![]() |
Als je woorden uit het woordenboek zou gaan wissen....
Welke woorden zou je dan uitkiezen?
Welke woorden vind jij nutteloos genoeg om ze uit het woordenboek te schrappen??? Is "goed" en "niet" niet genoeg om slecht te vervangen? :p *schrapt slecht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amen, religie. Moet vervangen worden door secte
En heidens. Verdraait het seculiere point of view. En desalniettemin... wat betekent het eigenlijk? Amen! |
Tja, Ik weet het niet. Volgens mij heeft ieder woord wel een bedoeling.
|
Citaat:
of "het zal waar en zeker zijn" :) Moet gewoon blijven trouwens wat mij betreft (staat het erin dan:confused:) |
woorden zoals dislektie, weet namelijk nooit hoe ik het moet schrijven :p
|
Citaat:
ik ga geen woorden schrappen. is niet goed voor een taal... |
'uil' --> het is een kutwoord, kan t niet uitspreken :D (Net als 'Paul' maar dat is geen woord) Zorg gewoon dat het een arme beestje een nieuwe naam krijgt. Wat dachten jullie van 'Guts' ofzo ? stuk makkelijker.
'komijnenkaas'--> omdat ik een trauma aan dat woord heb. Mn ouders lachtten me altijd uit omdat ik dacht dat t 'konijnenkaas' was... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
apothekersassistentenhulpopleidingsonderwijzer :o
|
Citaat:
|
Neger; tis namelijk discriminerend:rolleyes:
|
ik zou de/het/een schrappen, is toch veel beter :rolleyes:
|
Heel veel stapelwoorden vind ik onzin. Als je woordenschat een beetje oke is, zijn die toch best af te leiden?
|
waarom & daarom...
die vraag komt eg te vaak voor, mensen gebruiken het te snel... probeer maar iets zonder dat... lijkt me wel cool ;) |
Citaat:
|
het woord woordenboek mag eruit, dat woord zoek je namelijk nooit op want zodra je een woordenboek gebruikt weet je ook wat het is..
|
Citaat:
bijdehandje :D |
Citaat:
|
Stoel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |