![]() |
Wat staat er...
op jullie klembord?
Bij mij: proV andra pleonekthn o logoV eukairoV (r 7). Dit verhaal is van toepassing op hebzuchtige mensen. Hmz, was dus grieks, maar doet ie niet zo te zien...:D |
Jewel - this way
Aquagen - weekender pink - missundaztood michelle branch - the spirit room -----> kirsten - the chick singer <----- kosheen - resist linkin park - unreleased tracks Ffies misbruik maken van het ministerie van landbouw dus heb ik me pa aan het downloaden van wat cd's gezet :o :D |
Nu even niets.
|
Citaat:
|
|
|
|
infektedwarez
oh oh :) |
bazz zegt:
isorry dyana, ik heb jou nog nooit iets misdaan, ben altijd aardig en lief voor je geweest. dit heb ik echt niet verdient. ook ik ben maar een mens. ik zal geen contact meer met je zoeken, maar het doet me reuze zeer dat het zo moest lopen. jammer dat je niet ff met me kunt praten :( |
|
come on
|
|
|
Citaat:
|
Vloer
:confused: :confused: |
Dreadlock Pussy / Gazzoleen
€ 9,00 + memb concert waar ik heen wil :) |
Het Integraal Kankercentrum Zuid is in 1982 opgericht om de samenwerking op het terrein van de kankerbestrijding in Noord-Brabant en Noord-Limburg te bevorderen. Het is één van de negen integrale kankercentra in Nederland
In de IKZ-regio wonen ruim twee miljoen mensen. Het aantal nieuwe gevallen van kanker bedraagt jaarlijks ongeveer 12.000. Het kantoor Op het IKZ-kantoor werken ongeveer 40 mensen, verdeeld over 4 sectoren: Gaat over het bedrijf waar ik werk. Had ik net geknipt om in een bepaald bestand te zetten. |
Code:
/* Scan directory for directories */ |
http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASI...365183-3921817
Was iemand aan t helpen met een Frans boekverslag |
In het Noord-Franse Duinkerken (Dunkerque) wordt uitgebreid carnaval gevierd. De mensen zuipen, zoenen en dansen erop los in exotische kostuums. Normen en waarden vervagen, alles lijkt mogelijk. Het is een grote feestbende.
De Algerijn Larbi is op weg naar Marseille om daar een nieuw leven op te bouwen. Na de zoveelste ruzie met zijn vader, bij wie hij werkt in een garagebedrijf, is hij weggelopen. Hij mist echter de nachttrein. Hij is doodmoe en slaapt daarom in de gang van een appartementencomplex. Béa voert even later haar stomdronken echtgenoot Christian de trap op en hier wordt Larbi wakker van. Hij helpt mee om Christian in bed te leggen en wordt op slag verliefd op Béa. Als hij haar de volgende ochtend een cadeautje komt brengen wordt hij echter het complex uitgewerkt door Christian, die woedend op hem is. Hij komt er achter hoe het broederlijke van carnaval gemakkelijk kan omslaan in haat. In de hoop Béa te ontmoeten en voor zich te winnen, drentelt Larbi rond op straat en in cafés. Uiteindelijk gaat hij samen met Bea carnaval vieren. :confused: :D |
niks.
|
Beste Froukje,
Leuk dat jij Froukje gaat verrassen met een Dove Hair Care Moment. We weten zeker dat ze er helemaal van gaat ontspannen. Je hebt bij het versturen van het Dove Hair Care Moment een aantal hoofdhuidmassages geleerd. Om te zorgen dat je op elk moment je geheugen even kunt opfrissen, hebben we een persoonlijke pagina voor je aangemaakt. Daarop vind je alle informatie, aanwijzingen en filmpjes die je ook op www.dovemoment.nl hebt gezien. Je komt op je persoonlijke pagina door op deze link te klikken: http://www.dovemoment.nl/klik/?Froukje=YE961297 We wensen jou en Froukje heel veel plezier en ontspanning bij jullie Dove Hair Care Moment. Met vriendelijke groet, Het Dove Moment Team :o |
Citaat:
nou ja Copyrighted dan maar :p |
[18:32:49] <G2X> Je rijdt in een auto met constante snelhei, met aan je rechterhand een afgrond
[18:33:01] <G2X> voor je rent een varken, nog groter dan jou auto. Ook met dezelfde constante snelheid [18:33:18] <G2X> linksachter je, rijdt een brandweerwagen met dezelfde constante snelheid waarvan het lijkt alsof hij je in wilt halen [18:33:26] <G2X> achter je, vliegt een helikopter laag boven de grond met dezelfde constante snelheid. [18:33:35] <G2X> nu de vraag: hoe kan je stoppen zonder dat er ongelukken gebeuren? hm :P was bezig met een heel gaar raadsel :o |
Citaat:
|
ht
|
Citaat:
|
*drukt ctrl+v in*
niets.......... |
Op dit moment es helemaal niks :/
Paul, dat gedicht is mooi! |
welk klembord :confused:
|
ClassGFX already
|
Less Than Jake
|
Citaat:
Stond ook al op DoP hoor ;) |
:o
|
|
sja, maar
Uitleg: als ik op MSN iets typ, en het weer weg wilt halen, doe ik altijd shift+home, delete. Dan komt dat stukje tekst onder m'n ctrl+v. Heel vervelend, maar waar :D |
= weg
|
Er komt niks te staan, Klembord is dus leeg:)
|
nix..
|
Piece by piece I release
Once was mine, now undone was met een songtekst bezig |
:cool: :)
|
Miss Alicia zegt:
maar ben wel 'hard to get' hahahahaha okee dan, dit is dus een vriendin van me |
LEUVEN
euhm ja dat dus, van bij dat topic over je favoriete stad hier in DK |
egt:
morgen gak naar tagrijn M@d ONLINE zegt: alles ook ok thuis? M@d ONLINE zegt: tagrijn=saai zegt: en dan zondagochtend om 7:00 pas weer de trein terug M@d ONLINE zegt: zegt: wel eens geweest? M@d ONLINE zegt: verhale gehoord.. zijn wel mooie meide M@d ONLINE zegt: maar muziek is ruk zegt: daarom zegt: soms is de muziek ok zegt: vind ikm M@d ONLINE zegt: jor... je zoekt te veel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |