![]() |
moederdag
Wat moet ik nou weer voor mijn moeder kopen! Dit is echt zooo vevelend, ik heb geen idee!
Nou, kado 1, niet zo heeeeeel laat uitgaan zaterdag en dan een ontbijtje maken? :confused: Ik kan geen geurtjes voor dr uitzoeken, vind ze niet lekker. En ze leest geen boeken... Iemand al iets gekocht? :( |
Ik wist niet eens dat moederdag eraan kwam (vergeet dat soort dingen altijd)
|
Ik hou niet van moederdag (lees: van mn moeder).
Vorig jaar voor het eerst nix met m. dag gedaan. Geef dr maar gewoon een kaartje denk ik. Vind dr verjaardag goed zat hoor :p |
Kaarsen, oorstekertjes, badolie, een plantje ofzow...
|
Sokken, of een pakketje van De Tuinen. Ik doe niet meer aan moederdag, ook niet aan vaderdag btw.
|
ik twijfel nog een beetje. Of ik koop een leuk shirt voor haar voor de zomer (altijd handig en ik ken haar smaak dus dat komt wel goed) of ik koop een anwb fietsrouteboek van nederland (we willen van de zomer wat vaker gaan fietsen in de weekenden dus dat is ook wel handig).
|
ik heb gister twee kaboutertjes gekocht bij de Marskramer, die kan je dan aan een bloempot hangen en daar heeft m'n moeder er een heleboel van, dus dat komt wel goed
en verder weet ik het ook nog niet echt... maar het komt misschien nog wel:) |
S**T wanneer is het ookalweer moederdag?
Wat ik ga kopen? Weet nog niet koop meestal iets leuks samen met me zus dat verschilt altijd. |
Citaat:
|
meestel denk ik er pas op t laatste moment aan en heb ik geen tijd meer om iets echt leuks uit te zoeken...
|
jah, wanneer is dat?
|
hmmzz mijn moeder laat meestal iets in een reclame blaadje zien wat ze wil hebben...lekker makkelijk :D ;)
anders is ze wel blij met kaarsjes, douchegel, iets van de Tuinen ofzow...gewoon echte "moederdag kadootjes" :D |
wanneer is t moederdag?? toch pas 3e zondag van mei of zo???
|
Volgens mij 12 mei??
Ik geef mijn moeder badparels, speciale geurkaarsen, een stapeltje tijdschriften en ontbijt op bed :) |
Citaat:
|
duidelijk niks aan doen, er bestaat ook geen nationale kinderdag
en ze vind het zelf ook de grootste onzin |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |