![]() |
Zwemmen...
Na een diep gesprek over zwemmen, vroeg ik me af, hoeveel diploma's hebben jullie eigenlijk?
En nog iets anders. Stel er komt een DK-zwemmeeting, zouden jullie komen? |
A, B
zwemmeeting? Nee |
eumz
4 zwemdiploma's denk ik 25 meter 50meter 100 meter 500 meter en kdenk 1000 maar ben niet zeker :D ennuh een meeting?:eek: nee :p |
Ik zit al 10 jaar bij een zwemclub, maar heb nog maar 1 diploma... Komt omdat ik toendertijd verschrikkelijk veel last had van m'n astma, dus ik haalde de 7 meter niet :(
|
A en B
|
Ok ff opscheppen.. :D
A. B, C, Zwemvaardigheid 1, Zwemvaardigheid 2, Zwemvaardigheid 3 |
Geen diploma's (verzuipen doe ik echter niet).
Zwemmeeting: binnenbad ja, buitenbad nee. |
A en B
Nee. |
Diploma A+B
En Certificaat A..Maar die heb ik zeg maar gewoon "gekregen".. Ik heb namelijk heel veel onderdelen die verplicht waren niet gedaan..(in een band zwemmen, zakjes opduiken, etc.)..Ik was namelijk als een van de laatsten aan de beurt en er was geen tijd meer..Naja..'t kon mij niet boeien, dat diploma was binnen..:D |
A & B!
Zwem-meeting? No thanks! |
Ik heb er 6.
Ik heb nl. op wedstrijdzwemmen gezeten. |
A+B+Zwemvaardigheid 1http://members1.chello.nl/~j.demeij/...eviltongue.gif
|
Alleen A, haalde maar 6,5 meter onder water omdat ik niet kan duiken :(
Meetings doe ik niet aan :p |
Alleen A en B.
Ik zou denk ik wel komen op een zwemmeeting..ik vind zwemmen wel grappig. |
geen
nee |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wou nog ff iets toevoegen: buitenbad vind ik niet zo fijn omdat dan goed opvalt hoe bleek ik wel niet ben. En ja, daar schaam ik me een beetje voor.. Zwemmen op zich is best leuk :) |
A+B
en jah! lijkt me coewl, zwemmen roeleerd opzich erg |
a, b en zilver
maar ik ben niet zo'n hele held in het zwembad, kan wel zwemmen, maar niet al die kunstjes... haha heb ook geen hele goede'zwemconditie' maar ik vind eht best leuk vooral in de zomer |
Diploma A
Zwemtrainer A Zwemtrainer B ondersteund met de nodige porties EHBO uiteraard.. :) Een zwemmeeting roeleert uiteraard, ookal zwem ik al een aantal malen in de week :D Afhankelijk van wie er verder komt, ben ik van de partij :p Genesis |
A en B
|
OEEH ZWEMMEETING, zeker stoer, lijkt me supergaaf, ik trouwens a b en wat reddingszwemmenzooi :)
|
*is dan ook voor het organiseren van een aantal wedstrijdjes* :o
|
Meeting is meeting...als er maar wat te drinken is, en het zwembad goedgevuld is :o
|
Citaat:
|
Ik stem voor een Kantine "naaktzwem" meeting :rolleyes:
|
Citaat:
dan zou ik wel een meeting gaan houden met een paar heeeeeele speciale mensen :p:p Genesis |
Naakt meeting, ik ben voor :)
|
a, bij b gingen we verhuizen, nooit afgemaakt
ik houd niet echt van zwemmen, dus geen zwemmeeting voor mij |
Geen zwemdiploma's, mis gelopen omdat ik op een paar verschillende basisscholen heb gezeten en daardoor steeds de zwemdiploma examens mistelopen, maar ik ken wel zwemmen.
En Nee, ik zou niet komen |
Ik heb er 6 ..
Maar ik zwem eigenlijk nooit meer, alleen in de zomer als ik op het strand ben weleens.. |
gewoon zwemmen:3
reddingszwemmen: 8 |
Citaat:
Ik voel me uiteraard hiervoor uitgedaagt ;):p |
Ik heb geen diploma's :o
Ik haatte zwemles altijd vroeger. Maar zwemmen kan ik wel hoor :p |
:D
Hmpf, toen ik vorig jaar op vakantie was, konden zowel mijn zusje als haar vriendin sneller zwemmen dan mij *heeft wedstrijdjes verloren* :o |
alleen diploma A... had er altijd een hekel aan :p
zwemmeeting? uhh aan zee misschien wel ;) hou niet zo van zwembaden. |
Citaat:
Ok, ik had watervrees (alleen bij schoolzwemmen *trauma* :p) Nu niet meer zoveel last van :) Verzuipen? Nou dat gaat wel lukken hoor :eek: ;) :D Oja, Ik kom niet zwemmen :) xs Juul |
Citaat:
|
A, B en Basis.
En een zwemmeeting..? :confused: |
Citaat:
A. B, C, Zwemvaardigheid 1, Zwemvaardigheid 2, Zwemvaardigheid 3, reddendzwemmen 1,2 & 3. plus 3 duikdiploma's : PADI scuba diver, PADI advanced open water diver & PADI Wreck/night diver. Zwemmen/duiken is gewoon heerlijk. http://members.lycos.nl/egyptianguy/inwetsuit.jpg Nee ik ben geen ninja of terrorist, da's gewoon me wetsuite. http://members.lycos.nl/egyptianguy/ikduiken.jpg that's me ! |
Citaat:
|
Citaat:
*zit nog steeds op wedstrijdzwemmen* :p Genesis |
A. B, C, Zwemvaardigheid 1, reddendzwemmen 1
geloof ik, week nie zeker. Ook nog wat van die duikdiplomatjes. Naar een zwemmeeting: hmmm, misschien, maar ik ga er dan iig niet zwemmen :o :p |
Citaat:
|
A, B, C, Zwemvvardigheid 1,2 en 3 :)
Verder heb ik nog een heleboel 'stickers' van stickerzwemmen :) En heb ik 2 jaar op wedstrijdzwemmen gezeten :D En of ik naar de zwemmeeting zou komen...ligt eraan wie er komen, maar zwemmen is op zich wel leuk :) |
Citaat:
*hoe komt ze hier nou weer onderuit :o* Ik miste de helft van de informatie :o:D... tja dan ga ik voor vlinder, maar ja ik weet niet of je serieus 28 bent, verder ben je (zover ik weet) een man... je zal dus zowiezo winnen :):(... toen ik nog op wedstrijdzwemmen zat was ik wel goed... maar nu :o |
Citaat:
enne...vlinderslag zuigt...ik ga voor schoolslag :p |
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zelf wil ik ook wel meedoen aan een wedstrijdje, iemand moet toch de laatste zijn he? ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |