![]() |
Je lievelingsstad...
Wat is je favoriete stad???
Mijne: Utrecht en Dordrecht :) |
new york en amsterdam :)
|
rotterdam vanwege zijn mooie architectuur,
aerdenhout vanwege zijn mooie bosrijke omgeving en Delft heeft ook wel wat, ik weet alleen niet precies wat buitenland: Parijs, vanwege zijn verscillende kanten, oude binnenstad + een erg luxe zakenwijk barcelona, vanwege het hectische en, zo kan ik nog wel even doorgaan :) |
Citaat:
|
Berlijn, A'dam en Groningen.
|
Delft :)
|
Citaat:
|
Londen, Amsterdam en natuurlijk Gouda :D
|
Citaat:
|
Amsterdam..
|
Parijs en Londen.
|
sousse........joepie.....lekker warm
|
amsterdam
New York Boston Keulen |
Londen!!!
|
Londen en Rotterdam
|
Amsterdam (dûh, wat anders)
|
Buiten Europa:
San Fransico Washington DC In Europa: London Paris In Nederland: Delft Utrecht. |
Citaat:
Vancouver ook trouwens. Maar ik kan steden waar ik slechts eenmaal geweest ben moeilijk mijn favoriete stad noemen.. |
ROMA et PARIS :cool: :)
en dan in nederland arnhem en nijmegen :cool: |
Rome ook :S
Nederland heeft in vergelijking met het buitenland niet echt mooie steden vind ik.. |
Haarlem en Gouda
|
Citaat:
|
Citaat:
vind Toronto ook zeer indruk wekkend en Salt lake City ook ( voor de Olympische gevallen) |
Citaat:
|
Citaat:
want dat was gewoon een erg mooie tijd voor de bouw enz... |
Citaat:
|
:D :cool:LEUVEN:cool: :D
LOEVIJN DAAR IS HET FIJN!!!!!!!:D :D |
Barcelona, Londen en Parijs...
In Belgie zelf Antwerpen en Gent en in Nederland Amsterdam... |
PArijs.....:D :D :D :cool:
|
cliché-antwoorden
|
So?
ontopic: Los Angeles, Londen, Gladstone en Parijs. Maybe A'dam. |
Citaat:
|
*is orgigineel*
Praag |
Citaat:
|
Arnhem :D
|
*heeft geen wereldkennis* maar als ik moet kiezen zou ik toch voor NY gaan, al die culturen enzo daar, = mooi (o.k., ghetto's zijn wat minder..)
|
Citaat:
|
Citaat:
Gent is zo groot en alles zo ver uit elkaar pff |
Amsterdam
|
Citaat:
Ik heb trouwens iets tegen dat katholieke dat er in leuven altijd komt bijkijken :D |
Citaat:
Maarrrem..Mijn favoriete stad: EINDHOVEN!!! absoluut..mn geboortestad, de stad van mn favo cluppiej (=PSV), een geweldige stad om te winkelen..kortom..echt 'mijn' stadje:) |
Citaat:
|
Parijs tot nu toe...maar ik ga van het zomer nog een aantal steden zien...dus dat kan veranderen...
In nederland: Amsterdam |
Citaat:
|
Oslo :/ :D
|
Citaat:
geen enkele stad met zoveel voordelen voor studenten, Leuven leeft van studenten, dus ze worden extra verwend (kotnet, Alma, tollerantie van nachtlawaai, talloze acties van middenstand, ...) "geconcentreerd rond bepaalde plaatsen..." maar de verschillende plaatsen lopen ni door elkaar, dus kent ge alleen mensen die bij u in de buurt op kot zitten, of die van u campus, in leuv komt iedereen overal (behalve mensen van Leuven city naar heverlee, maar da kan i kbest begrijpen ;) ) het enige waar Gent SUPERVEEL beter is dan Leuven is cultuur natuurlijk, da stelt hier nix voor (allen maar film eigenlijk) |
Den Haag... :)
|
Wenen, en als NL stad; Utrecht. Utrecht is een leuke gezellige stad, alleen een beetje jammer van al die zwervers, junks en ander geteisem.
|
Haarlem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Haarlem en Rotterdam en in het buitenland zoiezo Rome, is de stad met het grooste culturele efrgoed in Europa, echt je loopt met open mond rond! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |