![]() |
Hoe serieus nemen jullie forumbazen?
Na het topic over forummers, nu over forumbazen?
|
Vaak niet serieus genoeg :o
|
Te serieus, soms. :o
Zoals op de Psychologie meeting, Doc deed of 'ie dystopia belde om mijn tweede profiel (waarmee ik wat stout was geweest op Seksualiteit :o) uit te laten schakelen. Ik geloofde dat, bleek later niks van waar te zijn. Werkte gewoon nog. :mad: (n) Hoop trouwens dat niemand een post search op de naam S*****k geeft gedaan. :o |
niet
|
so serieues dat ik er voor zorg dat ik nooit zo erg post om gebanned te worden, heb ooit geprobeerd mee te doen in topic-open explosie, maar toe ik er8er kwam dat ik de enige was snel gestopt :D
|
ik let er niet op of iemand forumbaas is, ik zou ook niet weten wie er allemaal forumbaas is...
|
Niet serieus, het zijn kwallen!
|
Citaat:
Doc heeft me daar wel van overtuigd! Trouwens, ik ben het Admin pw kwijt, weet jij het? (Vraag autodropje om uitleg. :rolleyes: ) |
Niet
|
weinig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even serieus als de forummers.. Niet dus.. Alsof ze echt zo anders zijn dan ze zich voordoen.. En als fb/beheerder/what ever: Onzin mag best op de kantine zolang hun ego maar gestreeld wordt.. Hoe serieus ben je dan :rolleyes:
|
Ik zie ze gewoon als mensen en beoordeel ze op hun gedrag. Dus het hangt van de persoon zelf af, maar dat lijkt me logisch.
|
Citaat:
Is deze vraag bedoeld of je ze serieus neemt als persoon of alszijnde fb? Als mens : ligt eraan hoe diegene is : als fb, ligt eraan wanneer :) |
Sommige forumbazen (vooral die van de 'wat oudere' garde) neem ik net zo serieus als ik mezelf neem (wat dat inhoudt laat ik aan jullie verbeelding over). Maar sommige forumbazen waarvan ik écht niet kan begrijpen dat ze aangesteld zijn neem ik nou niet bepaald serieus.
|
Citaat:
|
forumbazen???
explain that word... |
Ik "neem" geen forumbazen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet dus ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
Sjalom! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik neem niemand serieus, dus waarom zou ik de fb's wel serieus nemen ;)
|
Forumbazen zijn heilig...
:) |
Citaat:
|
behoorlijk. ze geven hun leven voor een lame tijdverdrijf (ik bedoel leven ;)) als forummen :D.
|
Najah, ik moet zeggen dat ik ze qua niveau van de posts niet serieuzer neem dan de forumleden, maar aan de andere kant heb ik toch respect voor het feit dat ze van deze puinhoop toch nog iets goeds willen maken
|
Citaat:
|
mhhh net zoals iedereen anders... niet dus...
tot zover ik ze wellicht leer kennen |
niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |