![]() |
De snackbar
wat eten jullie daar zo al?
ik heb sinds vorige maand alles wat er wordt verkocht minimaal 1 keer gegeten :D |
zucht topics :)
|
ik verveel me dude :D
|
Citaat:
|
Citaat:
daarna patatje oorlog, frikandel speciaal, kipcorn en een huzarensalade erna :) |
In de tijd dat ik nog geld had had ik ook een keer lekkur gegetuh :p
bij de febo .. 1st 7 grilburgers .. daarna een kaas soufflé .. daardoor kreeg ik weer trek .. dus nam ik weer een grilburger :D rijtjuh leeg :D woehoeï :D |
zet thuis de pan wel aan whahaha
|
me zus wil nooit hale, dus moet ik dat altijd doen
maar dat wil ik dan nie, dus ete we nooit zow vaak van de snackbar en als ik da eet is da same met nina* :D |
kom eigenlijk zelden in de snackbar... we hebben zelf een frituurpan :p die nu overigens in de kelder staat opgeborgen, omdat m'n moeder het vies vindt :rolleyes:
Maar als ik in een snackbar kom, bestel ik gewoon frietjes met satésaus en een kroket ofzo... |
meestal kroket ofzo, maar ik blijf er nooit plakken, ik haal er wat en eet het thuis op
|
gewoon patat
|
broodje kroket + FRIET
|
patat, pikanto + pindasaus, kroket
|
puntzak patatje saté en een kroket ofzow
|
ik werk zelf in een snackbar en ik raad jullie allen aan de snackbar wat vaker te bezoeken, ze hebben meer lekkers dan je denkt :p
favorieten: broodje saté kroket, broodje hamburger speciaal portie saté met sate saus natuurlijk patat shaslicksaus gehaktbal hmmmmmmmm :p Genesis |
Ga niet zo vaak, maar als ik ga friet met een kaassouffle. En een milkshake dan meestal
|
'gewoon' eten, een frietje met mayonaise en evt kroket ofzo.
|
Eet daar normaal gesproken niks. Bij meeting wel een smerig broodje ham gegeten..
|
k zit er zo'n beetje 2 x per week.
Komt omdat een vriend van me er dan werkt..in z'n eentje... is leuk.. altijd softijs eten:) |
Standaard: Berehap saté.
|
kaassoufle, yammie :)
|
Citaat:
|
Friet saté :p
|
Citaat:
Ik hou niet zo van snackbar, bakker vind ik leuker en voel me erna ook blijer :) Als ik naar de snackbar ga vind ik een kaassoufle wel lekker. Maar vlaamsche frietes halen vind ik dan nog lekkerder... (yo wat een relaxt en duidelijk verhaal) |
patatje oorlog........
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik: Hallo, patatje oorlog graag. Miep: Ja die hebben we niet meer, die heten tegenwoordig patatje vrede. Ik: Okay, doei. Ben toen maar naar een patatzaak gegaan twee straten verderop, die gelukkig niet aan die belachelijke actie meedeed. Volgens mij hebben ook meer mensend dat gedaan, omdat die patatboer inclusief Miep je gewoon weer een bak in saté verdronken frites voorzetten als je om een patatje oorlog vraagt. |
Citaat:
:) |
Citaat:
ow ja, is wel geen eten, maar milkshake is owk wel lekkurr :) |
Mja patatje is standaard... voor de rest vertrouw ik vreemde snackbars niet zomaar met het bereiden van mijn eten...
De FEBO is een ander verhaal... Een beetje fatsoenlijk snacken begint daar voor mij met: 2x Kipburger (natuurlijk wel vers niet uit de muur) 2x Broodje Satékroket (daarom heet de FEBO o.a. "de lekkerste") 1x Broodje Kaassoufflé Pindasaus en een bakkie patat met extra zout en mayo... |
Citaat:
Dit is echt een honger-maak-topic :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed ff stiekum heel offtopic een foto van onze verkleed perikelen http://www.si.hhs.nl/~20004118/pooiers.jpg |
alleen jij ziet er pimp uit :D
wel dope enzo :D |
In de snackbar koop ik altijd een frietje (tenzij ik voor een ijsje kwam :D). En daarbij soms een kipcorn of kroket.
|
kom bijna nooit in de snackbar..
|
meestal eet ik patat en een broodje gezond, maar ik had gisteren niet zoveel zin in patat, dus toen heb ik een broodje gezond en een shoarmarol gehad
|
saté, patatje ketchup of patat met pindasaus
|
patat met mayo ;)
|
broodjuh hete kip of hete kip menu :) :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |