![]() |
spannenddd
ik was 5 jaar geworden, en ik wilde PERSE pannenkoeken eten, met een enorm sterke wind ging ik naaar het winkecentrumpje om melk en meel te halen.. maar de wind greep me en blies me richtign de waterkant :(
vertel s een eng (waargebeurd) verhaaltje :D |
Ik ben eens beroofd in het vondelpark door 7 jongens maar ik had nix bij me dus hebben ze me balpen gejat... en ze hadden een kermis mes en toen ik verder liep kon ik me lach niet inhouden... zow...
|
dat is allemaal niet spannend :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was ees in de kermis in een enge attrcatcie en ik ben klein en de veiligheidsdingetjes om me geen waren groot toen gleed ik eronder door en ik bleef hangen aan me borsten aan die dingen, ik dacht serieus dat ik dood ging want ik bungelde zo eraan :( ff serieus het, het was echt ebeurd,
|
Citaat:
|
ehh ik werd n keer door drie jongens van 16 ofsow achtervolgd toen ik iets van 8 was samen met mn broer en we hadden n bal mee en rende keihard weg en toen renden ze achte rons aan en ik liet de bal vallen en moest weer trug om mn bal te halen en toen durfde ik niet en toen ging mn broer m halen en toen was ik doorgerend en hij kwam achter me aan en toen zijn we naar huis gerend en dat was het...einde
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |