![]() |
is verslaafheid een woord :confused:
anywayz, zitten jullie hier echt voor de lol of zijn jullie zo gewend aan de dagelijkse bezoekjes aan scholieren.com dat jullie het telkens weer en weer doen? Ik bedoel...hebben jullie hier nou echt lol? k'weet het niet meer zo... Het lijkt net alsof het forum wordt omgetoverd in een saai iets...geen chattopics, geen mededelingen...wat mogen we dan wel doen? Ja, vragen wat je moet doen als je per ongeluk zwanger bent geraakt, of vragen of iemand jouw britney posters wilt verruilen voor een nick carter plaatje :rolleyes: |
mijn lol wordt minder, tis nu meer een routine geworden
|
Verslaafheid bestaat iid niet.
Verder zit ik hier voor de lol.. |
ik zat hier voor de lol...
maar die is al weg.. verslaafdheid heb ik geen last van, dus eigenlijk hoef ik hier niet eens meer te zijn.. |
verslaafdheid is geen woord denk ik, het woord dat je waarschijnlijk zoekt is verslaving
ik zit hier voor m'n lol en misschien ook een beetje uit verveling, maar niet omdat ik verslaafd ben hoor! |
Citaat:
|
dit forum is voor mij alleen een leuk tijdverdrijf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik kom steeds terug, maar ik heb ergere tijden meegemaakt dat ik dit geen verslaving (meer) kan noemen.. Gewoon, leuk :)
|
voor de lol want verslaafd ben ik er allang niet meer aan :D
|
Citaat:
In de kerst vakantie zat ik nog op alle topics te replyen, maar nu is het gewoon iets voor als ik tijd over heb. Heb het de laatste dagen gewoon te druk om op dit forum rond te hangen... pech gehad, als ik weer tijd en zin heb kijk ik wel weer ;) |
Citaat:
|
blijft gewoon lol, k ben niet verslaaft ofzow.
|
als ikop de computer zit ga ik automatisch naar 't forum.
Maar heel eerlijk gezegd vinnik 't wel een stuk minder leuk geworden de laatste tijd. :( kuzziess |
t is leuk om de topics te lezen, maar ik ben er echt niet afhankelijk van ofzo, meer dus voor de lol
|
Ik weet het eigenlijk niet, meestal zit ik hier als er niet of weinig mensen op msn zijn... tis iets tegen de verveling, al kan ik me hier tegenwoordig ook best vervelen...
|
beide denk ik, dit is gewoon lol maar ik ben er wel aan verslaafd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |