Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Stelling: de wereld is veel te sereneus (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427983)

boardbabe 26-04-2002 20:36

Stelling: de wereld is veel te sereneus

mensen zouden veel meer lol moeten maken

vooral die mensen die altijd keurig in het pak gaan, er kan nooit een lolletje af, mensen durven niet meer gek te doen

Dat is toch ontzettend zonde? Waarom als je ouder wordt je ineens gaan schamen voor je gedrag ed? Ook in sommige beroepen mag er wel wat meer gelachen worden, niet opgedrongen, maar ik bedoel; alles mag best wat luchtiger

Lethalis 26-04-2002 20:37

Lol hebben is subjectief.

Xia 26-04-2002 20:39

Ben het met ******** eens

boardbabe 26-04-2002 20:40

Citaat:

******** schreef:
dus je wilt zeggen dat die luitjes in die nette apepakjes die 'alleen maar serieus zijn'zelf vinden dat ze ontzettende lol hebben...........kan me voorstellen dat ze thuis komen, hun schoenen uitgooien, iets confortabelers aantrekken en denken: pffffff....nu ff nie meer

Lethalis 26-04-2002 20:45

Citaat:

boardbabe schreef:
dus je wilt zeggen dat die luitjes in die nette apepakjes die 'alleen maar serieus zijn'zelf vinden dat ze ontzettende lol hebben...........kan me voorstellen dat ze thuis komen, hun schoenen uitgooien, iets confortabelers aantrekken en denken: pffffff....nu ff nie meer
Ach, als mijn vader in zijn apepakje ( :rolleyes: ) met stralend gezicht facturen schrijft, is hij best tevreden hoor :)

boardbabe 26-04-2002 20:47

Citaat:

******** schreef:
Ach, als mijn vader in zijn apepakje ( :rolleyes: ) met stralend gezicht facturen schrijft, is hij best tevreden hoor :)
jah, maar 'best tevreden' lijkt me toch iets anders dan gewoon lol maken, zo lol maken als toen je 'jong was', veel mensen willen graag dat ze weer 20 waren, maar ligt dat niet aan jezelf??

Lethalis 26-04-2002 20:49

Citaat:

boardbabe schreef:
jah, maar 'best tevreden' lijkt me toch iets anders dan gewoon lol maken, zo lol maken als toen je 'jong was', veel mensen willen graag dat ze weer 20 waren, maar ligt dat niet aan jezelf??
Dan nog, ik ben nu 21. Zie je mij lol maken?

Ik verveel me meestal kapot in discotheken en kroegjes, is gewoon niet mijn ding. Dat terwijl ik heel blij zomers met mijn hond in de natuur kan wandelen en geniet van de rust.

Iedereen heeft lol op zijn eigen manier.

boardbabe 26-04-2002 20:57

Citaat:

******** schreef:
Dan nog, ik ben nu 21. Zie je mij lol maken?

Ik verveel me meestal kapot in discotheken en kroegjes, is gewoon niet mijn ding. Dat terwijl ik heel blij zomers met mijn hond in de natuur kan wandelen en geniet van de rust.

Iedereen heeft lol op zijn eigen manier.

daar heb je gelijk in, dat moet ik toegeven.

Maar dan: ik vind dat het allemaal best wat losser kan, zoals kinderen, dat iedereen gwoon kan doen wat hij wil zonder zich voor zichzelf te schamen en na te denken of het wel 'kan' Daarom ook dat sommige mensen graag weer 20 willen zijn, in de bloei van je leven ofzowiets, lekker doen en laten waar je zin in hebt

Slither 26-04-2002 20:59

Citaat:

lekker doen en laten waar je zin in hebt
Boardbabe, ******** heeft 't nu twee keer uitgelegd :rolleyes:

Lekker doen en laten waar je zin in hebt hoeft niet per sé voor iedereen bevredigend te werken, op 'n 'lol'-manier! 't Is, zoals hij schrijft, érg subjectief...

De een geniet er wellicht van om 'n beetje in zichzelf te dagdromen, de ander geniet er weer van om 't beest uit te hangen in de lokale disco.

boardbabe 26-04-2002 21:01

Citaat:

Slither schreef:

Boardbabe, ******** heeft 't nu twee keer uitgelegd :rolleyes:

Lekker doen en laten waar je zin in hebt hoeft niet per sé voor iedereen bevredigend te werken, op 'n 'lol'-manier! 't Is, zoals hij schrijft, érg subjectief...

De een geniet er wellicht van om 'n beetje in zichzelf te dagdromen, de ander geniet er weer van om 't beest uit te hangen in de lokale disco.

jajajajaja, daarom gaf ik ook aan dat ze het zelf ook zo vinden; 'Ik wil graag weer 20 zijn,' snapje?

{edit: en dat heb ik ook al een paar keer gezecht}
{edit: soms krijg ik het id dat mensen me beoordelen op mn leeftid ofzo}

nare man 27-04-2002 00:41

Heb lol, drink bier

WolterB 27-04-2002 08:00

als je serieus bent kan je ook best wel lol hebben, het gaat er toch om dat je gelukkig bent of zie ik dat nou verkeerd?

slisje 27-04-2002 10:26

noncens...
iedereen heeft een andere manier van plezier...
misshien hebben deze witte boordjes wel een bijzonder amusent prive leven waar jij het joue niet van weet, beetje subjectief bekijk je dit, maarja dat is het ook met een indruk he... das altijd subjectief ;)

Talon 27-04-2002 10:59

die mensen in hun nette pak zijn niet altijd net hoor ;)
zo kan ik je wel een verhaal vertellen over iemand die ook in net pak liep, bij een klant op bezoek was, en toen moest poepen.
hij kon het alleen niet meer ophouden en toen... *fletsh* broek vol :D
Hij dus naar de wc, zijn onderbroek van zijn kont geschraapt, en zo goed als het kon schoon gemaakt.
Hij gooit die onderbroek in een vuilcontainer... en denkt dat niemand hem zag..

2 weken later kwam er bij hem op de zaak een pakketje met de post... rara wat zat er in :D haha

KazzZ 27-04-2002 11:03

Citaat:

Talon schreef:
die mensen in hun nette pak zijn niet altijd net hoor ;)
zo kan ik je wel een verhaal vertellen over iemand die ook in net pak liep, bij een klant op bezoek was, en toen moest poepen.
hij kon het alleen niet meer ophouden en toen... *fletsh* broek vol :D
Hij dus naar de wc, zijn onderbroek van zijn kont geschraapt, en zo goed als het kon schoon gemaakt.
Hij gooit die onderbroek in een vuilcontainer... en denkt dat niemand hem zag..

2 weken later kwam er bij hem op de zaak een pakketje met de post... rara wat zat er in :D haha

rare kennissen heb jij ;)

Talon 27-04-2002 11:04

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:

rare kennissen heb jij ;)

das nog niks :p

beuk 27-04-2002 11:12

Citaat:

boardbabe schreef:
vooral die mensen die altijd keurig in het pak gaan, er kan nooit een lolletje af, mensen durven niet meer gek te doen

Dat is toch ontzettend zonde? Waarom als je ouder wordt je ineens gaan schamen voor je gedrag ed? Ook in sommige beroepen mag er wel wat meer gelachen worden, niet opgedrongen, maar ik bedoel; alles mag best wat luchtiger

Wat een onzin. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen nooit lol op hun werk hebben. Zit jij de hele dag op kantoor ofzo dat je dat allemaal zo goed weet?

Talon 27-04-2002 11:14

ik zit wel echt de hele dag op kantoor, en bij ons word meer gelachen dan op de meeste scholen het geval is :)
de mensen of beter gezegd.. kinderen.. die nu er over oordelen weten niet waar ze het over hebben, en het enige dat ze weten van 'kantoor' is wat ze zien op tv... :rolleyes:

boardbabe 27-04-2002 14:42

Citaat:

Talon schreef:
ik zit wel echt de hele dag op kantoor, en bij ons word meer gelachen dan op de meeste scholen het geval is :)
de mensen of beter gezegd.. kinderen.. die nu er over oordelen weten niet waar ze het over hebben, en het enige dat ze weten van 'kantoor' is wat ze zien op tv... :rolleyes:

tuurluk niet, als ik mensen hoor zeggen dat ze terug willen naar de tijd dat ze 20 waren, dan kan ik daar toch mn conclusies uit trekken, niet? en of dat nou wel of niet zo is op kantoor, daar bemoei ik me helemaal niet mee en voor hoeveel mensen dat wel niet geldt, het gaat dus om wat die mensen zelf zeggen, ze zeggen dus zelf dat ze nu weinig lol meer hebben. Maarja, als je dat niet begrijpt, niet reageren, ik word hier nu een beetje misselijk van

Talon 27-04-2002 14:48

Citaat:

boardbabe schreef:

tuurluk niet, als ik mensen hoor zeggen dat ze terug willen naar de tijd dat ze 20 waren, dan kan ik daar toch mn conclusies uit trekken, niet? en of dat nou wel of niet zo is op kantoor, daar bemoei ik me helemaal niet mee en voor hoeveel mensen dat wel niet geldt, het gaat dus om wat die mensen zelf zeggen, ze zeggen dus zelf dat ze nu weinig lol meer hebben. Maarja, als je dat niet begrijpt, niet reageren, ik word hier nu een beetje misselijk van

als mensen dat zeggen, heeft dat niet te maken met de baan enzo..
dat komt meer omdat ze toen ze 20 ofzo waren ze een leventje hadden zonder veel zorgen en verantwoording.
nu hebben ze een gezin, en rekeningen die betaald moeten worden.
Dat zet mensen onder druk, en daarom zeggen ze weleens dat ze weer 20 zouden willen zijn.
niet vanwege het werk dat ze doen... en als ze het zulk kut werk vinden, moeten ze ander werk zoeken..

en als jij misselijk ervan word als de waarheid gezegd word, dan denk ik dat jij maar in een hutje op de hei moet gaan zitten waar niemand je rare conclusies aanvalt :p

of een keer goed kotsen :D

boardbabe 27-04-2002 14:49

Had ik het speciaal over je werk? nope

punkyfish 27-04-2002 14:49

Citaat:

******** schreef:

Diablos 27-04-2002 14:54

tja, ik doe gewoon waar ik zin in heb.. en dat doe ik over 20 jaar nog. en als ik op mijn werk(als ik ooit ga werken :D ) geen lol mag maken dan neem ik weer met plezier ontslag :)
maar mensen doen toch wel vaak veel te serieus en vooral veel te moeilijk. veel mensen klagen ook dat alles vaak zo moeilijk is maar dat komt dan ook voornamelijk omdat mensen gewoon moeilijk doen..

boardbabe 27-04-2002 14:58

Citaat:

Diablos schreef:
tja, ik doe gewoon waar ik zin in heb.. en dat doe ik over 20 jaar nog. en als ik op mijn werk(als ik ooit ga werken :D ) geen lol mag maken dan neem ik weer met plezier ontslag :)
maar mensen doen toch wel vaak veel te serieus en vooral veel te moeilijk. veel mensen klagen ook dat alles vaak zo moeilijk is maar dat komt dan ook voornamelijk omdat mensen gewoon moeilijk doen..

dankje, dat had ik ff nodig

Talon 27-04-2002 15:06

Citaat:

boardbabe schreef:

dankje, dat had ik ff nodig

op dia moet je niet letten, das gewoon een lanterfanter :D
hehehe

boardbabe 27-04-2002 15:08

Citaat:

Talon schreef:

op dia moet je niet letten, das gewoon een lanterfanter :D
hehehe

oohh, niet waar! (Ik verdedig je hoor, Diablos ;) ) superpowerrr

Piccola 27-04-2002 15:08

Citaat:

Diablos schreef:

Mee eens!! (y)

Talon 27-04-2002 15:10

Citaat:

boardbabe schreef:

oohh, niet waar! (Ik verdedig je hoor, Diablos ;) ) superpowerrr

hehe
echt wel :D
ken hem al wat jaartjes :)

Diablos 27-04-2002 15:42

Citaat:

Talon schreef:

hehe
echt wel :D
ken hem al wat jaartjes :)

ja maar jij werkt nu dus je ben zelf zo'n serieus menneke geworden :P :D

Talon 27-04-2002 15:45

Citaat:

Diablos schreef:

ja maar jij werkt nu dus je ben zelf zo'n serieus menneke geworden :P :D

tss eg nie :p
ik was al serieus voordat ik werkte :D ;)

]{ing 27-04-2002 15:46

ik vind van niet :D

Razor - Blade 27-04-2002 16:19

neuh,, als iedereen lol maakt krijg je chaos... *** dus..

kastdeur 27-04-2002 18:10

Citaat:

boardbabe schreef:
mensen zouden veel meer lol moeten maken

mensen nemen zichzelf soms tuhhh serieus...

Shock 27-04-2002 18:22

Njah iedereen heeft op zijn manier lol...
Je hebt mensen die overal om lachen, maar anderen vinden weer heel andere dingen onder 'humor' vallen

martijn1985 27-04-2002 18:50

Een mens kan niet leven zonder lol. Dus hebben mensen lol. Of ze gaan dood. Kies maar. :D

Lol hebben is idd heel erg subjectief....je gaat toch geen werk doen dat je niet leuk vind?? Dus is het leuk op je werk..

Diablos 27-04-2002 18:51

Citaat:

martijn1985 schreef:
je gaat toch geen werk doen dat je niet leuk vind?? Dus is het leuk op je werk..
daarom ga ik waarschijnlijk niet werken :D

junior 27-04-2002 21:02

blij dat Pimmetje er is ,hij heeft tenslotte de hele nederlandse regering wakker geschud!

Kazanka 27-04-2002 21:40

wees blij dat ik weinig lol maak, anders zou nederland een nogal grote schok te verwerken krijgen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.