![]() |
Het is de bedoeling dat je 5 dingen opnoemt die het tegengeslacht niet kan volgens jou.. ik trap wel weer af
Vrouwen kunnen niet ; 1 . Een broodje shoarma eten terwijl je loopt 2 . Niets zeggen over iemands anders kleding 3 Niet in een kamer zitten zonder na 5 minuten te zeggen " heb het koud " 4 Uit een treinraampje plassen 5 Elegant een biertje drinken Volg mij massaal,de leukste inzendingen ontvangen een leuke prijs ;) :cool: |
-mannen kunnen niet aan hun ellebogen likken (dOh)
-vrouwen kunnen niet niet roddelen (heuh) -mannen kunnen niet op hakken lopen -mannen kunnen niet langer dan 5 minuten praten zonder het woord 'sex' of iets met het ww 'neuken'te laten vallen |
Citaat:
pijpen is ook nog een optie hoor :p |
Citaat:
:D Enneuh om Loesje maar te kopiëren: alles waar jongens goed voor zijn zijn ze niet goed in |
-mannen kunnen geen mascara of eyeliner op doen :)
-mannen kunnen niet een kwartier niet aan sex denken -mannen kunnen geen string aandoen zonder uitgelachen te worden :D verder weet ik zo nix :p |
Citaat:
hmm, ik zit al een geruimte tijd met je te chatten.. hoe vaak moet ik er nu al niet aan gedacht hebben om sex met jou te hebben :confused: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik kan trouwens wel een link leggen hoor met deze zin :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kazzz zou alleen een slachtoffer van zulke dingen worden als ze het zelf zou willen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
scherp opgemerkt :) |
Citaat:
Ik krijg godver nog kramp in me ogen van dat rollen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je ooit meer vooroordelen gezien als hier :rolleyes:?
|
Let op, komt-ie:
Vrouwen kunnen geen goede statements over jongens verzinnen voor in deze thread. Hey hè? Kom maar op met die leuke prijs :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mannen kunnen niet fluisteren
|
Richten bij het plassen.
|
shit als ik me WC-deur bij de hand had kon ik 't ff allemaal overtikken... :D
|