![]() |
Op weg naar civilisatie
Lemmer krijgt een HEMA :eek:
Echt zoiets waar je je van afvraagt wat je er nou aan hebt. Het is zo;n achterlijk klein pand dat er net een fotoservice-dingetje in past. Lemmer natuurlijk ontzettend blij: 'we krijgen een HEMA dus nu zijn we heel wat'. :rolleyes: Wat heeft jou dorp/stad/gehucht (tegenwoordig ook heel :cool: ) waardoor het zich 'geciviliseerd' mag noemen? |
t is pas een stad als t een V&D heeft.....
|
alles wat ik nodig heb :cool:
|
wij hebben een junk :cool:
|
Jou incluis?
nee dank je edit: moet je niet je posts gaan deleten, de.. |
ehh, dan is Vollenhove nog lang niet geciviliseerd
wij hebben alleen alleen een SUPER en verder niet echt veel noemenswaardig |
:D dat scheelt een hoop duitsers deze zomer :D
|
Citaat:
jij hebt 'm helemaal door.... |
Mcdonalds = stad :)
|
Citaat:
JIPPIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
je moet minimaal 2 mac's hebben minimaal een v&d minimaal 1 hema een bart shit meer als 2 computerzaken meer als 4 coffeeshops een industrieterrein enz. enz. |
je moet minimaal 2 mac's hebben 1 to go....
minimaal een v&d wordt aan gewerkt minimaal 1 hema komt eraan een bart shit wel 3 nepperts meer als 2 computerzaken hebben we meer als 4 coffeeshops plaatsen waar je koffie kunt drinken hebben we genoeg :) een industrieterrein meerdere... |
Wij hebben een V&D, dus wij zijn een stad.
|
Citaat:
en een H&M! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
wij hebben niet eens een bioscoop (meer) hier in Hoogezand-Sappemeer *schaam*
maar wij hebben wel een theater waar oa Acda en de Munnik een cabaretvoorstelling hebben gegeven (meermaals) dus dat maak het toch een echte stad :p |
hmm ik denk dat Weert wel een stad is
|
Citaat:
wel een hema geen bartshit maar wel een paar blokkers en varianten daarvan uhm ook wel 2 computerzaken 3 coffeeshops.. maar 1 is nou weg want was illegaal en een industrieterein majah tis nog steeds een dorp hoor. |
uhh ons dorp geciviliseerd?? :D ermmmm.. nou, we hebben wel een Etos, DA, Aldi en Super de Boerrrrr ;) voor de rest stelt het nix voor...
Oh en Bruna! |
Ik denk dat Haarlem wel een stad is..... We hebben 2 V&D's :D :D
|
Citaat:
|
Amen! Parijs heeft geen V&D's
|
Citaat:
|
prins frederik hendrik (zoon(??) van willem van oranje :D) heeft in honselersdijk gewoont, dus dat maakt ons bekend genoeg :D :D
|
Citaat:
2: hebben we 3: hebben we 4: ook 5: meer DAN 2 pc zaken 6: meer DAN 4 coffeeshops hebben we 7: we hebben er ook nog 1 daarvan dus we zijn wel een stad. Citaat:
|
Pfff, we hebben meerdere winkelcentra .. stuk of 5 tankstations, een paar kerken, een eigen molukkenbuurt (maakt dat het geen stad? :S), een paar hotels .. maar geen Mac :(
Voor de Mac moet ik hele 10 minuten auto rijden :eek: Krimpen wordt met de dag groter .. ben er echter niet zo blij mee, omdat per se iedereen over dezelfde brug richting stad moet :mad: |
een stad heeft ook minimaal 2 bioscopen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |