![]() |
stomme dingen die je hebt gedaan in je leven?
wat is je meest recente?
ik vandaag: nieuwe simkaart gekocht voor gsm, en nummer laten overzetten, moest ik niemand verwittigen dat ik 'n nieuw nummer heb. Vergeet ik natuurlijk al m'n telefoonnummers die ik had, op te schrijven! :( En die oude kaart ligt in de winkel, hadden ze daar nodig, want anders kreeg ik de nieuwe niet gratis (oude was 'zogezegd' defect) En nu heb ik 'n mailtje rondgestuurd, en morgen op school vraag ik nog wel wat rond :) toch wel :o |
;)
|
"Wat is dit voor folkloremuziek?!"
Is het Armeense muziek van een vriendin van me :o Was best lullig :( Ouder is: mn zus niet opzoeken toen ze tijdelijk bij een vriendin ingetrokken was. Ik bedoelde het niet lullig, had het ook ff lastig thuis en het verder erg druk met o.a school (mag dit jaar niet blijven zitten).. |
Teveel..
|
Ik weet veel te relativeren.. dus er is vrij weinig wat ik dom vind..
Euhm maar als ik iets dom van mezelf vond dan was het dat ik mijn tekst van de musical op de basisschol was vergeten |
pff, stomme dingen, zoveel, teveel...
|
toen ik een jaar of 14/15 was maanden bij een hanggroep gehangen elke avond tot laat en veel te veel blowen
daar heb ik wel van geleerd |
Mensen te snel dingen toevertrouwen die ze nix aan gaan. En zowieso ook mensen te snel vertrouwen.
|
Citaat:
|
1ste vriendinnetjes tegenkomen,2de vriendinnetje tegenkomen,en verder heeeeeeeeeeeeeeeee veel dingen die allemaal niet interessant zijn.
|
Mijn meest recente? Veel te weinig aan school doen! Ik mag/kan/wil niet blijven zitten! My god, I'm stupid! :( :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |