![]() |
Hebben jullie al (vaak) wat van je eigenste lichaam gebroken???
Ik nog nooit :eek:, mijn broer is negen jaar jonger en die heeft al meermaals in de rolstoel gezeten, paar keer zijn polsen gebroken...
Ik nog nooit :eek: zou ik te voorzichtig zijn :confused: *kben dr wel blij om hoor* dussuh hebben jullie al vaak wat gebroken ofzo en hoe kwam dat dan?:eek: |
ik ook nog nooit. Heb wel een keer mijn kniebanden gescheurd, en een paar keer m'n polsen en enkels gekneusd, maar nog nooit iets gebroken
*klopt af* |
Ik heb zo vaak wat gebroken.
Al me vingers tot nu toe op 1tje na. Heb al tig keer op krukken gelopen door gebroken tenen enkels en dergelijke. Me neus een keer gebroken. Polsen ect. Twent wel Maar het is super irri bij mij gebeurd het meestal door sporten. |
Nog niks gebroken. Maar echt voorzichtig was ik ook niet altijd *heeft wel gat in z'n been*
|
een pols :o
een been :o |
Ik ook nog nooit!!
afkloppen dan maar? |
nooi
[en niks afkloppen, je moet het een keer meegemaakt hebben] |
Wat middenvoets-beenderen... Nou ja, 't was meer ingeplet, dus gebarsten in plaats van gebroken. Nog steeds geen feest, maargoed.
|
neu....nooit :o
Ohw...ja...toch...m'n nagel :p |
scheur in bot elleboog
pols (linker pols kan ik nog niet optimaal gebruiken) scheenbeen 4x enkelbanden gescheurd(allebei 2x) en nog een paar hechtingen in me hand kleine(2,5 bij 1 cm) 3e graads brandwond op me heup 3 vingers gehecht(in totaal 14 hechtingen) ik ben vaste klant bij het ziekenhuis :) |
ojah neus vergeten...ook gebroken gewees
|
Ik heb alleen nog maar een nagel van m'n 'eigenste' :rolleyes: lichaam gebroken.
|
nog nooit wat echt gebroken,
wel een keer me pees gescheurt... dat was wel wat minder |
Nix, heeft ook niks met voorzichtig te zijn, gewoon beter reactie vermogen en een goed evenwicht en een beetje geluk...
|
Doe al jaren verschillende vechtsporten op landelijk niveau en daar wil 't er nog al eens ruig aan toe gaan. Heb o.a. m'n ribben, schouder, pols en enkel al 's gebroken gehad.
oh ja en een keer met fietsen m'n sleutelbeen. IK HAD WEL VOORRANG!!! :mad: |
Nog nooit...
|
nog nooit wat gelukkig
|
polsen (links 2 keer rechts 1 keer)
schouderblad + sleutelbeen mwah....en toch vind ik motorcross niet gevaarlijk:p |
Laatst bij de wedstrijd Feyenoord-Inter nog m'n ribben gekneusd,sprong iemand op m'n rug :mad:
Maar gebroken...nee niet wat ik kan herinneren |
m'n neus dacht ik?
|
Sleutelbeentje
|
nog nooit wat gebroken gehad :eek:
|
Nooit wat gebroken, ja eens een botje in mijn voet, geen pijn moest alleen weer gewoon aangroeien. Wel regelmatig iets gekneusd.
|
Heb nog nooit echt iets gebroken, maar wel eens een teen zwaar gekneusd. Wie gaat er dan ook van een kast af springen als z'n grote teen onder z'n voet zit? :confused:
|
Mijn pols, 2 maanden geleden. Verder nooit iets.
|
nog nix:)
|
heb me wenkbrauw gebroken
|
uh... me pink heel vaak
1x tussen de deur 1x tege wandrek aan gerend... slim... :rolleyes: 1x door vriendje van me zus, kwas um onder zun voeten aant kietelen, kon hij nie tege, en toen trapte hij me... faaaack nog wel vaker, maar deze 3 weet ik |
Citaat:
|
nooit gebroken maar wel regelmatig gekneusd (vechtsporten)
en elke 2 weken wel een middenhandsbeentje als ik weer 's kwaad tegen een muur aanros (nie slim kweet) |
teveel om op te sommen :o
dat is't zowat |
linkerarm, spaak en ellepijp
alleen die :p |
* pols
* arm * enkel * 3 ribben * sleutelbeen * tenen :confused: * vinger * weer pols * arm * weer een rib * stukje schedel :eek: Ik weet ook niet hoe het allemaal kan :( |
nix nada noppes :)
*klopt af* |
Helemaal niets.... gelukkig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |