Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   spannenddd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428016)

Bikinie-meisje 28-04-2002 00:04

spannenddd

ik was 5 jaar geworden, en ik wilde PERSE pannenkoeken eten, met een enorm sterke wind ging ik naaar het winkecentrumpje om melk en meel te halen.. maar de wind greep me en blies me richtign de waterkant :(

vertel s een eng (waargebeurd) verhaaltje :D

Paperz 28-04-2002 00:11

Ik ben eens beroofd in het vondelpark door 7 jongens maar ik had nix bij me dus hebben ze me balpen gejat... en ze hadden een kermis mes en toen ik verder liep kon ik me lach niet inhouden... zow...

Bikinie-meisje 28-04-2002 00:13

dat is allemaal niet spannend :(

Paperz 28-04-2002 00:13

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
dat is allemaal niet spannend :(
mja dat van jou wel... :rolleyes: :rolleyes:

Bikinie-meisje 28-04-2002 00:14

Citaat:

Paperz schreef:

mja dat van jou wel... :rolleyes: :rolleyes:

voor een meisje van 5 !

Bikinie-meisje 28-04-2002 00:15

Citaat:

Secreet schreef:

tsssss

met zijn zessen iemand omhoog hijsen die aan een viaduct over een snelweg hangt vind ik toch best spannend hoor...dacht dak een hartverzakking kreeg toen:(

oh nu snap ik het verhaal poas, ik dachtb de spijlen van de gfietsband :D

Bikinie-meisje 28-04-2002 00:15

Citaat:

Secreet schreef:
K'eb ook nog een spannende droom gehad vanmorgen:o
zeg dan '/d

Paperz 28-04-2002 00:16

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:

voor een meisje van 5 !

mja nah als ik dat verhaal vertel aan een meisje van 5 zal ze het heus wel spannend vinden... :rolleyes:

Bikinie-meisje 28-04-2002 00:16

Citaat:

Secreet schreef:

Mutzz

moetst je maar duidelijk zij hoor

Bikinie-meisje 28-04-2002 00:17

ik was ees in de kermis in een enge attrcatcie en ik ben klein en de veiligheidsdingetjes om me geen waren groot toen gleed ik eronder door en ik bleef hangen aan me borsten aan die dingen, ik dacht serieus dat ik dood ging want ik bungelde zo eraan :( ff serieus het, het was echt ebeurd,

Bikinie-meisje 28-04-2002 00:18

Citaat:

Secreet schreef:

euhw jij was er ook in...en freek...en michel *?* en nog 2 vrienden van me, en ik werkte ergens, maar dat was hier in het dorp, en eht was zomer, en toen zaten we buiten op een bank (sofa) ennuh...toen kwam een oude vriend van me langs, en toen wassik ineens met hem aant zoenen, en toen was jij boos op mij, en toen wist ik het niet helemaal meer...

:o

*ZOekt veilige uitweg*

ik had gedroomd dat ik met me ongestelde gieter heel de kamer vol had gegooid :D

Wim Wok 28-04-2002 00:19

ehh ik werd n keer door drie jongens van 16 ofsow achtervolgd toen ik iets van 8 was samen met mn broer en we hadden n bal mee en rende keihard weg en toen renden ze achte rons aan en ik liet de bal vallen en moest weer trug om mn bal te halen en toen durfde ik niet en toen ging mn broer m halen en toen was ik doorgerend en hij kwam achter me aan en toen zijn we naar huis gerend en dat was het...einde

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.