![]() |
Wat gaan jullie op koninginnen dag doen?
Wat gaan jullie op koninginnen dag doen?
Ik zou het echt nog niet weten heb nog niet gehoord dat er ergens iets leuks te doen is, dus als jullie nog tips hebben... |
amsterdam is altijd boeiend...
volgens mij moet ik werken :mad: |
Citaat:
|
waarschijnlijk even naar Rotterdam
|
werken
|
moet het nog even overleggen met wat vrienden
|
wanneer is het konigingendag?
|
Ik denk dat ik alle drukte ga vermijden. Mij niet gezien om samen met half Nederland door amsterdam te schuifelen.
|
Citaat:
|
mayb naar een hiphop festival, Alst mag van mn ouders :(
|
Ik vroeg laatst aan mn moeder: 'Is het eigenlijk al koninginnedag geweest'
schijt mij dat allemaal, ik denk dat het een dag wordt zoals alle andere, of iemand moet me uit mn stoel sjorren |
Werken :( van 1100-1700, en daarna uitgeput zijn van t werk denk ik
...Helaas krijgen wij niet niet vrij op koopzondagen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf ga of naar Amsterdam, of ik ga in het o zo gezellig Hilversum dronken worden :confused: |
Citaat:
|
lekker thuis genieten van de rust :)
iig NIET naar A'dam :p |
Ga met m'n vriendin naar Amsterdam. Is een concert op het (naamkwijt)plein, treedt o.a. Blof op. We zijn van plan helemaal in 't oranje (ja, kweet 't, tis erg) te gaan.
|
Citaat:
|
Ik zal vast wel ergens in R'dam hangen zoals bij elke koninginnedag,niks bijzonders :o
Heb trouwens al een passend haarkleurtje,het verven van m'n haar was mislukt,dus het is nu oranje-achtig :( |
MAAR WANNEER IS HET NU????????????
|
Citaat:
|
ik heb dan Zeskamp in Didam, ik ga denk ik nie mee doen, alleen kijken
|
stad in, vrijmarkt op
|
Citaat:
|
uh ik denk naar d'chem
geloof ik markt en gezellig enzo tenminste dit is de bedoeling, met vriendinnen enzo |
naar 't queensday-festival in Eindhoven
|
Citaat:
het is trouwens op 30 april, voor de mensen die dat niet wisten :confused: ik ga naar amsterdam, waarzeggen. :D |
Misschien blijf ik in het zielige dorpje monster.. wat opzich best gezellig is met konninginnedag.. misschien naar delft? amsterdam den haag..
kweet hetniet.. waarshcijnlijk gewoon monster :) |
ik ga werken:D
|
Euhm.. wiskunde leren..
|
euhm gewoon hier in Alkmaar bandjes kijken met vriendinnen en heeel hard kwijlen :D ;P~
|
gratis openlucht dansfeestje bezoeken
|
Citaat:
|
Ik moet dan denk ik naar een bruiloft, da's wel leuk :) en anders ga ik ff de stad in (R'dam)...
|
Citaat:
heb je daar in belgie wat aan dan als het in nederland koninginnedag is :confused: |
Citaat:
|
Ik ga net als elk jaar eigenlijk gewoon de stad in. In enschede trouwens (goh omdat ik daar woon mischien :)) Is altijd wel wat te doen, veel bekenden in de stad, leuke optredens, lekker veel kraampjes, dit jaar een skate wedstrijd. Ach en anders is er altijd nog bier :D
Ik hoop trouwens wel dat het droog blijft, kun je tenminste op straat zitten, anders word het paraplu mee en ons verschuilen onder een afdakje. |
Kweet het nog niet precies. Ik zou naar A'dam gaan, maar dat gaat niet door!
|
niks. wat zou ik op koninginnedag moeten doen wat op een andere dag niet kan?
|
Ik ga ook werken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |