![]() |
teveel mensen op msn
als ik meer dan 50 mensen in me lijst heb wordt ik dus echt gek als het avond wordt, dan kan je echt geen normaal gesprek met mensen hebben zonder dat 12 andere vet aggressief worden omdat je te langzaam antwoord, dat is echt een full time baan om dan je msn mensen staande te houden, hoe hou jij het vol om zoveel mensen in je msnlijst te hebben? :o
|
Gewoon je MSN van de computer afkeilen...
heb je nooit meer last van ze... |
Gewoon op Bezet drukken... lullen met een gast en als die is uitgelult ga je met iemand anders lulluh:p :rolleyes: :p ;) :D
|
:D door er een paar te blokkeren, zodat ik rustig kan praten :p
|
Gewoon niet antwoorden, dan leren mensen het vanzelf af om je aan te spreken.
:D |
Iedereen blocken :o :D
En dan alleen met degenen praten waar je zin in hebt :) |
ja maar ik wil met iedereen wel praten, maar niet altijd enzo, en sinds meeste elkaar kennen kan ik niet blokken of gaan negeren, dan is het weer waarom praat je wel tegen haar en niet tegen mij, etc...
|
Ik zet soms m'n status op afwezig... scheelt zowiezo al aantal mensen. Ik heb het gelukkig niet meer zo druk, is wel eens anders geweest. Ik heb trouwens iets van 94 mensen in mn lijst... ken ze verder niet allemaal ;)... en bij vrienden staan er 3 of 4 en als die allemaal online zijn heb ik het wel druk, maar dan forum ik gewoon minder...
|
ja ik sta sowieso altijd op afwezig, maar mensen negeren dat een beetje bij mij :)
|
meestal praat ik maar met 1tje en heel af en toe komt er nog een 2e bij, maar de meeste hebben toch nix te zeggen tegen mij :p
|
praat nooit met zoveel, k sta meestal ook op afwezig :o
|
Ik heb er maar 66 in m'n lijst,en de meesten negeren me toch :p :)
|
Gewoon de mensen waar je niet zo vaak mee praat eruit knikkeren ozzo ?
Ik heb er nog maar 15 na de grote schoonmaak overgehouden dus is goed te doen :p |
Ik heb er nu ongeveer 100 in mijn lijst staan. En ik praat alleen tegen de mensen waar ik zin in heb...:)
Best te doen. En anders maak je toch gewoon even schoon ? |
ik heb er 30 in me lijst.
ik zet mezelf op afwezig zodat de mensen aan wie ik geen antwoord geef denken dak afwezig ben of ik zeg dak ff wat ga doen tegen de mensen waar ik geen zin heb om mee te praten |
ik heb er nu ca. 100. hoe ik het volhoud? een leven hebben :p
gewoon niet antwoorden, denken ze dat je weg bent. ik ga ook weer s grote schoonmaak houden. |
ik heb 92 mensen in mijn lijst (:eek: ) en ik heb dr nooit last van.....
Vraag me trouwens niet hoe ik aan die 92 mensen kom.....:confused: |
ik had 130 mensen in mn lijst staan, maar heb er 100 uitgegooid met wie ik toch nooit chatte
|
ik heb er 104 in m'n lijst, maar praat alleen tegen de mensen die ik iets te melden heb:)
|
Gewoon zeggen dat je met veel mensen in gesprek bent. Als ze er niet tegen kunnen dat ze een wat latere reactie krijgen be-ëindig je het gesprek toch gewoon? Dat komt je reactietijd tegenover de anderen alleen maar ten goede ;)
|
ff msn plus erop gooien en automessage instellen
(ik ben naar de stad ofzo) |
Citaat:
of gewoon een nieuwe msn nemen, met maar een paar mensen erop die je zelf wil hebben ;) |
Citaat:
|
Waar download je die msn-plus ookalweer?
|
Citaat:
|
Maar ik heb daar nu geen last van.
|
Ik zet mezelf op bezet (dan houden de meeste mensen hun bek) of ik zeg erbij dat ik nog meer mensen antwoord moet geven, dan accepteren ze het wel dat ik langzaam ben, of ik blokkeer alle mensen die toch niks te vertellen hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |