![]() |
hoe zit je nu acher je puut?
nou?
in een of andere acrobatische houding? in een oude pijama van uw vader? Eva (in haar pijama, op een ergonomische wiebelstoel :cool: ) |
euhm.. in me spijkerbroek en t-shirt lig ik op de bank met laptopje op schoot :o
Genesis |
naakt:o:D
|
Op m'n achterwerk :o
|
chipsetend
|
ondertussen ook al met een dekbed rond mij, want het is hier koud op kot :(
|
met mijn knietjes opgetrokken zodat als er iemand onder het bureau zou zitten, die persoon recht in mijn uhm, ja, zou kijken aangezien ik een rokje aan heb. ennem, ik eet sjips. ennem, ik ga naar bed.
|
Citaat:
|
in een rode pyjama
|
Citaat:
|
zwarte rugbykousen en een dikke kabeltrui over mun blote lijf. verder vooral met dikke slaapogen, lieve moet naar bedje toe...
|
Citaat:
|
Citaat:
en een toevoegsel: hou er rekening mee dat ik heb gedronken... |
tss ;)
|
In pyama met mn benen opgetrokken op de stoel :p
|
Ik me kleertjes (kom net van school af) en met me benen om elkaar heen gedraaid (is slecht, doet me moeder ook altijd.. maar ja het zit lekker :o)
|
kzit op school.. 1 voet onder mijn andere been.,... en ja.. voord erest niet zoveel boeiends
|
|
nog een vagere foto ;)?
ik zit nu te typen, zat met een arm onder mn hoofd *is moe* |
Gewoon? :confused: zit rechtop in een bureaustoel en type met beide handen, turend naar een 19" scherm..
|
met kleertjes aan ;) terwijl ik hamka's naar binnen werk :p
|
op un stoel, met un tuniekje aan en een staart in mu haar.
|
mn kleren, 1 been(links) tegen t bureau aan, andere(rechts) ong op de maat van de muziek aan t op en neer wippen :p linker been dan weer met de voet achter mn andere been/knieholte/kuit gehaakt. verder nog weer op de witte IKEA stoeltjes :D hoofd voorover gebogen in de betere houding :rolleyes:
|
Doodgewoon op een gewone bureaustoel met gewoon normaal kleren aan en gewoon met twee handen typend en een gewoon gevoel dat ik best wel honger heb :/
|
heel vaag.
1 been ligt op m'n andere en op het bureau, en ik zit op een stoel :eek:. |
http://www.zowned.com/fotos/cpu.jpg
me computer :) http://www.zowned.com/fotos/freek.jpg ik sta altijd! :) |
wat slecht voor je rug dat staan:S
ik zit op een burostoel met wieltetjes en met me benen over elkaar:D daar krijg je spat aderen van ofzow:S |
benen over mekaar
maar meestal heb ik m'n benen ergens op liggen op een andere stoel ofzow en ik had (omdatik nou tiep) een hand onder m'n hoofd. kuzziess |
Benen over elkaar heen, ik steun op mijn linkerarm als ik iets lees, ik zit gewoon in m'n kleren, heb het ijskoud enuuh... Da was ut!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |