![]() |
Hoe verplaatsen jullie je???
Als je naar school of werk gaat hoe verplaats je je dan?
Ga je met de fiets, de bus, de auto, de trein of iets anders? En als je andere dingen doet, zoals naar de stad gaan....? IK ga meestal met de bus+metro naar school en ook als ik naar de stad ga kan ik best gebruik van deze twee maken... |
Ik ga met de bus
|
Ik fiets eigenlijk altijd, tenzij het echt heul beroerd weer is
|
meestal met de fiets als het weer te slacht of te koud is met de bus
|
Bus, soms fiets.
|
Fiets en binnenkort met de brommer (klote bewijs ook.. :|)
|
Met de auto naar mijn werk.
|
de fiets :cool:
|
ik ga altijd met de fiets naar school...
|
Zowat altijd met de fiets.
|
Fietsjuhhhhh
|
school; bus
stad; lopen of fietsen en naar vrienden ofzo loop ik meestal |
Meestal met de auto, behalve als 'k vroeg les heb want dan sta 'k zowat altijd in de file (is 20 km naar school).
dan pak 'k de bus/trein, 'k heb toch OV |
fiets: school, werk, vriend bij zn mama, soms stad
bus: vriend bij zn papa, meestal stad |
Met m'n eigen privé vliegtuig :p
Neh..tram,bus,metro,trein,fiets etc. |
met de fiets naar school en als het te kut weer is ga ik niet :rolleyes:, verder bijna naar alle plekken met de trein, en als ik uit ga ofzo met de auto/taxi
|
fiets :cool:
maar ik maak ook veelvuldig dankbaar mis/gebruik van mn ov :) |
Springstok, skippybal :o
|
:o
|
naar school vaak met de bus, soms fiets
naar golfbaan met de fiets (soms auto of bus als het slecht weer is) naar de stad vaak met de bus of fiets |
Ik ga altijd op de fiets overal heen :)
Alleen als ik naar denhaag ga pak ik dus bus.. |
fiets
|
|
De fiets.. en 'k heb un vader die me overal naar toe brengt met de auto :o Want ow neej strax ga ik nog alleen met de trein of 's nachts alleen over straat ofzow :rolleyes:
Maja das wel relax eigenlijk :) |
Naar school: lopen - bus - overstappen - interliner - lopen
Andere dingen: fiets, of met mijn moeder in de auto (ik heb mijn rijbewijs zelf nog niet, ben hard op weg) verder weg: trein ('leve de OV') |
Citaat:
Genesis |
ik ga meestal met de benenwagen of met de fiets
|
De fiets, heb pas een nieuwe gekregen........:)
|
Altijd de fiets, ook met belachelijk weer (woon een 10 minuten van school, dus ach..)
|
Lopend, in de toekomst met de trein en bus.
|
Bus, metro, metro, lopen naar school
En de rest doe ik meestal skatend of gewoon lopend. (Fiets is kapot..) |
Ik ga niet meer naar school, maar wel naar m'n werk...
...met de auto |
'k ga altijd op de fiets, is maar 5/6 km. en met de bus kan niet eens want die rijden er daar in de buurt niet, voglend jaar ga ik naar een andere school, en dan moet ik eerst 3 km. met fiets ofzo en dan de rest met de bus. ja, woon in 't platteland duzzzzzz
|
Naar school (een kilometer of 12) ga ik met de brommer, maar als ik eens iets nodig heb ga ik met de fiets, het centrum is voor mij niet meer dan 3 km. Als ik verder moet dan zo'n 15 km ga ik met de bus/trein/interliner doorhalen wat niet van toepassing is
|
als ik naar school ga, ga ik eerst met de fiets naar het station, dan ga ik met de trein( van Beilen naar Hoogeveen) en als ik dan in Hoogeveen ben, moet ik lopen naar school.............als ik naar het centrum ga, ga ik meestal op de fiets of lopend
|
altijd op de fiets naar school, en naar de stad ga ik soms met de bus als het heel erg kloteweer is. als ik verder weg moet met de trein of auto
|
Ik verplaats me met een auto, fiets, openbaar vervoer,... Maar ik heb zo geen vaste verplaatsingmiddel om naar iets te gaan.
|
Nu nog fiets:(:(
Maar binnenkort scooter :D |
altijd de fiets
|
Vrijwel altijd per auto hier :o
|
met de fiets, bij elk weer :)
|
lopend... taxi... trein... heel soms stiekem de auto...
tja... met me gedachte kan ik soms vliegen :| |
school: fiets, en stad meestal bus.
|
Naar school ga ik altijd met de fiets. Behalve als daar iets aan mankeert; dan ga ik lopend.
Als ik andere dingen ga doen, hangt het er vanaf waar dat is. In mijn eigen woonplaats verplaats ik mij altijd met de fiets en soms lopend. Anders neem ik de bus, trein of auto. |
Eerst 10 minuutjes naar treinstionetje lopen, dan half uur in de trein en dan 10 minuutjes naar schooltje lopen...
op terug weg 10 minuutjes lopen naar station , dan half uurtje met de trein en dan weer 10 minuutjes van station naar huisje lopen |
au bicyclet (frans is nooit mijn sterkste punt geweest :D )
|
ik ga eigenlijk overal heen fietsen
als het ver is vraag ik m'n papa met de auto te rijden of ik ga met de trein |
altijd fietsend :cool:
|
te voet
fiets bus trein auto (mn ouders dan) vroeger scooter |
op en handen en voeten en heel soms combinatie van
rechterarm,buik,linkerarm,rug,rechterarm....etc ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |