![]() |
Lekker zeg...
Denk je na het uitgaan op zaterdagavond nog even snel een lekkere hamburger bij de shoarmatent te halen.
Zondagochtend word je wakker met een ontzettend misselijk gevoel....hmz, zou het van de drank zijn? Mwah van 2 wijntjes en 2 smirnoff en 4 spa blauw? Dontīthink so. Ik heb de hele zondag in bed gelegen met 38,5. Zeker 8 keer het toilet een bezoekje gebracht, op mīn hurken wel te verstaan !!! Vandaag niet meer misselijk maar nog wel brak zodat ik niet naar school kon gaan....repetitie Spaans gemist, dat wordt voor de herkansing leren :( Hamburger van 1,50 euro....bedankt !!!!!:mad: (sorry peepz, ik verveel me na 2 dagen bed) |
Dat is rot.
|
Zekers :D
|
Yeah man life sucks....
Ben ik ook nog eens ongesteld.....waarom zit godverdomme alles me tegen ?????????????????? Ow 1 positief dingetje......een lekker ding gaat me donderdag mee uit vragenn, gna gna :) |
Wooop.. Ik heb wel een goeie dag :D :D
*knuffel* |
Het zit allemaal een beetje ingewikkeld in elkaar Mylene...kijk..
Die jongen werkt naast me, maar zit bij een collega van mij in de klas/werk whatever.... Hij schijnt het heel erg vaak over me te hebben en HIJ zei tegen HAAR (tegen mīn collega dus) dat hij me donderdag mee uit gaat vragen.... hihi....;) |
Hmmz, ik zat vannacht om 2 uur ook nog wakker op mijn bed met een misselijk gevoel.. ging gelukkig vanzelf over :)
*moet gezonder eten* |
ach arme :)
|
Klote.. maar waarschijnlijk weet je beter voor de volgende keer :)
|
Hmm Hamburger... ik krijg meteen trek...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |