![]() |
Vanaf welke dag in de week krijg jij het weekendgevoel?
Sommige mensen hebben dat pas op vrijdagmiddag, op welke dag denk jij: "nu zit de week erop"?
|
maandagochtend meestal
|
Donderdag, want ik heb vrijdag vrij :)
|
Donderdagavond, heb vrijdag maar 2 lessen, ben dus vrij. (Oeh, dit sluit goed aan op de spijbel-topic :|)
|
mja, donderdagavond ofzo :P
|
Citaat:
|
niet.. ik werk in het weekend
|
op zaterdag en zondag duuuuuh
|
vrijdag na 1800 ben ik klaar met werken :)
|
rond donderdag
|
IK kijk maandag al uit naar vrijdag en ik zei gisteren nog tegen iemand van mijn klas..
"Tis alweer bijna weekend" ;) Maar als de dinsdag voorbij is...( Langste/zwaarste dag op school) gaat het wel weer snel :) |
Het échte gevoel van jaaaaaaaaaaaaaaaaah is pas vrijdagaaf :p
|
Haha woensdag want dan moet ik werken en dan heb ik beetje et gevoel van tis bijna weekend. Donderdag en vrijdag heb ik amper les.
|
vrijdag om 17.30 als de winkel dicht gaat...
|
vrijdag 14.10
|
zondag avond, heb ik lekker het weekend-gevoel..
ben ik er net aan gewend mag ik de dag erop weer gaan werken :( |
Dondag, want dan ben ik vrij.. Eigenlijk erg onlogisch aangezien ik vrijdag wél les heb :/ Maar das gelukkig alleen smorgens ;)
|
soms begin ik er op woensdag al aan te denken, maar het gevoel is toch echt pas vrijdagmiddag
|
Vrijdagochtend, na Latijn :D
|
Vrijdag laat in de avond pas, kmoet altijd op vrijdag werken :(
|
Voor mij is het elke dag weekend :) :p
|
Ik heb het nu al 2 weken lang..Gek he, as je al 2 weken thuis bent? :eek:
Maar over het algemeen denk ik donderdags: "Hey, morgen nog 1 dagje en het is al weekend!" Duss..donderdags ga ik al lopen aftellen:p |
Donderdag, dan heb ik ook maar een paar uur, en vrijdag maar 2 uurtjes, dus donderdag is al echt weekend
|
zogauw de donderdag voorbij is... vrijdag lekker relaxt dagje op school :cool: :D
|
Citaat:
|
woensdagavond al een beetje. Op donderdag heb ik maar drie uurtjes les. En op vrijdag doe ik geen reet op school...
|
Citaat:
anyway weekend gevoel begint bij mij ook wel een btje op donderdag...maar vooral vrijdagmiddag:-) |
Ik krijg altijd pas een weekend gevoel op zondag, want vrijdag 's avonds werk ik, en ook op zaterdag en dan moet ik ook nog basketballen 's avonds en dan ben ik meestal doodmoe en ga op tijd naar bed! :(
|
Citaat:
|
zaterdagavond :\ na een week lang werken
|
donderdag om 15:00:00 precies
doe dan nooit huiswerk (anders trouwens ook niet :P ) en op vrijdag alleen maar kloten op school (anders ook, maar minder;) ) |
Donderdag na me werk, vrijdag neem ik altijd vrij van school en hoef ik niet te werken dus is het weekend!!!
|
Donderdag middag rond 2 uur, als ik vrij ben. Het gevoel wel, in het echt nog niet.
|
donderdag, dan heb ik 4 lesuren en vrijdag maar 2 dus.......
|
Vrijdagmiddag om 14.00 uur! (y) Maar aankomende vrijdag lekker al om 10.40 uur! :)
|
zaterdag middag om 16:00 uur, dan heb ik namelijk de hele dag gewerkt....
|
Hmm, op een of andere manier ben ik het 'week' gevoel een beetje kwijt, ik heb meer een 'maand' gevoel.
Of anders gezegd, ik voel me hetzelfde op vrijdagmiddag als op maandag ochtend .. maar tegen het einde van de maand heb ik het 'ha, bijna krijg ik mijn loon weer' gevoel en begin van de maand het 'shit, godver, nu al weer out-of-money' gevoel. :p .. tenzij ik naar mijn vriendin ga, of ze komt bij mij. Dan kom ik in een 'andere' wereld zeg maar, en daar horen andere gevoelens bij. Beetje vreemd, maar wel lekker. |
nooit
|
Donderdags begint het:)
|
donderdag's na school.. nou eigenlijk pas vrijdag.. kweenie :D
|
Citaat:
Die vrijdag jaag je er dan ook wel even doorheen |
na woensdag heb ik al het-is-bijna-weekend-gevoel want woensdag is het langst en saaist..en vrijdag het-is-weekend-gevoel
|
meestal vanaf vrijdagmiddag zo'n beetje.
|
vrijdag ('s morgens ook al, dan heb ik alleen nederlands en begeleidingsuur-wiskunde en dat is altijd zo voorbij)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |