![]() |
plak jij zelf een lekke band of ga je naar de fietsenmaker?
als je een auto hebt of geen fiets..n.v.t. :)
ik plak m zelf |
ik rij gewoon door (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kvraag men papa :p
|
mijn lieve papa doet dat voor mij :)
Gisteren weer...ik had een klapband (met een fiets, hoe krijg ik het voor elkaar :rolleyes: ) |
mun paps of mun broer :) lieve mensjes
|
Ik plakte de band altijd zelf.
|
zelf natuurlijk :p
|
Thuis doet mijn vader dat, op school val ik de concierge lastig (vind 'ie volgens mij niet zo erg! :D).
|
Doe ik ff zelf, kost toch bijna geen tijd of moeite?
|
Geen van beide; Meestal plakt mijn vader m'n lekke fietsband.
|
Citaat:
Maar 'k plak 'm ook altijd zelf, vindt 'k gewoon leuk, sleutelen aan m'n fietsen. heb pas nog van 3 wat oudere wielren fietsen 1 "nieuwe" gemaakt, gewoon alle gooie onderdelen op 't beste frame monteren. Maar vroeger had 'k op m'n mountainbike best vaak 'n lekke band, toen kwam m'n fietsemaker met een of andere superbinnenband. Die kan niet kapot. Ze had 'm helemaal opgeblazen en ging er toen met een mes in prikken, en band bleef gewoon heel. Ze zijn wel iets duurder dan 'n gewone binnenband, 45 gulden geloof ik toen. Maar 'k rij nu al 3 met de zelfde band zonder 'm ooit te hoeven plakken. |
bij mij staat ie al 6 maanden in de garage met een platte band, ik ben lopen gaan waarderen... en loop dus graag...
en als het te ver lopen is, neem in het openbaarvervoer of bel een taxi... |
Mijn band is gewoon net lek gegaan :<
Ik ga het eerst ff zelf proberen, en anders w8 ik ff tot mijn ouders terug komen van hun vakantie.. Mijn vader kan het natuurlijk wel :) |
ff een thuiskomertje onder leggen :D..en die band zo snel mogenlijk laten maken bij de dealer. (of een nieuwe)
|
Naar de fietsenmaker.
Ik kan geen band plakken.. Mijn vader kan het wel maar heeft daar echt geen zin in, die stuurt me gelijk naar de fietsenmaker. Edit: mijn vader plakt alleen zijn eigen fiets (wielrenfiets dan, die ander nog geen eens) omdat ie dat zo voor elkaar heeft en die zo vaak lek gaat.. |
Daar zijn papa's voor he :p
|
Ik kijk mijn mammie heel lief aan:D
|
ik heb nooit een lekke band gehad, maar ik denk dat ik hem zelf zou plakken
|
ik plak het zelf
|
Ik laat het mijn vader of broer doen :p
|
als je een auto hebt of geen fiets :confused:
Nou, ik heb een fiets en ik plak m'n band gewoon zelf als het niet anders kan. Het liefst laat ik dat een papa/broertje/andere jongen opknappen:) |
zelf natuurlijk..
|
ik laat hem plakken door de fietsenmaken, als ik t zelf doe ik hij toch zo weer leeg :D
|
plak m helemaal by myself!!!!
wat je met prittstift al niet kan doen! :D de wonderen zijn de wereld nog nie uit dus! :D |
ik ga gewoon met een lekke band rijden. kan best alleen doet een beetje pijn aan je balle, maar ja wie niet horen wil moet maar voelen.
|
gewoon zelf
|
da's meestal gelijk een nieuwe fiets
|
Citaat:
mijn pappie doet t altijd |
de meiden lasten het allemaal pappie doen :D
(hier laat ik me er ook nog voor gebruiken ook :o, wat een blik al niet kan doen :)) ik plak lekker zelf :) oow en diegenen die zo "stoer " doorrijden verneuken all1 hun velg maar, die scheurt en dan zit je zonder voorwiel==> 25 euro naar de knoppen |
ik laat het mn vader doen :o , ik heb het 1x zelf geprobeerd, en ik had het zo verpest dat ik een hele nieuwe band moest kopen :(
|
Citaat:
maar ga je terug blijven komen naar pappie of ga je alle jongens af als je op jezelf woont?? |
huh... plakt iedereen hem hier zelf?!? :confused: doe ik nou nooit :p ga er altijd mee naar de fietsenmaker... m'n familie vertikt het me ermee te helpen.
|
zelluf
|
Citaat:
|
M'n pa... doet 'ie ook nog eens wat nuttigs... :D
|
Citaat:
|
:D !!PAPA!! :D :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een hele lieve pappa
|
deed het altijd zelf, maar ik ben lui geworden en breng m liever naar de fietsenmaker...
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon buitenband loshalen, binnenband eruit plukken, gaatje opsporen en plakken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag altijd hulp aan me pa:D
|
kijk me paps heel lief aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |