![]() |
stelling: veel jongeren stellen fysiek weinig of nix meer voor...
ok, niet te zwaar lullen hiero, tis de kantine, niet A/N
maar goed: ik vind dat dat wel aardig klopt, veel jongeren zijn tegenwoordig alleen nog maar met school bezig, en daarnaast zitten ze vooral binnenshuis... sporten lijkt steeds minder populair te worden... vinden jullie dit ook vreemd? of vinden jullie het eerder het gevolg van het feit dat je al die fysieke pluspunten toch niet nodig hebt en veel beter extra p school kan zitten? mijn idee is: niet een groepje nixwetende neanderthalers worden maar ook niet een groepje zakkenwassers die nog geen bierkrat omhoog krijgen... ik zie mijzelf niet als extreem intelligent (anders zat ik wel op de universiteit, heb nu mavo), maar ook niet als extreem sterk (ben niet erg groot/breed) kben een all-rounder... :p dus de vraag is: hoe denken jullie over de stelling en hoe zien jullie jezelf daarin? |
Spierkracht word ook steeds minder nodig in de maatschappij; hebben we tegenwoordig machines nodig. Hersencapaciteiten juist wel, en dat vereist dat er meer gestudeerd word, wat weer impact heeft op de tijd die er over blijft om te sporten.
|
Mwah, ik vermaak me prima hoor. Doe havo, gaat goed, doe genoeg met vriendinnen, maar zit ook wel binnen. Wat wil je met het grotendeels baggerweer.. Ik ga in de regen niet voor mn lol buiten rondhuppelen.
|
Ik ben 1.71, weeg 52 kilo en kutlelijk.. maar heb wel een blokjesbuik :D
|
Citaat:
als ik je nou zeg dat een normaal mens na het sporte toch douched.... :p |
Citaat:
|
door sport ben ik juist fysiek achteruit gegaan: veel blessures enzo :(
|
tja, jongeren hebben gewoon minder tijd. oid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tip ik heb lichtgewicht kisten, eerder sportschoenen met een hoge schacht, als je naar het gewicht kijkt, en kben nog nooit door mijn enkels gegaan :) |
sport :confused:
|
Ik ben van plan om te gaan roeien, duss..
|
Citaat:
we hebben de middag creatief doorgebracht :rolleyes: met proteus-leden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die lpoen er weinig rond in delf :confused: :D |
Citaat:
|
Citaat:
denk na knul, die lopen in amsterdam |
ik heb genoeg tijd om aan mn lichaam te denken..ik ben bezig met fitness voor 8 maanden en tennis..en ik werk 1 jaar..ik vind mezelf nie slap maar ook nie sterk
|
ik fiets elke dag al heen en weer naar school vind ik al zat genoeg
|
Ik ken vrijwel niemand die helemaal niks aan sport doet; jongeren worden wel steeds dikker maar dat komt toch meer door ongezonde eetgewoontes. Ikzelf vind sport belangrijk en ik besteed er dan ook tijd aan.
|
Waarom zou je het niet kunnen combineren. Ik doe fluitend 5VWO en daarnaast voetbal, tennis en squash ik. 's Winters snowboarden en 's zomers zeilen komt daar ook nog eens bij.
Kvind echt niks lekkerder dan lekker in de regen voetballen of bij windkracht 7 zeilen of in zware sneeuwstorm snowboarden. Dat is pas echt genieten :D Hoewel lekker in het zonnetje tennissen er natuurlijk ook goed mee door kan:cool: |
Ik sportte eerder heel veel, toen brak ik me enkel, en alles eromheen:) en nu is het meer dan een jaar later en kan nog steeds nie egt lekker sporten
|
Citaat:
om het vervolgens in het weekend uit te geven aan bier :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En over sport...ik vind dat je moet sporten omdat je het leuk vindt om te doen, niet om in 'conditie' te blijven of spieren te kweken. Je moet het doen als je er lol in hebt en de spieren zijn een bijkomstigheid. |
ik sport nog wel redelijk veel... en zelfs ik kan een bierkrat omhoog krijgen :)
|
Bierkrat moet wel lukken :)
|
Citaat:
en daar heb je ookw el gelijk in... maar bij mij in de buurt doet er bijna niemand aan, dus mag ik lekker in me remi gaan hardlopen :p |
Citaat:
Myrthe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |