Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   kan der misschien een apart treinenforum geopend worden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427979)

dclover 26-04-2002 20:01

kan der misschien een apart treinenforum geopend worden?

Ik denk dat fleet Admiral en een hoop anderen er erg blij mee zouden zijn, wat denken jullie?

beuk 26-04-2002 20:02

Denk niet dat daar genoeg animo voor is.

Eend 26-04-2002 20:02

Tis niej de bedoeling dat de sperma klodders hier te vinden zijn:rolleyes::D

Kuiken 26-04-2002 20:02

wwwhheeellllllpppppppppp

dclover 26-04-2002 20:06

Citaat:

Eend schreef:
Tis niej de bedoeling dat de sperma klodders hier te vinden zijn:rolleyes::D
nee das dat andere forum

WolterB 26-04-2002 20:08

De kantine is voor berichten die je op andere fora niet kwijt kunt en over treinen kan je op andere fora weinig kwijt en alle anderen die in treinen ge:interesseerd zijn komen hier blijkbaar ook, dus lekker op DK houden

DrFreeman 26-04-2002 20:11

ole :rolleyes:, maakt me allemaal niet uit

Chimera 26-04-2002 20:51

Ach, over een poosje heeft 'ie weer een ander 'iets'. Zo blijf je bezig ;)

dclover 26-04-2002 21:26

Citaat:

Chimera schreef:
Ach, over een poosje heeft 'ie weer een ander 'iets'. Zo blijf je bezig ;)
dit treinen gedoe is al aan de gang zolang ik m ken :(

Chimera 26-04-2002 21:28

Citaat:

dclover schreef:

dit treinen gedoe is al aan de gang zolang ik m ken :(

Hmm. Dan is er maar een optie: Lobotomie.

dclover 26-04-2002 21:30

Citaat:

Chimera schreef:

Hmm. Dan is er maar een optie: Lobotomie.

:confused:

Chimera 26-04-2002 22:05

Citaat:

dclover schreef:

:confused:

Open hoofd. Pak scalpel. Beweeg scalpel richting hersenen. Leef je uit. Sluit hoofd.

dclover 26-04-2002 22:08

Citaat:

Chimera schreef:

Open hoofd. Pak scalpel. Beweeg scalpel richting hersenen. Leef je uit. Sluit hoofd.

whieeeeeej super idee :D

Chimera 26-04-2002 22:12

Citaat:

dclover schreef:

whieeeeeej super idee :D

Vind ik ook. Met zo'n actie beperk je z'n vocabulaire tot klanken als "bweuh" en "gurgel" dus dat zou dé oplossing zijn :D

Lethalis 26-04-2002 22:14

Citaat:

Chimera schreef:
Vind ik ook. Met zo'n actie beperk je z'n vocabulaire tot klanken als "bweuh" en "gurgel" dus dat zou dé oplossing zijn :D
:D :D :D

*zat met FA op meeting*

Chimera 26-04-2002 22:16

Citaat:

******** schreef:

*zat met FA op meeting*

Tja. Hij kwam niet opdagen op de Seks en L&R meeting. Balen! Evenals onze wijlen Amaru (wat overigens te verwachten viel) waarmee ik nog een paar woordjes te wisselen had.

Michael 26-04-2002 22:19

Citaat:

Chimera schreef:

Tja. Hij kwam niet opdagen op de Seks en L&R meeting. Balen! Evenals onze wijlen Amaru (wat overigens te verwachten viel) waarmee ik nog een paar woordjes te wisselen had.

wij moeten nog is meeten trouwens;)

mijn houdsbaarheid periode loopt af op het forum namelijk:D:D

Lethalis 26-04-2002 22:21

Citaat:

Chimera schreef:
Je hebt niks gemist :D

Amaru ben ik wel benieuwd naar, maar hij durft niet te komen.. tsja :/

Lethalis 26-04-2002 22:22

Citaat:

siNix schreef:
Is het forum nu aan z'n anti-biotica kuur begonnen? :eek:

dclover 26-04-2002 22:22

Citaat:

******** schreef:
:D :D :D

*zat met FA op meeting*

arme jij!
gezellig he? dat gezever over treintjes en t spoorboekje?

Lethalis 26-04-2002 22:25

Citaat:

dclover schreef:
arme jij!
gezellig he? dat gezever over treintjes en t spoorboekje?

Ach, je moet al z'n foto's zien van luxe treinen waarin hij is geweest.. zeer boeiend hoor *kuch* :D :D :D

dclover 26-04-2002 22:26

Citaat:

******** schreef:
Ach, je moet al z'n foto's zien van luxe treinen waarin hij is geweest.. zeer boeiend hoor *kuch* :D :D :D
ik weet er alles van :( ik ken m van een ander forum en heb m al een paar keer gezien

Lethalis 26-04-2002 22:27

Citaat:

dclover schreef:
ik weet er alles van :( ik ken m van een ander forum en heb m al een paar keer gezien
Een paar keer? :eek: :eek:

Arme jij!! :D

PS: Welk forum?

Bikinie-meisje 26-04-2002 22:28

Citaat:

******** schreef:
hadden we het niet ergens over gehad in Peukie ? :?

Chimera 26-04-2002 22:28

Citaat:

******** schreef:

Amaru ben ik wel benieuwd naar, maar hij durft niet te komen.. tsja :/

Aangezien hij gebanned is, zul je die ook wel niet meer op een meeting zien. :D Wel jammer. Had toch wel eens willen weten of 'ie in het echt ook zo veel durft :D

Chimera 26-04-2002 22:30

Citaat:

siNix schreef:

Hoezo? Bedoel, je bent nog maar 20. Of begint nu een meerderheid een hekel aan je te krijgen zodat de kans gelynched te worden erg groot wordt? :D

Lethalis 26-04-2002 22:31

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
hadden we het niet ergens over gehad in Peukie ? :?
Ja ja, sorry hoor..

Excuseer mijn verderfelijke geest, ben niet helemaal helder. Ik weet wel dat 'ie er weinig aan kan doen.. :o

Bikinie-meisje 26-04-2002 22:32

Citaat:

******** schreef:
Ja ja, sorry hoor..

Excuseer mijn verderfelijke geest, ben niet helemaal helder. Ik weet wel dat 'ie er weinig aan kan doen.. :o

Die jongen heeft gewoon een passie. Net als wij allen mag ik hopen. Voor hem is het treinen, voor ons misschien iets anders.

Lethalis 26-04-2002 22:32

Citaat:

Chimera schreef:
Aangezien hij gebanned is, zul je die ook wel niet meer op een meeting zien. :D Wel jammer. Had toch wel eens willen weten of 'ie in het echt ook zo veel durft :D
Ik betwijfel het :)

Lethalis 26-04-2002 22:36

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
Die jongen heeft gewoon een passie. Net als wij allen mag ik hopen. Voor hem is het treinen, voor ons misschien iets anders.
Ja ok, wel minder dat hij het dan zelf niet doorheeft wanneer hij teveel over 1 ding praat. Ik heb ook mijn 'passies', als je ze zo kunt noemen, maar ik kom toch echt niet op het idee om jou aan te spreken over de laatste ontwikkelingen in de GTK 2.0 API en de uitwerkingen daarvan op de snelheid van het GNOME Desktop ontwikkelingsproces? :)

Bikinie-meisje 26-04-2002 22:40

Citaat:

******** schreef:
Ja ok, wel minder dat hij het dan zelf niet doorheeft wanneer hij teveel over 1 ding praat. Ik heb ook mijn 'passies', als je ze zo kunt noemen, maar ik kom toch echt niet op het idee om jou aan te spreken over de laatste ontwikkelingen in de GTK 2.0 API en de uitwerkingen daarvan op de snelheid van het GNOME Desktop ontwikkelingsproces? :)
Daar gaat het toch niet om ? Misschien is hij overenthausiast ? Ik ben OOK enthausiast over live-stravinsky van jaap van zweden vanavond, maar ik kan me nog redelijk inhouden.. sommige mensen kunnen dat niet..

en zou jij btw niet uit gaan met dave, myl, pim, paul, etc ?

dclover 26-04-2002 22:42

Citaat:

******** schreef:
Een paar keer? :eek: :eek:

Arme jij!! :D

PS: Welk forum?

zwaarweer

Eend 26-04-2002 22:44

Weet juh? Misschien moeten ze speciaal voor FA een trein uitvinden die van een berg af kan rijden...:D

Lethalis 26-04-2002 22:45

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
Daar gaat het toch niet om ? Misschien is hij overenthausiast ? Ik ben OOK enthausiast over live-stravinsky van jaap van zweden vanavond, maar ik kan me nog redelijk inhouden.. sommige mensen kunnen dat niet..
Ik had ook een rector op school zitten die iedereen over opera's lastig viel.. dan kan hij natuurlijk ook de nodige opmerkingen verwachten..

Maar ik kan me ook redelijk inhouden, soms dwaal ik af naar computers, maar dan altijd nog algemeen en als de mensen waarmee ik direct spreek het toelaten. Anders niet :)

Citaat:

en zou jij btw niet uit gaan met dave, myl, pim, paul, etc ?
Dat was aanvankelijk de bedoeling ja, maar ik heb het afgezegd. Ik heb ff geen behoefte om met rotweer buiten rond te lopen, voel me namelijk niet zo perfect.

Ik ga wel een andere keer mee..

Lethalis 26-04-2002 22:47

Citaat:

dclover schreef:
zwaarweer
:eek:

Pfff, kan zijn dat ik toen zelfs dingen van jou gelezen heb (op DnD?), postte er zelf echter nauwelijks iets. Mijn zusje kwam er omdat een vriendin van haar (die op dat forum zat) nogal in de problemen zat..

Bikinie-meisje 26-04-2002 22:48

weet je.. een jongen die vorig jaar bij me in de klas zat was lid van een treinen-fan-club, elke keer gingen ze met de trein naar duitsland en dan foto's maken en dan weer terug.. ik begreep dat nooit.. nu snap ik het wel.. niet zozeer van de treinen, maar gewoon dat er iets is wat je zover drijft dat je er alles voor over hebt, dat je ervoor spaart ook al moet je 5 maanden sparen voor een dagje..

Ik vind daarom dat we Fleet Admiral niet vreemd hoeven aan te kijken; wees blij dat iemand in deze wereld nog iets heeft gevonden wat hij mooi vind, schoonheid is persoonlijk maar toch zo zeldzaam

Eend 26-04-2002 22:49

tjoekuh tjoekuh tuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuut? :confused:

Maar treinen zijn kewl toch?:)

Bikinie-meisje 26-04-2002 22:50

Citaat:

******** schreef:
Ik had ook een rector op school zitten die iedereen over opera's lastig viel.. dan kan hij natuurlijk ook de nodige opmerkingen verwachten..

Maar ik kan me ook redelijk inhouden, soms dwaal ik af naar computers, maar dan altijd nog algemeen en als de mensen waarmee ik direct spreek het toelaten. Anders niet :)

Inderdaad; computers.. dat is hetzelfde voor jou als treinen voor Daniel.. Ik weet niet meer wat jullie zeiden toen ik dat bestek aan het inrollen was, maar ik wilde het ook niet weten, en meer dan een licht plagend bedoelde opmerking deed ik niet; kan jij dan ook niet gewoon respect tonen voor die jongen zijn passie? :( asjeblieft ?

Lethalis 26-04-2002 22:52

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
Ik vind daarom dat we Fleet Admiral niet vreemd hoeven aan te kijken; wees blij dat iemand in deze wereld nog iets heeft gevonden wat hij mooi vind, schoonheid is persoonlijk maar toch zo zeldzaam
Het is wel fijn voor hem natuurlijk.

Ik mis dat wel, heb geen echte passies. Hoewel ik tamelijk veel van computers afweet, en soms de gekste dingen ermee uitvreet, echt boeien doen ze me niet.

Pfff, eigenlijk ook wel triest. Ik haal allemaal zevens, achten en negens voor een HBO opleiding tot Software Engineer.. en het interesseert me allemaal zo bizar weinig :o

Maar goed, dat is mijn probleem.

Bikinie-meisje 26-04-2002 22:54

Citaat:

******** schreef:
Het is wel fijn voor hem natuurlijk.

Ik mis dat wel, heb geen echte passies. Hoewel ik tamelijk veel van computers afweet, en soms de gekste dingen ermee uitvreet, echt boeien doen ze me niet.

Pfff, eigenlijk ook wel triest. Ik haal allemaal zevens, achten en negens voor een HBO opleiding tot Software Engineer.. en het interesseert me allemaal zo bizar weinig :o

Maar goed, dat is mijn probleem.

Ooit zal je je passie vinden .. Iedereen.. Alleen jammer genoeg vinden de meesten het pas te laat :(

Bikinie-meisje 26-04-2002 22:54

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:

Ooit zal je je passie vinden .. Iedereen.. Alleen jammer genoeg vinden de meesten het pas te laat :(

dat wil ik even veranderen, want het is nooit te laat :) ik bedoelde: tamelijk laat :)

Lethalis 26-04-2002 22:55

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
Kan jij dan ook niet gewoon respect tonen voor die jongen zijn passie? :( asjeblieft ?
Omdat je het zo lief vraagt :p

Bikinie-meisje 26-04-2002 22:59

Citaat:

******** schreef:
Omdat je het zo lief vraagt :p
dat had ik al eerder gedaan :(

ik hoop dat je begrijpt waarom ik het wil

Lethalis 26-04-2002 23:01

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
Ik ben zo iemand die achter z'n computer kroop omdat die niks anders te doen had. Het ging van gewoonte naar werk, naar opleiding..

Tsja, passie vinden voor iets is moeilijk. Misschien heeft het meer met het totaalbeeld te maken. Daniel is misschien meer iemand die zich aan z'n passie / hobby vastklampt, omdat hij er een beter gevoel van krijgt .. voor mij zijn dingen gewoon tijdverdrijf, de dingen die me het beste liggen bleven gewoon over..

Ach, je weet nooit. Misschien hoef ik maar een bepaald persoon te ontmoeten, iets of iemand die me een beter gevoel geeft, waardoor alles ineens weer leuker is, I dunno.

Maar goed, ik lul weer teveel over mezelf :D

Lethalis 26-04-2002 23:03

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
dat had ik al eerder gedaan :(

ik hoop dat je begrijpt waarom ik het wil

:o ik begrijp het wel..

Maar goed, ik ga richting bed. Ik verga van de hoofdpijn..

dclover 26-04-2002 23:39

Citaat:

******** schreef:
:eek:

Pfff, kan zijn dat ik toen zelfs dingen van jou gelezen heb (op DnD?), postte er zelf echter nauwelijks iets. Mijn zusje kwam er omdat een vriendin van haar (die op dat forum zat) nogal in de problemen zat..

ikke was mcphee daaro

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.