![]() |
Weekendplannen
barst maar los!
|
1. Uitrusten
2. Een collega lesgeven in muziekproducties 3. Voorbereiden voor... QONTACT !! :) (hangt samen met 1) |
de grootste pauperdisco van Nederland :D
|
Het is verdomme maandag, ik moet nog een hele week naar die kloteschool voordat ik EIN-DE-LIJK afscheid kan gaan nemen van al die mensen die mijn laatste jaar hebben verziekt, ik moet op dit moment nog 3 duitse boekverslagen maken, ALLES van dit jaar nog inleveren, en dan ga jij me nog eens EXTRA lopen deprimeren door te vragen naar mijn weekendplannen? *grr*
Maar dat weet ik eigenlijk verder nog niet, ofzo. :| |
dinsdag: slapen en even borrelen
woensdag: projecten, 's avonds tv kijken ofzo donderdag: 's ochtends college/'s avonds leiden? vrijdag: zzzzzzz/? zaterdag: zzzzzzzz zondag: zzzzzz ofzo :D |
Londen :) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
(*gaat daar nog eventjes mee door*) *zucht* :( |
When In Rome, do as the Romans do
|
Citaat:
|
shockerz,shockerz,shockerz,shockerz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
errrr werken.. slapen.. dat was t wel. en keer rijles nog ergens geloof ik.
|
yep ga ook naar de afterparty meeting!
|
weetikhet. ik mag Dwayne niet zien.
|
Heeel hard leren, naar een baseball game, oppassen, shoppen en hangen met vrienden :D
|
1. Huiswerk
2. Weekendje logeren bij een vriend 3.Plezier....;) |
Zaterdag eerst paar uurtjes werken en daarna komt savonds me vriendje en dan gaan we ons lekker voorbereiden op koninginnedag enzow! En gewoon leuke dingen doen.
|
Citaat:
|
Misschien iets afspreken met een lekker ding :D
Inpakken, want maandag ga ik naar Canada |
vrijdagavond feest, want dan is m'n laatste schooldag
|
Mijn weekend was echt :) maar wel heel zwaar, want ik had toelatingsexamen aan de HKU :D
|
Vrijdagochtend mn eerste autorijles
Vrijdagmiddag tot vrijdagnacht, stappen met vrienden in Eindhoven tgv mn verjaardag Zaterdag ben ik jarig, Bezoek komt, taart eten Zaterdagavond uit eten, stappen tgv mn verjaardag, vrienden blijven slapen Zondag uitslapen, mondeling tentamen frans leren |
Citaat:
iedereen van de weg :D |
niets doen, genieten van m'n weekend die de vakantie inluid :)
|
Nog geen flauw idee :)
Misschien vrijdag naar de kroeg en zaterdag sinds lange tijd weer 's een discotheek opzoeken.. Voor de rest niks denk ik. |
feesten feesten feesten en
zondag op vakantie!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog geen plannen... das nog veels te ver weg :)
|
:eek: dan ist al vakantie voor mij!!! :D yay!
zaterdag: eten, slapen, boodschapjes doen voor nog meer eten & slapen zondag: slapen, eten en naar m'n werk ugh *gaap* |
Vrijdag werken, Zaterdag werken, ( allemaal tot snachts.) En zondag naar Groningen toe. Voetbalwedstrijd. lekker 2,5 uur rijden bleeeeegh. Majah, kan zo'n beetje 5 uur slapen, vanaf vrijdag:)
|
Citaat:
|
Werken op shockerzzzz:D
|
werken
naar tagrijn zondagochtend vroeg pas weer naar huis :\ duz zondag slapen yey |
Ik heb vrijdagavond mijn eindexamen gala :):) En een diner en een afterparty..heb ik echt onwijs veel zin in maar het betekent gelijk dat mijn laatste weekje middelbare school voorbij is en dat vind ik wat minder :( En verder ga ik zaterdagochtend werken en daarna even bijslapen denk ik :) En voor zondag had ik nog niet echt plannen!
|
vrijdag na schoool yehhh vakantie (moet gevierd worden ... duzzz effe met mijn vrienden naar onze stamcafe ... (de zet yehh )
s'avonds naar de bios .. met 2 vriendinnen .. zaterdag hangen .. beetje niksen ... naar het skatepark (misschien als het lekker weer is ) en s'avonds uit ... (hoopelijk ) .. zondag uitslapen , hangen , achter pc ... naar een bandje gaan kijken ... en ja en dan lekkker de hele avond niksen ... want ik hoef nie naaar schooooooooolll Yehhhhhhhhhhhhhhhhh!!!:D :D :D .... en laaaaaat naaaar bed en de volgende ochtend .. pardon midddag wakker worden !!!! |
Geen idee...
hopelijk iets met me vriendin! |
Utrecht -> Wolloomolloo :)
|
vrijdag vrij, vrijdagavond me vriendin afhalen van het station..zaterdagochtend wakker worden naast me vriendin :) dan erg snel inpakken...naar schiphol...'s avonds op het vliegtuig..en zondag wakker worden in turkije...
en het lijkt net alsof me vriendin mee gaat naar turkije..das dus niet zo :( |
donderdag mooi ff een eindexamen feest van wat maten,
vrijdag vrij nemen en uitslapen. zaterdag werken en niks doen zondag uitslapen en naar de kroeg |
Vrijdagmiddag: Kleren kopen met mijn vriend!
Vrijdagavond: Eindexamenfeest van mijn vriend! Zaterdagmiddag/avond: Waarschijnlijk met het vliegtuigie naar Italië voor een week! :D (y) Maar das nog niet eens zeker... |
donderdag ff lekker op stap!
dan vrijdag uitslapen en vrijdagavond samen met m;n broertje nqaar schiphol het vliegtuig naar milaan pakken en dan paar uurtjes vliegen en dan zie ik eindelijk m;n familie weer en dan lekker uitgaan en kleren kopen!!!!!!:D |
Vrijdagmiddag ga ik naar Leiden met een vriend van mij, zijn zus studeert daar. Ennn dan gaan we daar 's avonds uit met zus en de volgende dag weer terug. Dan moet ik laat in de middag nog hockeyen, die avond eerst naar een vriendin, dan uit, zondag zie ik dan wel weer, ik vrees dat ik een wedstrijd moet fluiten...
|
(mijn weekend begint al morgen avond :rolleyes: )
donderdag: PARTY!! vrijdag: nog steeds PARTY tot een uur of 11, de rest van de dag mezelf ontdoen van ALLE glitters :eek: en slapen zaterdag: werken om 7 uur (gaaap... en ik vermoord me baas als hij belt dat ik om 6 uur al mag beginnen!!) verder uitrusten zondag: same old same :D |
Citaat:
|
vrijdag eerst met iemand wat drinken
dan golfles 's avonds vroeg slapen Zaterdag 8.30- 17.00 golfen:( weer vroeg slapen Zondag om 8 uur damescompetitie 's avonds bij vriendinnetje slapen, i.v.m training volgende dag |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |