![]() |
waarvoor schaam jij je?
is er iets aan je uiterlijk of karakter waar je je voor schaamt?
ik meestal voor m'n kapsel :o :p en ik schaam me altijd als ik een spreekbeurt hou, omdat die meestal erg slecht zijn. |
Ja, heb een enge grote moedervlek op mn wang :D
|
Absoluut geen schamen.. maar m'n haar is kut, zit nooit zoals ik het wil :S
|
dat ik zo ongelooflijk snel bloos. dat is echt NIET leuk.. *grumbl*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik bloos ook snel:o
|
uhh... mhhh... m'n baard groei...
wou dat het wat minder was... niet dat ik een baard van hier tot ginder heb, maar is zo donker haar :| had liever baby dons gehad :o |
Mijn gedrag soms, mijn najah soms wat kinderachtig en beetje najah onvolwassen ben ik ook wel :o
Verder nouhwz uiterlijk komt vast ook wel voor , maar dat verzwijg ik :p |
voor m'n familie :D
ohneej telt niet... uhhm.. schaam me wel voor m'n haar!(hehehe kwilde kuthaar invullen, maar dat klinkt zo vreemd voor sommigen :D ) M'n haar zit namelijk nooit.. voor de rest schaam ik me voor m'n verlegenheid. |
da gaak u nie vertellen.. daar schaam ik me voor en dat gaat dan ook niemand aan.
|
Nederlanders die zich in het buitenland niet weten te gedragen (een beetje misdragen kan, maar er wordt iets teveel overdreven...)
|
Citaat:
|
Ik schaam me nergens voor..
|
De zuigzoenen in me nek... maar alleen als iemand er wat van zegt... (mja sowwy vandaag was echt eerg :o )
|
ik schaam mu geloof ik voor veel te weinig :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
You manly man baby :D |
schaam me voor dat ik iets te lang op een schoolfeest gezoend had met mn toemalige vriendje, schijnbaar hebben aantal leraren ernaar gekeken en getimed :o, de concierge die liep 2 weken erover te zeuren en opmerkingen te maken, en toen mn mentrix, door de klas heen, echt ik stond zo voor lul en ik schaamde me dood :o:o, en het was toen ook net uit ook...
|
Ik schaam me enorm voor het feit dat ik een keer ben vreemdgegaan! :o :( :mad:
|
Ik schaam me vrijwel nooit ergens voor, ben tevreden met m'n uiterlijk en doe bijna nooit dingen waar ik niet achter sta. Soms baal ik er alleen wel van als ik ff nix weet te zeggen ofzo, maar dat zijn gelukkig maar korte momenten
|
Citaat:
|
Ik schaam me voor mijn neus, ik vind dat ik een gekke neus heb! Heb dit nog nooit van iemand anders gehoord, maar ik vind dat het wel zo is! Najah, schamen is misschien een groot woord, maar toch..
|
Citaat:
|
ik ben best wel onhandig dat is echt iritant want dan ben ik juist degene die weer eens een keur uitglijd of iets schandelijks doe of meemaakt
maar dat is volgens mij niet echt iets om voor te schamen o,ja meestal denk ik niet na voordat ik wat zeg en dan heb ik weer iets doms gezegd of juist iets beledigends but hey i'm just a human |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |