd Ze zullen hem herinneren tot in de eeuwigheid nee deze herinnering raken ze nooit meer kwijt Hun leven dat ooit in AG's handen lag is er nu uit, ze leven weer, het mag! En ze genieten van de vogeltjes in de bomen dat ze maar nooit meer terug zullen komen! We zijn al oud en afgedaan Nu we niet meer naar scholieren gaan! |
Sander! Eeh! :)
*KM was ook goed, hoor.. :/ |
:o
Okay, ik wil iedereen ff vooral wijzen op de knipoog boven het bericht;) En om deze topic niet meteen tot slotjes-topic te doemen: Vertel je herinneringen met betrekking tot scholieren.com :p |
Citaat:
|
Sander? *confused* En 'tis koel. :)
|
Citaat:
Maar okee: we hebben ook plezier op de Klaagmuur beleefd Zoveel zelfs dat het uiteindelijk helemaal is uitgeleegd Zo goed Ester ? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Nah, ach, ik weet het niet, ik heb alleen het gevoel dat ik jou ergens van ken.. Geloof ik, misschien. ;) |
Citaat:
Oh ja, natuurlijk. Foolish games :eek: |
Mensen mensen, we gaan over tot spam :eek: :mad: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja... Nu herinner ik het me weer... Hmm.. Misschien had je toch liever gewild dat ik dat niet deed, Plien (zelfs je naam weet ik weer ;)). Helaas ga ik zo weg, maar ik ben ervan overtuigd dat je deze topic wel levend houdt, zodat iedereen kan genieten van het forumlied, waar het immers in de eerste plaats om ging :). Oh ja, ietwat omgekeerd, maar toch op z'n plaats: hoi Ester, hoi Plien, leuk om jullie even weer te zien :) |
Sander!!!!!!
Hoe issie man? Of herinner je mij ook niet meer? |
Citaat:
Ik zie ook nog graag mijn naam op de juiste manier geschreven ;) |
tja, we jullie missen het stuk van nu, het uitgebreidde forum... en idd KM was ook leuk...
Goede herinneringen, tja... mensen die ik heb leren kennen... slechte herinneringen vooral hw niet afkrijgen, of te laat komen, al was dat niet zooo slecht ;):D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |