Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Wat betekenen vrienden voor jou!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427859)

Misssy 22-04-2002 18:50

Wat betekenen vrienden voor jou!!!

Zonder hun kan ik echt niet!!!!!!!!! :rolleyes:

Methuselah 22-04-2002 18:51

veel, echt heel veel, vooral de paar echt goede die ik heb, aan wie ik alles kwijt kan :)

punkyfish 22-04-2002 18:55

heb twee soorten vrienden.

vrienden waar ik me aan irriteer, maar waarbij ik op school zit, waar ik wel lol mee kan hebben, als ik daar behoefte aan heb, maar waar ik absoluut niet mee kan praten. ze zijn te verschillend en ik beschouw ze dan ook niet als 'echte' vrienden.

dan heb je nog mijn echte vrienden, waar ik van HOUD (hoi Plien!), en waarvoor ik (bijna :p) alles over heb... waar ik mee kan praten en mee kan lachen, die net zoveel als ik houde van een goed gesprek én een goede grap.

mja, ik mis mijn echte vrienden ALTIJD, omdat ik ze maar weinig zie, of zelfs helemaal niet. zucht.

Gothic 22-04-2002 18:57

1 iemand betekend alles voor me, alleen zie ik hem nooit meer :(... verder heb je goede vrienden op school waar je de tijd mee doorbrengt...

anonymous girl 22-04-2002 18:59

Mijn vrienden betekenen echt alles voor me! Ik zou niet zonder ze kunnen en willen!!!!!

Monica 22-04-2002 18:59

Mijn 4 beste vriendinnen betekenen heel veel voor me.. als ik ze een tijdje niet gezien heb mis ik ze al.. Tis gezellig en ik kan heel erg veel bij ze kwijt :)

Andere (goede) vriendinnen betekenen overigens ook zeker wat voor me :)

MissKiss1985 22-04-2002 19:03

Gewoon vrienden niet zozeer veel maar ik zou ze wel helpen als dat nodig is.

Me goede vrienden (zeldzaam) daar heb ik wel echt alles voor over en ze betekenen ook veel voor me. Voelen zij zich kut dan voel ik me automatisch ook gewoon kut.

Smiley_Knorretje 22-04-2002 19:39

heel erg veel
ik zou niet kunnen leven zonder ze en dat is niet overdreven
niet mee spotten a.u.b.

*Liene* 22-04-2002 19:52

voor mij betekenen ze ook heel veel
het is altijd fijn om goeie vrienden te hebben toch :rolleyes:

Scarlett 22-04-2002 20:06

Citaat:

punkyfish schreef:

vrienden waar ik me aan irriteer, maar waarbij ik op school zit, waar ik wel lol mee kan hebben, als ik daar behoefte aan heb, maar waar ik absoluut niet mee kan praten. ze zijn te verschillend en ik beschouw ze dan ook niet als 'echte' vrienden.

dan heb je nog mijn echte vrienden, waar ik van HOUD (hoi Plien!), en waarvoor ik (bijna :p) alles over heb... waar ik mee kan praten en mee kan lachen, die net zoveel als ik houde van een goed gesprek én een goede grap.

*huppel* :)

Voor mij eigenlijk precies hetzelfde, hoewel ik een grote groep 'echte' vrienden heb, tenminste, ik heb een paar echt goede vrienden, die ongeveer alles van mij weten, aan 1 woord genoeg hebben enz. (*zwaait naar Miroll*) Daarbij heb ik dus nog de tussengroep van mensen waar ik op sommige momenten heel veel mee omga, en op andere momenten heel weinig, maar als ik ze dan zie, is het wel een hele (h)echte vriendschap. En daarnaast dan de overgrote groep kennissen, die ik niet als vrienden beschouw, waar ik meer mee omga als er niemand uit de eerste 2 groepen in de buurt is.. Vrienden zijn gewoon heel erg belangrijk voor me, ik zou er juist serieus niet zonder kunnen, geloof ik. Tenminste, zonder bepaalde mensen niet.

poecilotheria 22-04-2002 21:03

voor echte vrienden van mij ga ik door het vuur!

Piccola 22-04-2002 21:18

Ik heb opzich aardig wat vrienden, maar ik heb 3 echte vrienden waar ik werkelijk alles voor over heb! Zonder die 3 zou ik echt niet meer kunnen!

Citaat:

punkyfish schreef:

dan heb je nog mijn echte vrienden, waar ik van HOUD (hoi Plien!), en waarvoor ik (bijna :p ) alles over heb... waar ik mee kan praten en mee kan lachen, die net zoveel als ik houde van een goed gesprek én een goede grap.

Hier sluit ik me bij aan. Bij mij dus precies hetzelfde.

MegaManX 23-04-2002 00:02

zijn erg belangrijk voor mij

maar 23-04-2002 05:02

Mijn vrienden zijn belangrijk voor mij; ik kan met een aantal gewoon over alles praten, met een aantal gewoon lekker kletsen of shoppen, sporten etc. Ik geef om hen en zij om mij :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.