![]() |
wel eens iets besteld maar je kreeg wat anders?
bij mij was dit het geval :)
paar dagen geleden moest ik friet halen..ik had voor 3 euro friet besteld komt een vrouw met een zak en zei: 3,5 euro friet! niemand reageerde maar ze keek naar mij en ik hoorde haar nie goed en alleen de 3 euro :D dus ik pak het aan..kom ik thuis..bleken het franse frietjes te zijn..:D naderhand dacht ik bij mezelf..er stonden wel wat mensen buiten te wachten.. ach ja verkeerde bestelling meegenomen... |
Mja ik bestel wel eens een fluitje en dan krijg ik een vaasje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HEY het is niet zo makkelijk als je denkt hoor :( Als je je pen kwijt ben en je hebt 4 tafels , dan ga je alles onthouden ? Dat lukt echt niet hoor :(
koffie / cappuchino het verschil versta je niet eens meer zovaak hoor je dat |
euh mjah zovaak :D
ga ik Hoegaarde bestellen , krijg ik als kleine meisje een reep nouga mee :D |
jah bij een postorderbedrijf... gewoon ff bellen of ze het om komen ruilen, duurt een paar dagen extra
|
buiten vele malen drank dat men verkeerd opneemt :rolleyes:
ook eens een keer een CD besteld , kreeg ik een boek toegezonden... |
ja ik had zon besteld, en kijk wat voor slecht weer het nu is! :mad: :p
|
ik had een ketting besteld met een chinees teken t.w.v. f 45, -, kreeg ik een goudmetparelkleurige ketting van f 150,- thuisgestuurt. Hij was foeilelijk en leek heel goedkoop dus kebbem maar truggedaan
|
Jah, ik had een broek besteld en kreeg een trui gestuurd :mad:
|
ja! Ik wilde een aardbeienmilkshake en toen kreeg ik een bananenmilkshake!!:(
|
Ja, laatst bestelde ik cola zonder ijs en ik kreeg ijs met cola. Of toen ik jus bestelde en ik fanta kreeg.
|
Ja, ik was een keer in zo'n turkse lunchroom, samen met mijn moeder. Hij was net ge-opend dus we gingen er even wat drinken. We bestelden alletwee een verse jus d'orange....
Nou het duurde een hele tijd, en op een gegeven moment ging iemand van het personeel naar buiten...liep naar de supermarkt en kwam terug met een pak in zijn handen. Wij nog eens goed kijken, had ie appelsap gekocht.. En even daarna kregen wij onze verse jus....wat dus gewoon appelsap was:confused: :confused: :confused: Hahaha, wij lachen, maar ja, ze spraken nauwelijk Nederlands, dus we hebben het maar zo gelaten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |