![]() |
Water
Drink jij water uit de fles/pak of drink jij water gewoon uit de kraan? En waarom?
|
heb je lang over deze topic moeten denken ?? pfff:p
deze kan naar lichaam en gezonheid denk ik;) |
en waarom?
wordt ik geil van :o :o :D :D |
Is dit een strikvraag..?
|
ik drink gewoon water uit de kraan.....
|
uit de kraan in een flesje...
|
Kraan.. smaakt hetzelfde toch?
|
s morgens meestal spa omdat ik van leidingwater misselijk wordt als ik nix heb gegeten
|
Kraanwater.. Lekker GEEN bubbeltjes (dat is echt zum kotzen) en gewoon lekker smakend water (uit een pak/fles is toch viezer)
|
Soms kraan, soms Spa. Maakt het uit?
|
Ik denk dat jij op dit topic bent gekomen, doordat je water moest drinken van één van je ouders/verzorgers omdat de cola niet goed voor je was...
Am I right? |
Thuis drink ik voor 99% zuiver water...
er woord geclaimed dat dit bijzonder goed voor je is...:| Heb geen idee of het werkt, maarja smaakt beter dan kraanwater... En zo nu en dan zo'n groot pak bar le duc! |
IK euhmz
drink op school of als ik niet thuis ben gewoon water uit een flesje en thuis euh kraanwater of ook uit fles |
Kraanwater, mn pa is Duits en als je daar komt hebben ze aleen mar 'spa', met prik dus.
Volgens mij poetsen ze daar hun tanden nog mee *kots* |
Maakt mij op zich niets uit.
Als ik kan kiezen tussen spa blauw en uit de kraan. Dan kies ik spa blauw maar het maakt me eigenlijk niets uit is allebei erg lekker. |
Eigenlijk altijd uit een pak, 's nachts staat er een 2 liter pak bar le duc naast mijn bed (staat overdag gewoon in de koelkast) en aan tafel hebben wij ook altijd tafelwater (san ??? nog wat italiaans, groene fles bij de ah vandaan, zonder bubbels) is lekkerder als kranawater :)
|
Water uit de kraan! Mijn favo drankje:)
|
ik neem sinds kort een flesje water mee naar school, soms een nieuwe, soms met kraanwater. ik 'moet' dat eigenlijk, omdat ik soms wel eens dagen had/heb, dat ik niet eens één heel glas leegdronk. vandaar dat ik nou veel moet gaan drinken...
|
Ik drink altijd kraanwater. Omdat we nooit gewoon water in een fles/pak thuis hebben en omdat water erg dorstlessend is.
|
he meiske.. hou jij van water?
prima openingszin op proteusfeesten |
Citaat:
|
ontopic: ik drink vrij veel water trouwens. gewoon 2literflesje vullen, en dan uit een pul drinken...
zo 4 liter in een uurtje :confused: best raar eigenlijk |
Als het goed koud is vind ik het best
|
Ik drink water altijd uit de fles, alleen noemen ze het dan Cola...
Weet iemand mischien hoe dit komt? |
Citaat:
|
Met uitgaan loop ik tussendoor vaak even langs de wc om wat water uit de kraan te drinken. Ik kan wel iedere keer Spa gaan kopen maar voor mij is kraanwater minstens net zo lekker.
|
Is dit interessant? Uit de kraan, maar dan wel via een spaflesje :D
|
kraan
|
gewoon uit de kraan... ga ik nu dood? :p
|
mijn maag verdraagt geen water :o
hoe kan je zoiets stoms verzinnen zeg, water drinken, pfff cola! :D |
water uit de kraan, is lekker makkelijk. Wij hebben echt bijna nooit zo'n pak...
|
Citaat:
maar waarom zo,...........interresant |
Ik drink mijn water meestal met mout en gist uit een prethendel of fles ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |