![]() |
*jaloers*
Ik zit nu de musical awards te kijken en zie (hoor) simone kleinsma zingen.. dan denk ik: :mad: dat wil ik ook!!!!
Heb je daar ook wel eens last van? Dat je iets/iemand ziet en dat ook wil!! Dus eigenlijk niet jaloers, maar meer zo van: dat wil ik ook (kunnen)! |
niet op zingen in elk geval :D
|
Citaat:
Daar ben ik dan al jaloers op :( Ik zing niet vals, maar heb zeker geen zangstem. Ik ben ook wat jaloers op mensen die open zijn, die gewoon op mensen afstappen en dat helemaal niet erg/eng vinden.. doen ze even.. Dat kan ik dus niet (goed) en dat vind ik wel jammer. |
Citaat:
|
Bij zingen heb ik dat heel erg...ik kan namelijk helemaal niet zingen, en een vriendin van me zingt echt ontzettend goed *jaloers* (wel goede jaloezie trouwens)
Ik dans wel veel, maar als ik dan een echte professionele voorstelling zie, ben ik ook strontjaloers op wat ze kunnen. Ik kan ook heel jaloers zijn op slimme mensen :) |
Iedereen heeft zo wel iets niet wat iemand anders wel heeft, en dat is maar goed ook anders was iedereen hetzelfde, is toch ook niet goed??
|
Citaat:
|
ja ben wel vaker jaloers :o
|
mijne is niet moeilijk...
ik wil motorrijden zonder ongelukken :D |
jaloers. is de eigenschap die ik het meest haat van mezelf. ik kan er absoluut niet tegen als iemand iets eerder heeft gedaan dan ik. ik ga ff geen voorbeelden noemen, want dat is te persoonlijk, maar ik zit er dan ECHT mee, en that really pisses me off. damnz.
|
ben niet vaak jaloers, maar af en toe wel
op wie ga ik hier niet zeggen |
Ik ben ook ONTZETTEND jaloers met zingen; helemaal bij mijn zanglerares.. Vanmiddag ook, zij zingt een stukje voor, en als ik het daarna nadoe klinkt het 20x zo slecht..*grr* Verder ben ik jaloers op mensen met doorzettingsvermogen, ook voor de dingen die ze liever niet zouden willen doen. Ikzelf heb dat niet, ik doe niet graag de dingen die ik niet wil doen.. (Zo zit ik nu dus bijvoorbeeld met een Duits boekverslag.. *zucht*)
|
Ik zou wel eens een beetje normaal gitaar willen kunnen spelen... 'k Heb een tijdje les gehad, maar toen die leraar ermee kapte ben ik ook min of meer gekapt :(
|
ja
ik ken allemaal mensen die wel ergens super goed in zijn en dan kijk ik bij mezelf endan denkik whuhh ik kan ook nix. |
jah... op mensen die heel goed gitaar kunnen spelen...
dan denk ik: ooow... kon ik maar zo goed spele!!!!! |
ja,ja ja en nog eens ja! afgelopen donderdag nog, toen k naar een toneelstuk ga.. of als ik naar mooie tekeningen van Julie dillon of Twincruiser kijk:(
|
jaloers op meisjes enzo wel eens, ook jaloers op mensen die mooi kunnen zingen, of veel bereikt hebben, of die weten wat ze willen, die veel vd wereld gezien hebben, ben op veel jaloers, maar het beheerst verder mn leven niet ofzo :)...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |