![]() |
Mensen met verschillende nicknames
zielig of niet?
ik heb er ook nog een andere, maar die's duidelijk (staat gewoon [eitje] voor, was aprilgrapje :D) en had geen speciale bedoeling, behalve ff op 1 komen te staan in de spamlijst per dag ;) maar ik bedoel, mensen zoals sinix bvb, die 'n 20tal nicks heeft ofzo, dat je'r vaak niet meer aan uitkunt wie hij allemaal is enzo, of mensen die onder een andere nick inloggen om mensen 't vuur aan de schenen te leggen ofzo :) |
ik vind t zielig, heb 1 nick en als ik antwoord ergens op mag iedereen weten dat ik erop heb geantwoord
|
Uhhh hoezo dat?
|
Het is soms wel handig, voor erg persoonlijke dingen bijvoorbeeld.
Maar momenteel gebruik ik maar 1 nick :) |
ok ik heb 2 nicks
de andere is top secret :p |
ik vind t ook irri als iemand dat heeft... ikke zelf zit hier maar onder 1 naam.
|
ik kan me op zich wel voorstellen dat iemand een tweede nick aanneemt voor posts op L&G, L&R ed...maar om nou met twee nicks naast elkaar te gaan posten (beroemdste voorbeeld: VIUlenin en JVStalin) vind ik zielig.
|
Als het om erg persoonlijke dingen gaat kan ik me wel voorstellen dat iemand een nick erbij neemt, maar om nou met 2 verschillende nicks op een fun forum te gaan posten vind ik een beetje triest...
|
Ik ken er ook een, ja. Niet dat het mij daarmee verward maar goed.
Ik heb er 1. |
oké, soms kan't wel handig zijn voor persoonlijke dingen, bvb op L&G of L&R, maar voor de rest? toch nergens voor nodig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Just 1 name.
|
hm misschien voor op sexualiteit? straks leest iemand die je in het echt kent et, en dat was dan helemaal niet de bedoeling
|
Khad eerst een andere, maar kheb na een tijdje ander meeladres genomen (teveel spam op andere) en kheb maar meteen deze nick erbij genomen.
Dus eigenlijk maar 1 omdat ik die andere niet meer gebruik |
Ik heb er maar 1 :)
|
ik heb er een paar maar tis van allemaal wel bekend dat ik het ben... kben gewoon af en toe deze naam zat he :)
|
ik heb ur oowk wel een paar maar gwoon voro de lol
[eitje] computer mama van rufus lee dekbed da waren ze gloof'k wel.. maar wat makt dat nou uit ze zijn allemaal voor de gein |
Nee vind van niet..
|
ik heb er 4 ofzo. Ik gebruik er nog maar 1. Die anderen had ik idd voor persoonlijke vragen ofzo. En 1tje speciaal voor persoonlijke gedichten op DoP...
|
k'snap niet echt waarom je dat zou willen doen...
duurt zo lang:D |
Ik heb er een paar...
Paperz Zig Roel Smit (ban) en nog een paar... 't is gewoon leuk om er reacties mee uit te lokken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb er 1
|
Kheb er 6 ofzo. :|
|
Ik heb er 1
|
Mja, ik heb er meerdere, maar dat is gewoon handig ofzo. Op K&L heb ik een andere naam, voor mij zogenaamde kunstzinnige uitspattingen (nee, gewoon dat mensen niet weten dat dat heavinly is).
|
Citaat:
|
Heb er al 2 jaar eentje. Ja wel es een smurf geweest of een soort kaas of pannenkoek, maar dat waren van die massale spemneigingen op km en dk :o :D Heb ik verder nooit meer gebruikt. Als ik iets doe, dan onder deze naam en zie wel wat er van komt..
|
ik vind t een beetje triest..
|
boeiend? :confused:
moeten ze tog zelluf weten?:rolleyes: |
Ik heb er maar 1 nodig hoor..
|
Kheb er nog één die ik geloof ik wel eens op L&G heb gebruikt... :o
Maar mensen die zo hele conversaties met zichzelf hebben zijn idd behoorlijk triest :D |
Citaat:
|
ik had vroeger (ja vroeger :p) een andere naam, uuuhm... ik heb geen idee welke eigenlijk... maar nu heb ik deze al zo'n 1,5 jaar ofzo?
|
ik heb wel 10 tot 15 nicknames geloof ik, maar ik gebruik d'r maar een, en dat is deze, jah soms voor de gein een andere... :)
|
niks mis mee :D
|
Heb er 1 en is meer dan genoeg :)
|
IK heb er meer
en ik ben er trots op :eek: ofzo *kcuh* nah ik weet dat ik een zielig type ben.:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bwa.. Ik heb een andere nickname om ook eens als lid aangekeken te worden als ik iets post en niet als een "forumbaas". En die nickname verander ik regelmatig.
En dan heb ik ook wel een speelnickname voor op onzin :p |
Citaat:
ikke: uno |
Och, ik heb er wel één...mijn alter-ego nare conjo (for those who hadn't noticed) en ik heb nog wel een andere nick waar ik 'serieus' mee post. Maar 't is een knappe jongen die erachterkomt dat ik dat ben.
|
Njah, ik heb er nog een van lang geleden (als die nog niet verwijderd is).
Ik ben namelijk DEFBFKAA (De Ex-ForumBaas Formerly Known As Askama). |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb wel eens gepost onder een andere naam, maar die zal ik waarschijnlijk nooit meer gebruiken..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |