![]() |
Wie is de mooiste vrouw/man die je vandaag hebt gezien?
Wie is de mooiste vrouw/man die je vandaag hebt gezien?
Hemel hem/haar hier maar op en zeg waar je haar/hem hebt gezien hebt! :D Ik in de stad denk ik...:D kweenie ze liep langs, mooooie vrouw! |
Mooiste man: Mijn vriend, Sanderrr! :D Hij kwam naar m'n school toe toen ik 3 tussenuren had. Toen zijn we lekker de stad in gegaan en hebben een ijsje gegeten enzo! (Y)
Mooiste vrouw: 2 Vriendinnen van me. Die 2 hebben echt een mooi koppie! *is jaloers* ;) :p |
'Ik in de stad denk ik...
kweenie ze liep langs, mooooie vrouw!' Je bent best kansloos, you know that :D Het mooiste meisje vandaag..sja, ik denk Ilse, een studiegenootje van me. Mooie meid, alleen wel 'n beetje té extreem kak voor mij. |
heb niet zoveel mooie meiden gezien vandaag.....
maar toen ik wakker werd keek ik wel ff in de spiegel en dacht toch wel ff wauwie hoor :p |
Waarom vroeg je dat nou niet gister!! Toen zag ik echt een schoonheid :)
Maar goed..mooiste jongen: mn ex :o :p (ja sorrie hij is gewoon mooi!) Mooiste meisje: meisje bij me in de klas :) |
Tjeeme even denken hoor.....
Toch die leuke jongen die in lokaal 2.16 zat...zwijmel.... :D |
Citaat:
ooit kende ik nog een Wouter die ook altijd het woord kansloos op mij gebruikte. Maar die studeert Wiskunde :D :P Maar goed, wat is daar zo kansloos aan? Dat ik haar mijn telefoonnummer niet geef? Of dat ik denk: Mooie vrouw? Ik ben echt niet zo iemand die dan om kijkt etc om haar kontje te kunnen zien (dat boeit echt niet) |
Ehmz.. 'kwas vandaag heel de dag druk bezig, maar weinig mensen gezien.. Maar dan kies ik voor Sjors, die me even m'n cd's terug kwam brengen. :) Mooiste vrouw: Ehmz.. Ik denk een vriendin van me, Sascha, zij is echt mooi.
|
Citaat:
Je zus stond naast je ook in de spiegel te kijken? :D :P |
Citaat:
|
ik geen een eigenlijk :eek:
|
Een jongen op school. Iedereen vind het raar dat ik hem knap vind, maar hij is echt aantrekkelijk :)
Hij heeft blond half lang haar met krulletjes en heeft een knap gezicht, hij is lang en slank, beetje brede schouders... en z'n haar wel in een staart, maar kan er niets aan, hier gaat mijn hart sneller van slaan :o:D |
Hmmz, daarnet toen ik buiten met de hond wandelde. Fietste echt een mooi meisje langs :eek:
Heb alleen geen idee wie het is :/ |
Toen ik net in de spiegel keek ;)
|
Citaat:
|
Me nichtje op de foto... Sjugt ze is zoooooooohooo knap.. Echt mooi smoelwerkje.. Heeft ook modellenwerk gedaan.. En toen kreeg ze annorexia en boulumia en al die teringzooi.. :(
Maar het was een hele mooie foto :D |
muhaha ik heb zelf foto van der achterwerk!, maar het is me buurmeisje :) (tweeling zelfs!) http://www.zowned.com/fotos/buurmeisje.jpg
|
Citaat:
;) maar ik heb toch al een andere jongen op het oog....anyway..ik kon het natuurlijk proberen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
en ja ze is bloedmooi en heeft ook nog een lekker achterwerk, dat vraag je toch of niet soms
|
Hmm nou het was niet vandaag,maar ik zag laatst een jongen in de trein,echt :eek: :)
Donker haar,blauwe ogen,lief koppie. Do i need to say more?:D |
Vandaag? Ja! De jongen van de school die bij onze school aansluit, zo'n mooie jongen. Vind ik al een jaar ofzo, durf geen contact te maken heb zoveel kansen gehad. pff, nu nog 2 weken dan ben ik van school.
|
uhh mooiste man? *denkt na* ben maar heeeeel ff op school geweest voor toets,.. dus zoveel mensen hebbik niet gezien. Alleen maar sukkels in mn klas :p
En mooiste meisje.. denk dan het meisje dat voor me zat met de Duits, waarvan ik mocht afkijken :D |
nou ik heb hem vandaag IRL nog niet gezien (maar in mn hoofd zittie ook dus als ik mn ogen dichtdoe kan ik hem evengoed nog zien) .. maar een dude van school .. die ik al anderhalf jaar heel moowj vind! :) en ookal vindik hem nietmeer leuk, kvindem nog wel knap :D en hij ís het geeneens :D
|
De agente van wie ik een bekeuring kreeg in een winkelstraat (brommen bij geslotenverklaring) :mad:
|
Ene jongen bij mij in de klas met economie.. :o :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Youri, achternaam ben ik ff kwijt. |
ik heb vandaag heel de dag m'n ogen dicht gehad
|
Mooiste meisje = klasgenootje :)
Mooiste jongen = geen idee, k kan niet kiezen :o :D |
m'n vriend.. Of is dat weer zo standaard?:)
|
http://www.amherst.edu/~clboudre/Jude%20Law.jpg
op een blaadje in een blad. Als ik deze jongen in het echt zie dan val ik gegarandeert flauw. (en zijn remakes weten allemaal veel te goed dat ze mooi zijn :mad: ) |
een ventje die ik zo langs zag fietsen was wel jum :)
|
mooiste vrouw???? definitly MOI!!!
en dat is geen grap!!!:p :D :D :D :rolleyes: :D :D :D lekker puh :p |
Eelco.....like y'all care :rolleyes:
|
Ghehe... een vaste klant aan m'n kassa, die komt altijd bij mij, tis echt een on-ge-lo-fe-lijk-e corpsbal, maar hij is echt cool :)
edit: en ongelofelijk mooi :o Mooiste vrouw? Ook een klant, een vrouw van 22 ofzo, met heel mooi donkerbruin haar en felblauwe hele grote ogen. Dat was echt mooi, vond ik. |
Citaat:
|
Citaat:
doet pijn zo'n fotow... |
mijn vriend, in bed :eek: :p
|
M'n vriendin (inmiddels ex), heb ik vandaag voor de laatste keer gezien voor een tijdje, denk ik. *zucht*
|
Mijn vriendje en ik heb lekker de hele dag van hem genoten ben net thuis :D
|
mooiste man is een vriend van mij; blonde krullen, blauwe ogen, mooie tanden.
mooiste meisje is het meisje dat voor mij zit in psychologie; licht getinte huid, lichtbruin krullend haar en lichtgroene ogen. |
Ik heb vandaag tot nu toe alleen m'n zusje even vluchtig gezien dus ja :D
|
me vriendin zie ik vandaag nog wel hoop ik, en voor de rest heb k vadaag nog niemand gezien
|
Ik alleen me moeder tot nu toe :eek:
Wel mooie vrouw |
Mezelf... sinds ik net me bed uitrol en nu naast een spiegel zit...
|
ik vind een vriend van me heel erg mooi..donker haar donkere ogen *zwijmel*...een meisje die ik mooi vind??uuhhh....een meisje bij me op school...echt mooie meid.:rolleyes:
|
shit heej het WAS een ex die ik vandaag zag, totdat ik net het plaatje van jude law zag :) hijs de leukste jochje :)
|
SANDERRRRR D.
woehooooeee ben ik even blij dat ik daarbij op school zit en dat ik bevriend met 'm ben :D lekkaaahhh |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |