![]() |
Met welke Bekende Nederlander heb je welles gepraat?:S
Ach ja, je moet toch wat he..:D
Ikke: Gordon:D (op 't vliegveld, 'k zat naast 'm:D ) Bridget (TMF) Daphne (TMF) En dat was het wel weer denk ik... *denkt* Ja, Katja Schuurman, maar dat was nit echt praten.. was meer vannuh: handtekening?:) |
Pierre Van Hooijdonk (feyenoord)
en nog een aantal andere f.noorders |
Ruud van Nistelrooy
Waterreus en nog wat PSV spelers Hans Kazan |
geen enkele :p
|
Wim kieft(ex voetballer) Me achter oom!
|
vivienne van den assum (ex-vriendin)
|
Ik weet ze naam niet eens meer, vond hem niet zo boeiend :/
Speelde met nationale elftal mee, zijn ouders wonen bij mij een paar huizen verderop.. voetballers boeien me niet zo :p Hij rijdt wel een leuke zwarte bmw :D |
|
Tellen ministers enzo?
Netelenbos. Rear Admiral (die en die), vice-commandant van de US Navy Atlantic fleet. Mja nog heel wat mensen. Geen zin om ze allemaal op te noemen nu... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de burgermeester van Kampen
|
geeneen...
|
De Koningin... Tja, ff een hoi en hoi terug :).
|
Citaat:
ik met niemand.... |
Bryan Roy
A3 Abbo (gast van Sunclub met die rasta haren, woont paar honderd meter hier vandaan) Dick Jaspers (hele lange gesprekken meerdere keren) Raymond Ceulemans (Is een Belg) Henny Huismans dochter (die met die paardenprogramma) En Edwin Zoetebier (was ik een jaar of 10 en speelde die kakkerlak bij Volendam) |
Alle Krezipjes (zaten bij mij op school) en verder niet echt geloof ik. Ben wel eens vaker bekende mensen tegengekomen maar daar heb ik geen uitvoerige gesprekken mee gehad ofzo.
|
Johan Gielen, Nance, Francois Boulange
|
Joris
|
- danny rook
- charly van gtst - die mensjes van vengaboys - daphne van tmf en neej ik ben nie trots op me lijstje, allemaal mensen die me nix kunne schelen :) |
Boudewijn Zenden...niet dat ik daar fan van ben ofzo , maar ik kwam hem per ongeluk tegen...:p
|
Raymond Victoria van de Graafschap. Was m'n buurman!
Die krullenbol van De Kast! |
Citaat:
|
Citaat:
|
- T-Spoon
- Johan Cyber Beide vanwege een release op vinyl En verder: - Martijn Schimmer (een producer voor van de Ende) - Jody Bernal (ken ik via Martijn) - Sugarlee Hooper (via mijn oude werkgever) - Een aantal DJ's, gewoon gezellig kletsen op feesten e.d. |
Citaat:
En ik heb gesproken: Tijs Verwest (Tiësto) Johan Gielen Marco V. |
*Daphne Deckers
*Richard Kraijeck (stonden achter me in de rij bij de bios in Hilversum) *DJ Tiesto (Discotheek) *Eric E (Discotheek) *Bart de Graaf (jaaaaren geleden, zat naast me in de schouwburg *Ron Brandsteder (screentest voor een programma) *Kim van Big Brother ( ze stootte me perongeluk aan in het toilet tijden het uitgaan, fftjes gepraat) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Emiel Ratelband
Mike Starink Sjeng Schalken (tennisser) Hans Kraay Jr. |
Citaat:
|
Reinout Oerlemans (op straat in Eindhoven
Babette van Veen (idem) Ronald Koeman (was bij een concenrt in Eindhoven) Hans Klok (in de Efteling :p ) Inge de Bruijn (stond bij me aan de kassa) |
Bridget (BNN)
|
inge de bruyn, daar heb ik ooit zwemles van gehad dus dan zal ik ook wel ns met r gepraat hebben :)
|
Floris-Jan Bovenlander
hockeyer in de Nederlandse selectie |
Bruni Heinke
Marco van Basten Birgit Schuurman Ronald Koeman en de hele zooi |
niemand geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Grrr waarom onthoud jij ook alles:mad: |
Mental Theo!!! :p :p
|
Peter-Jan Rens.
Hij zei hoi en ik zei hoi :D. |
John Kattenberg :D :D :D
|
hans van der toght
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Gordon
-Beatrix (koningin) -Dark Raver (gabber) -Ed Nijpels (ex burgemeester) -Andre van Duin |
geen enkele :D
|
uhhhh alleen met Renske Endel, onze turntrots :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |