![]() |
Zie jij forum als een tweede kans om een imago te ontwikkelen?
"Zie jij het forum als een tweedekans om een imago te ontwikkelen?"
Ben je in je irl-leven een heel stil iemandje die op het forum de kans neemt om een rebels imago aan te nemen? Of net omgekeerd? Zie je duidelijke verschillen tussen de manier waarop je jezelf (druft te) uit? of denk je dat de mensen hetzelfde beeld van je hebben dan die mensen die je irl kennen?:D Ik denk, dat sommige hetzelfde beeld hebben ( en dat zijn dan de mensjes die me echt kennen enzo) Maar dat mensen die wat verder van me staan , me anders zien... aghjah :D |
niet echt :)
|
neej ik ben mezelf zoveel als dat mogelijk is op zown forum...
|
In het echt hou ik ervan om mensen te stangen. Hier op het forum probeer ik dan altijd aardig te zijn en help ik waar ik kan.
|
hahahahahahahaah
|
Hmm. Verwacht je nu echt dat iemand eerlijk "Ja" gaat zeggen? :D Dan zou dat zorgvuldig gecultiveerde imago natuurlijk meteen waardeloos zijn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k probeer hier zo gewoon moglijk over te komen, net zoals irl
|
ik=ik
enigste wat hier makkelijker is, om "te spreken in grote groepen" |
Ja rot op! Ben hier practisch hetzelfde als irl.. Op msn/icq is dat heel anders en op de chat ook. Maar op msn/icq/irc kan je makkelijker ruzie maken :rolleyes:
|
neej. valt wel mee. ik ben hier netzo als anders. denk ik.
|
Ik ben irl vaak wel stiller dan hier, maar ben wel dezelfde persoon.
|
Het is maar goed dat ik IRL niet zo ben als op het forum, dan zou ik niet veel vrienden hebben denk ik :D
|
Nee, ik ben gewoon zoveel mogelijk als IRL op forums.
|
Ik ben hier iets rustiger en niet zo grof. Niet omdat ik me image wil veranderen, maar omdat ik niet meteen gebanned wil worden. Maar irl kan ik ook gewoon zo zijn. WHAAAAAAH, snap niks meer van mezelf:confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |