![]() |
Hoe voel je je vandaag?
Ben je blij dat het toch nog een beetje lekker weer is (wat ze niet voorspeld hadden) of vind je het irritant dat het niet zo lekker is als gister?
O ja, wie is er gister ook naar de open dag van de haagsche hoge school geweest? xxxx |
kom op, zo'n kut dag is het toch niet?
|
't Is best jammer dat de zon niet meer zo fel schijnt, en ik ben niet naar de open dag van de HHS geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, 't regent niet, en da's fijn. |
Ik voel me brak en ik ben moe...
en ik was toevallig op de open dag... (en heb vandaag nog ff een Haags Hogeschool shirt gescoord :cool: ) |
vandaag is het een (y) dag
-cadeautjes gekregen van mijn stage -vriendje is er -vanavond eten op school :D |
ik voel me erreg goed....de zon schijnt nog steeds, ik ben niet meer verkouden/ ziekig
Ik kreeg zelfs zin om te zingen:) |
ik voel me gaat wel.
Ik heb gijs wel gezien gister maar veels te kort en ik ga 'm de komende dagen ook bijna nie zien. En dan komt ie langs maar gaat ie meteen weer omdat iedenkt dat ik er nie ben terwijl ik onder de douche sta.. blluhh En ik moet nog leren voor school en eeen werkstuk maken en een nog iets en ik moe werken en ik moet nog wat afmaken voor textiel. Maaaaaar we hebben wel gewonnen met volleybal en lekker taart gegetne. majah.. goh.. wie leestdit? :confused: |
Gaat zeker wel goed!! Ben blij, vrolijk en happy (euhm..). Nu lekker de hele middag tutten enzo en vanavond tot morgenochtend feesten :D :D
|
Ik voel me goed, ik heb echt super super zin in morgen! En ik ben al de hele dag alleen thuis das ook heerlijk (behalve dan dat ik frans mondeling tentamen moet leren :() Overmorgen ben ik jarig, ik heb net een heel goed teken van iemand gekregen, het kan eigenlijk niet beter!
|
euforisch
|
I feel goooooooood! :D (y)
|
Citaat:
|
Ik leef nog .. geloof ik.
|
nou... begon wat minder, had een moeilijke wiskunde toets om mee te beginnen! :eek: en snapte er uiteraard nix van... en daarna engelse toets, ging wel beter... en ben toen nieuwe navelpiercing gaan halen en laten zetten, dus ben nu wel blij :)
|
Hoe ik me vandaag voel... kan beter, maar wel zin in vanaaf! ;)
|
Amen, geil.. maar wanneer niet?
|
heerlijk, was gezellig op school, af en toe best wel melig, na mijn eerste les waren verder alle leraren in een goed humeur, heb een goede toets gemaakt, t is lekker weer, heb leuke dagen in t vooruitzicht, goed dus
|
ja,mooi weer, het gaat wel regenen.
|
waar is het mooi weer?Hier is het echt klote
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blij
|
Ach wat zal ik zeggen. Gaat wel, alleen kon het beter. Mn vriend is net naar huis en dat vind ik minder :(
|
blij, ik heb vakantie!!
|
:D :D :D ... morgen laatste schooldag ....
|
(y) (y) :D :D (b) :D
|
voel me prima vandaag:)
|
Ik voel me goed vandaag. Ik heb m'n laatste schooldag achter de rug! :D
Ik ben alleen wel erg moe (en heb dus ook lekker net 2 uur geslapen :)) |
kut klote en dat ja..
|
vandaag ging wel
nix bijzonders, wel mooi weer trouwens morgen is beter want...VAKANTIE!! |
't gaat... 'k leef nog :D
|
Helemaal geweldig!
|
Lekker weer? Bewolkt, mist, niet eens zo warm. En ik verwachtte zon.
2 magere 6-jes voor po's gehaald waar ik ontzettend mn best op had gedaan. Kennelijk toch ergens iets misgegaan.. De bomen voor de school zijn verwijderd. Geen groen meer, maar uitzicht op flats. Gezellig.. Mijn dag begon pas rond 4 uur 's middags :) |
Zoals mijn gevoel me doet vertellen...
|
lichamelijk klote
|
Lichamelijk wel aardig, geestelijk wat minder
|
als een eenzame mier :confused:
|
Citaat:
|
:(:(:(
|
Citaat:
Wat een klote-betonblokken daar voor op het plein! |
Citaat:
(waarom ie uitstond was mij ook een raadsel) |
Citaat:
|
Moewah, wel oke
|
Happyyyyyyy
bijna altijd teminste hhehehe soms zit ik bijvoorbeeld op werk school weet je wel ben ik de eenigste of zo die een beetje goede zin heeft hehe! |
moe,suf :/
|
moe, spierpijn, gevoelloze voeten, maar toch een zeer tevreden gevoel :D :D
|
moe want ik moest ook nog ff naar blijven.
|
kut
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |