![]() |
Wanneer heb je voor het laatst gehuild??
Ik bedenk me nu dat het voor mij al best wel lang geleden is.
Huil jij vaak? En wanneer was de laatste keer? |
10 minuten geleden op de bank..
|
Leuk wel die kleurtjes, had ik nog niet gezien
Maar ben ook al maand of 3 hier niet geweest |
gister
|
Citaat:
Hey!!! Da's lang gelden Ik zal je weer eens een keer bellen ;) |
Citaat:
Maar wil je misschien ophouden met die kleurtjes? Is nogal irritant. :) |
Van vreugde en van verdriet
Een zondag... in de trein naar huis. Voelde lekker, en toch zo slecht... |
uuuhhmmmm
weekniezogoei echt huilen?? laatste consert resonic en toen 's avonds maar wel vaak daarna nog tranen in m'n ogen gehad. Maar k wee nie meer wanneer kuzziess |
Citaat:
|
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies/smile2.gif *snif* wat een emotioneel toppic *snif* http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies/smile2.gif
|
De laatste keer weet ik niet meer.. zal dus een week geleden zijn geweest, ik huil best veel. Al heeft dat niet echt een betekenis, meestal om me de volgende dag weer een stuk vrolijker te voelen..
|
Zaterdag..
Toen schreeuwde er iemand tegen mij en dan ga ik altijd huilen.. :( |
ik denk een maand geleden ..?!
Ik huil nie vaak en als ik huil doe ik omdat het oplucht ..(frustraties .. tegenvallen .. enz enz .. irritaties..) !!! |
[COLOR=royal blue]Vorige week maandag... toen ik iedereens gezeur beu was en een soort van 'ruzie' had met een goede vriendin.[/COLOR]
|
Dinsdag, live op 't forum :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
erm .. echt huilen .. al meer dan een jaar geleden ..
maar af en toe nog wel btjes .. |
Citaat:
|
Euh.... gisteren en vanmiddag stonden de tranen me in de ogen
|
redelijk lang geleden, nou ok, denk maand ofzo?
|
hier ga ik dus echt van janken :D :D
|
*heeft een nieuwe soap om te volgen*
|
Anders vechten jullie dit even uit via euh..
Mail? MSN? ICQ? SMS? You name it. |
Uuh.. 2 weken geleden! Mijn vriend moest werken, maar zou daarna nog langskomen. Hij had gezegd dat ie om half 10 bij me zou zijn. Om 10 uur was ie er nog niet en ik miste hem zooo verschrikkelijk! Ik had die dag echt een kut dag gehad en had gewoon super veel behoefte aan hem. Ik was bang dat ie niet meer zou komen. En een minuut later stond ie voor de deur! :) Toen was ik zooo blij! En voelde ik me meteen weer beter! Hij was later, omdat ie nog moest opruimen enzo...
|
Citaat:
Doeg |
wanneer ik voor het laatst gehuild heb, uhm, gisteravond... *miste Dwayne* en daarna uhm, ja.
*hugt Plien* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorrie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorige week donderdag..
Vroeger huilde ik nooit..Hield alles binnen ensow.. Maar ik probeer nu te verwerken en soms dan gebeurd er iets wat me aan het huilen maakt. Vroeger huilde ik van binnen, nu zo af en toe ook aan de buitenkant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kbedoel, ik begrijp dat je Pauline's kant kiest, maar je moet wel begrijpen dat je het verhaal maar van een kant kent. Daarnaast ken je mij niet, dus je hebt geen enkel over mij te oordelen en ten slotte snap je niet waarom ik dit doe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 weken geleden op een begrafenis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toen m'n goudvis blub een hartinfarct kreeg en reanimeren geen zin had :( de dierenambulance stond in de file..
ik heb gelukkig nog wel goed afscheid van blub kunnen nemen, en hij blaasde daarna z'n laatst adem uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |