![]() |
HOE ZUUR KUNNEN JULLIE ZIJN???!!!:mad:
echt gewoon belachelijk dan zeg ik dus dat lisa dood is krijg je van die domme reacties van: gaan wel meer mensen dood enzo. nou en nu is die lisa dood en zij maakte gewoon goeie muziek waarom mag er dan over haar maar 1 topic open????? en als je zegt er gaan wel meer mensen dood ebn je dus gewoon een depresief geval ofzo. :mad:
|
Lisa dood, ohja, van TLC. Ach iedereen gaat eens dood, ook u. Maar heel vervelend voor haar, haar fans en haar familie. En voor haar platenmaatschappij; die verdienen nu niet meer aan haar.
|
ILLLLLLG VRAAG IK OM ZO"N REACTIE????????!!!!!!!!
NNEEEEEEEEEEEE GVD ZIEKELIJK GEWOON K WORDT DAAR ECHT NAAR VAN (n) |
Citaat:
|
ik heb een siemens
|
der zijn gewoon al honderd topics hierzo te vinden over haar dood, oa op muziek, en ook op onzin enzo
en daarnaast moet je beseffen dat niet iedereen geinteresseerd was in haar, dus dat haar dood sommigen onverschillig laat, moet je erbij nemen :) |
Citaat:
|
Halloooooooooo kantine mag je van alles zettennnnnnn dus waarom niet van lisa? , op muziek gaan ze zeker weer zeggen van dood is dood dus ze hoort niet meer bij muziek en al die shit.
|
Citaat:
|
HUH???? SORRY FOUTJE OP DE VERKEERDE REACTIEEEEEE :eek:
|
Citaat:
Een vraag over op wie je gaat stemmen krijgt ook maar 1 topic. De dood van die persoon krijgt dus ook maar een topic. En daarbij er gaan idd elke dag mensen dood, mensen die vermoord worden, sterven van de honger, of aan een of andere ziekte. En die krijgen toch ook niet allemaal een topic. Okay, deze persoon was bekend. Maar remember Mr. Brood misschien. Ook die kreeg maar een topic. Niet mee eens? Ga klagen op feedback. Trouwens die 8 doden in Duitsland, die krijgt ook maar 1 topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |