![]() |
Gratissssssssssss
Foldertjes :D
Ik zat net een uur in de wachtkamer bij de dokter en ik verliet deze met ongeveer 12gratis foldertjuz :D:o Uiteenlopend van foldertjes voor bedplassers en mensen die een snurkprobleem hebben tot borstkanker en drugslijn... IK heb gewoon een zwak voor die gratis neem mij aub mee dingen :D Hebben jullie ook een zwak voor sommige dingen die je gratis worden aangeboden?:D |
nee?
|
Pennen! Kaarten! Stickers! :D
|
if you wanne dance let`s take oure change
|
Ja, maar dan wel die Boomerang-kaarten. Die neem ik echt altijd mee (en dan zoveel mogelijk zonder dat iemand het ziet) ;) :D
|
Nee daar heb ik geen last van...
|
Jup... ik neem altijd alles mee en bestel alles wat gratis is...
Posters, pennen, stickers, pepermuntjes, verkeersborden, paaljes etc. |
wat moet ik met die troep???
|
alleen van die cd'tjes die ja gratiz via internet kan bestellen, leuk voor aan de muur :Dhttp://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies/happy.gif
|
uhh, JA!
vandaag was er op et leidseplein gratis ben en jerry's ijs :D ole! |
Citaat:
En pennen, das ook zo'n ramp bij mij, ik moet altijd pennen hebben.. :/ |
Citaat:
|
Mja, wel redelijk, maar natuurlijk alleen als ik er wat aan heb, ik zou dus niet 12 foldertjes meenemen ofzo als ik er toch nix aan heb of als ik t niet boeiend vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
vanmiddag gratis gegeten. vnavond normaal gratis, of toch bijna, drank, maar ik had mezelf voor genomen niet te veel uit te gaan deze week dus andere keer, maar IK HOU VAN GRATISCHE DINGEN :D :D :D |
Citaat:
|
jaaa, ik neem graag gratis pennen en zeepjes etc uit hotels mee ... kan het niet laten :o :D
|
alles dat gratis is gaat meestal wel mee ja
|
pennen, want die ene in m'n binnenzak is altijd kwijt!! en de boomerang kaarten vind ik ook meestal wel geinig
|
wat zijn boomerang kaarten :confused:
de nieuwe flippo's ofzo...? sorry, ik hobbel niet mee in de trends van de jeugd :o |
Ja, maar geen foldertjes bij de huisarts :p
|
Citaat:
|
In de wachtzaal dan lees ik die folderkes wel maar plaats ze normaal gezien mooi terug. Maar op een of andere beurs ofzo en daar liggen nuttige dingen, zoals pennen of messagebloks ed, die neem ik wel eens mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
we zijn allenmaal t zelfde GRATIS??? AAAANVALLLEEEEN!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |