![]() |
Ben je ooit weleens op tv geweest?
zoja waar,wanneer, was je trots erop en ging je aan iedereen vertellen dat je op tv zou komen?
|
ooit eens, met een hockeywedstrijdje
|
Ja, bij telekids, fullscreen :rolleyes: :o
|
Voo zover ik weet niet, volgens iemand wel een keer toen ik bij een voetbalwedstijd op de tribune zat, maar dat heb ik achteraf niet gezien en daar ben je toch niet duidelijk te zien
|
Ja met Telefacts :D
Tging over de legalisering van canabis en kwas met vriendinnen in Antwerpen, komt er ineens zo'n madam naar mij met een cameraman :eek: en ze stelde wa vragen van: "Wa vind gij dervan en kent ge mensen die smoren en andere drugs nemen...." En ze heeft ook wel iets gezegd waarmee ik schrok, maar als k da moet gaan vertellen :o Enfin, enkele afleveringen later kwam ik dus (heeeeeeeel kort) op de tv :D |
Ik ben ooit nog eens op TV geweest toen DE BUS van SBS6 hier stond :o
Ik hoefde niemand te vertellen dat k er op was, want was toch wel ERG duidelijk te zien :eek: Er zullen wel weer talloze beeldbuizen door mijn schuld gesneuveld zijn.. :(.. Genesis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
ja *giechel* op mtv, tmf, bbc, rtl4, rtl5 net5 nederland3 en ook op belgie2 geloof ik... ( Ik hou het niet in een boekje bij ofzo, ik weet het toevallig)
|
jaaaaaaaa
1 keer maar liefst hahaha op lokaal stupid zendertje in de bios!!!! |
Jah! Lokale Omroep Hellendoorn! Meteen wereldberoemd in dit kutgat. Yay!
|
Citaat:
|
Yep, laatste keer was met amsterdam admirals wedstrijd tegen rhein fire
|
laatst nog bij de nationale gezondheidstest, maar ik heb het alleen tegen m'n ouders verteld toen :)
|
Nee. Ik werd wel een x gevraagd maar had ergeen zin in :D
|
Citaat:
|
Ja eens, toen ik op het speelhuisje stond en er een cameraploeg aan mij en mijn vriendinnetje gingen vragen hoe het was om op gif te wonen.
Dat doen we dus, wisten wij alleen toen veel, we waren 9, joh. |
Citaat:
wiiiiiiiihihihihihihihihi!!!!!! |
Citaat:
|
ja, jeugdjournaal, was ooit documentaire over kinderkookcafé in Amsterdam dat toen 10 jaar werd en toen vierde mijn zus net haar tien jarige verjaardag in datzelfde kinderkookcafé (is bijna 11jaar geleden) dus toen kwam het jeugdjournaal filmen en moesten we met de hele familie, vrienden kenissen op tv, wel kewl als er dan de volgende mensen zijn die je herkennen :)
|
Ja, met de tweede A&N meeting..toen waren de aanslagen op 11 september net geweest en zou er een herdenkingsdienst in de Dom te Utrecht gehouden worden..laten wij van s.com daar nu net een dikke joint aan het bouwen zijn :D Ik werd dus uitverkozen tot woordvoerder en ben op SBS6 in vol ornaat te zien geweest.
|
nee, mij heeft zich nooit de gelegenheid voorgedaan.
Ik vind het daarentegen niet jammer. Televisie kent het overbekende fenomeen 15 minutes of fame Als je een beetje stevig in je schoenen staat, heb je dat niet nodig. Slechts narcisten zullen zich om een televisieappearance verblijden. |
jaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Toen ik 6 was, bij Villa achterwerk. Dat werd toen nog gepresenteerd door 2 vreemde typjes. Mijn zus deed mee aan een quiz en mijn andere zus en ik mochten figureren!! Ik heb me vermaakt!!!:confused: |
ik op Nederland 2, studio sport late uitzending....toen interview. wegens aanstormend motorcrosstalent :D:D. dat was 2 jaar geleden, ik ben ondertussen gaan racen....daar ben ik paar keer mee in beeld geweest in duitsland (ik race veel in duitsland).
|
2 keer bij over de rooie en nog een keer of 2 dacht ik,waar weet ik niet,ik kreeg van een aantal mensen de dag erop te horen dat ze me gezien hadden:eek:
|
TV Vlok (Katwijkse TV zender)
ze zenden als er geen programma´s zijn, gewoon zelf gefilmde landschappen uit Katwijk uit. Ik was met mijn vader aan het hardlopen. Ik mag blij zijn als er 10 mensen zaten te kijken (weinig intresse) |
Citaat:
en een keer bij een Judo wedstrijd van Haagse District... bij studie sport! was toen wel mini :eek: |
ik geloof dat ik de enigste ben die nog nooit op tv is geweest :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan stop ik. |
Citaat:
|
Citaat:
dacht dat je me ook wel aardig vond :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja op de WOS.. Met actie van school.. Kreeg van iemand te horen dat ik op tv was.. Kheb het zelf nooit gezien :D
|
hum.. jah..
bij Villa Achterwerk, weet dr dus echt bijna nix meer van, heb alleen zo´n beeld in mn kamer staan als bewijs zeg maar.. Gipsen beeld met goud beschilderd van un achterwerk :D maarreuh, was op de basisschool, groep 6 ofzow, hadden we een of ander clubje opgericht en dat mochten we daar gaan vertellen, we zijn met dat clubje ook nog in de krant geweest, of hebben dr in gestaan zeg je dan :D verder nooit wat geworden nadat ons clubhuis was gesloopt en iemand onze subsidie (die we serieus van de gemeente hebben gehad) had gestolen.. |
ja, toen ik 8 was, was ik een paar sec. in beeld bij de trosloop (hardloopwedstrijd).
|
ja, was heel loos, ik was aan het zappen en in ene x zag ik mezelf weer in een pretpark lopen
|
Citaat:
|
paar keer op Eurosport, tijdens grote Vechtsport demostratie.
en 'n keer op studiosport, bij 't overzicht van de N.K. Jiu-jitsu, maar dat was maar heel ff. |
Citaat:
|
Citaat:
ist niet gemenerD?:) |
Citaat:
dat is nou echt weer gemeen he, om dat op te merken! ;) |
Citaat:
ik leer je alleen maar wat nuttigs ;) wees blij! :p |
Citaat:
mijn hart loopt over van blijdschap.. maar dat is alleen al door jouw aanwezigheid ;) |
Citaat:
*heeft weer iemands leven zin gegeven* |
ik was op AT5 (lokale zender voor Amsterdam en omstreken)terwijl ik aan het juigen was bij de kampioenswedstrijd van Ajax2 :D
heb het opgenomen:D |
pfffff
4 of 5 keer geloof ik :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |