![]() |
leuke dingen in Amsterdam
ik ga over anderhalf week met mn vriendje naar Amsterdam voor een dagje..wat is allemaal leuk om te doen daar?
alle suggesties zijn welkom (qua winkels; beetje alternatieve graag) :) |
waterlooplein, tweedehandswinkeltjes, dingetjes... :)
|
ja waterloop plein was ik ook al van plan om heen te gaan :) en dingen die wat langer duren? uhmm ja bioscopen zijn er genoeg..maar iets anders?
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
't Sexmuseum.
|
Kben nog nooit in A'dam geweest... dus sowwy, kweet nix
|
lopen door het vondelpark
gezellig op een terrasje zitten (rembrandsplein, leidseplein) over junkies struikelen als je door de wallen loopt :D Anders kan je altijd nog duiven voeren op de dam :p :rolleyes: :o |
rijksmuseum
nemo wat zal ik n pret hebben ask 15 mei met mun sgool daar ineens in a'dam sta :/ |
Citaat:
Beetje in een suffe boot zitten en om je heen staren terwijl er uitgebreid in het engels half ware feitjes over Amsterdam worden verteld... En het anna frank huis is niet leuk... interessant wel... als dat je trekt... |
Citaat:
nah leuke dingen die in aan raad... Vondelpark (alleen met mooi weer) Als je naar de bios wil ga naar Tushinski want dat is gewoon fokkin mooi... zo'n ouwe bios... Voor de rest tja... ik weet niet wat je leuk vind... |
Als je mooi weer krijgt: Dagje vondelpark
|
Get Records en Concerto in de Utrechtsestraat.
|
Citaat:
-tiebvoud- |
Ik was er vandaag ; we gingen naar Schiphol, genieten van de mensen die net aankwamen en hun geliefde weer zagen enzo :D en ik heb de hele singel afgelopen (vanaf 600 tot 10, want daar zat de zaak die ik zocht :)) en we wilden nog naar teasers :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |