![]() |
Waar zou jij nu enorm mee blij zijn?
Waarmee kan men je nu op dit eigenste ogenblik gelukkig mee maken?
mij met dit: http://pictures.autotrader.nl/PICTUR...00x150x1x0.jpg of gewoon eens mee iets gaan drinken op een terrasje (lekker weertje buiten) :) |
Een wondermiddel tegen mijn keelpijn
|
een nieuwe gsm...:D :D :D :D
|
een nieuw schoolbestuur
|
Citaat:
maar ik ga er binnenkort al 'n nieuwe kopen, dus :) |
een vakantie. Gewoon een weekje lekker weg. Ben de laatste tijd er moe vandaar :)
|
een djembé.. Maar ja :) was het maar z'n groot feest :)
|
Citaat:
Verder kan je me op dit moment ook wel gelukkig maken met een positieve examenuitslag :D (en ik wil m'n moeder ook wel weer eens zien) Voor de rest voel ik me hartstikke gelukkig! |
een kusje :o
|
Citaat:
maar tis één van de :cool:ste autootjes ooit gemaakt :D |
Citaat:
|
Met henzelf en hun daaraan gekoppelde begrip voor mijn zijn.
|
Citaat:
|
Als mijn vriendje eens op tijd kwam :mad:
|
Citaat:
A) Je hebt nu inmiddels eindelijk een vriend, in dat geval gefeliciteerd :D B) Je wacht er nog steeds op dat je een leuke jongen tegenkomt, in dat geval spreken we elkaar nog wel een keer :) |
ja, een paar duizend euro (ook wel een paar 100 hoor) zou me op et moment wel blij maken ja.
|
Citaat:
|
Een goed betaalde baan :o
Ohw ja en een gezinnetje, met 2 a 3 kinderen :) mag vast wel :D |
Citaat:
|
heeel heeel heeel erg veel geld
|
Citaat:
|
een heel lief en koel vriendinnetje maar toch ook weer niet :confused:
dan maar met dit: http://www.marshallamps.com/images/a.../model2000.jpg |
Ik wil bij m'n vrouwtje zijn....
|
Citaat:
|
Hmm.....
Ik denk met een bericht dat mn vriend en ik een week op vakantie gaan ofzo.....:) Ik weet niet..... :confused: |
wat liefde
|
Als m'n verkoudheid ineens over gaat.... en geld!
kussies |
Citaat:
In principe kunnen anderen mij niet gelukkig maken, dat moet ik zelf doen. |
dikke Mercedes
|
Met een lief gebaar van "een bepaald iemand" :( Maar t gebeurd niet :(
Ow ja, een auto is natuurlijk ook altijd fijn..:D |
Dat mn vriendin uit Ardennen terug was :(
KMIS MN LIEVERD.... :'( |
komtie weer: een vriendje
|
een grote bak dame blache-ijs :D (zeker niet goed geschreven..)
|
ik ben gevallen en nou heb ik een korstje onder me neus bleeeeeeeeegh vet stom.
en als er nu eens een middeltje zou zijn waardoor ie meteen weg is zou ik blij zijn. |
Dat vanavond zo gaat verlopen als ik wil dat ie gaat verlopen :).
|
met een kusje van B. :D
|
een leuk feest met leuke mensen :)
|
als ik geslaagd ben voor mijn examen (die nog moet komen, dus als die voorbij is)
|
m'n P :D (niet hopen.. :S)
|
als iemand me nou eens zei dat ik wel over ga dit jaar (en dat ook nog eens zo is...) of als iknoueens een voldoende voor natuurkunde terug kreeg, of als ik naar de stad mag met een briefje van 500 euro wat ik gezellig mag gaan uitgeven, of als ik op de weegschaal ga staan en zie dat ik een kilo ben afgevallen, of twee, of als mijn kat jongen zou krijgen (gaat moeilijk, hij was ooit een kater, maar hij is ook nog gecastreerd, dus vader worden lukt hem ook niet meer) of... nouwja, das wel genoeg.
|
Ik zou echt ontzettend blij zijn en een feest geven als mijn mentor ofzo me nu zou bellen en zou zeggen dat ik gewoon over ga dit jaar! En ik zou ook wel erg blij zijn als ik volgende week naar Italië kan!
|
Ik zou al heel gelukkig zijn met iemand die me uit kan leggen hoe die klote-minidiscspeler werkt. :| Ennum.. nouja.. '1 bepaald persoon'.. *ZUCHT*
|
Eh..tsja..een vriendin denk ik :D
|
Ja, hier mee wel.
http://pictures.autotrader.nl/PICTUR...00x150x1x0.jpg Maar ook zeker met die leuke jongen, als hij nu eens even langskwam in dit autootje... |
Een nieuwe discman zou wel leuk zijn... :D
|
Als ik eens langer dan 2 weken gezond ben..
en ik denk dat ik het blij'st zou zijn als ik volgend jaar niet naar school hoefde maar op wereld reis mocht, wel met een persoon die dat ook graag wil en ook een beetje geintereseerd is in de wereld. |
mn vwo diploma en een heeel lieve vriend :)
das toch niet zo veel gevraagd? |
Heelveel centjes voor mijn particuliere vervolg-opleiding. Met een leuk reisje naar Turkije, Spanje,Griekenland etc. zou je me ook wel blij kunnen maken
|
Citaat:
|
een vriendin, geld of een lekkere cd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |