![]() |
Ben jij tevreden met iets simpels?
Kan men jou plezier doen met simpele/Lollige dingen?
Een briefkaart?Een telefoontje? Een leuke douche gel ofzo? Bloemetjes? :D En dierenwashandje? of een Glitterzonnebril?:D verzin maar wat? Kunnen ze jullie daar plezier meedoen? Of eerder met iets anders (duurders?) en zoja wat dan |
glitterzonnebril :cool:
hangt er geheel vanaf van wie ik het krijg :D |
Ja!! Daz :cool: toch? :) Ik ben in principe overal wel blij mee (uitzonderingen daargelaten)
|
briefkaartje, smsje, lach, ... :)
|
ben tevreden met iets simpels ja. had gister nog zoiets, maar nou ben ik het ff vergeten, damnz...
|
ik ben met elk klein dingetje van vrienden of familie blij.
|
ik ben ook met alle kleine dingen blij (er zijn natuurlijk uitzonderingen)
|
Maakt niet uit wat het is.
Het gaat om de gedachte die erachter zit, dus dan ben ik al meteen tevreden en ben ik er erg blij mee en vind ik het heel lief van de persoon. |
Ik kreeg een tijdje terug een kaart van een (goeie) vriendin terwijl ik haar elke dag op school zie. Het was echt vet grappig en ik was echt heel blij toen ik die kreeg, dus mijn antwoord is ja!
|
jaaaa natuurlijk ik kan veel blijer zijn met kleine dingetjes dan grote dure gevallen!! k kreeg laatst heel liev een Pino knuffeltje van een vriend van mij, echt zo'n klein flutding maar met zoooo'n grote betekenis derachter, dat vonnik echt zo lief!!!
:) |
absoluut! Ik kan zelfs helemaal vrolijk worden als het mooi weer is, als ik een goed cijfer haal (dat gebeurt namelijk niet zo vaak), als we iets lekkers eten.. enzz enzz.. dus als ik iets krijg van iemand ben ik al helemaal vrolijk :) Een roos ofzo, woooow dan ben ik happy :D
|
Ja, ik ben blij met de kleinste dingen. Zelfs de zon die meteen door mn ramen naar binnen schijnt als ik 's ochtends mn rolgordijnen omhoog doe kan me erg blij maken :)
Maar ook kleine gebaren, cadeautjes, .. die ik van mensen ontvang en wat ik voor mezelf koop kunnen me ook al happy doen voelen :) |
als het iets kleins liefs/leuks is ben ik er super blij mee, maar je moet bij mij niet met zo'n prul aankomen waarvan je zegt; wat moet ik hier in godsnaam mee..
laatst had mijn vriendje in de tuin een madeliefjes kettinkje gemaakt voor mij, was ik echt heel blij mee, zo lief :) |
aandacht,bier,geld,nieuwe plectrums,ja hoor daar kan ik heel blij van worden :)
|
ja, als dat simpels leuk is wel :) voor mij hoeft iets niet perse veel gekost te hebben.
|
Jaaa! Daar ben ik zeker blij mee! Vind ik heel lief!
|
ja hoeft voor mij echt niet iets duurs te zijn ofzo :)
|
ja ;)
als iemand zegt dat ze je wel mag, :) |
Citaat:
|
nee, alleen als het veel geld gekost heeft :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |